Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Михайло
Консультант технічної підтримки
- Возраст:
- 23 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9477198/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ім’я: Михайло Ковальчук
Дата народження: 25/01/2001
Номер телефону: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram : @mimimisha25
Навички:
Базові знання SQL.
Навички роботи з системами Windows, Linux, MacOS, Android, IOS.
Реєстрація та виконання задач у Jira та Trello
Робота з репозиторієм у SorceTree
Робота з DevTools
Досвід роботи з базами даних SQLite, PostgreSql та Oracle
Досвід роботи з СУБД ToadForOracle, SQLite та DBeaver
Досвід роботи з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
Робота з AndroidStudio та X-code
Досвід роботи:
1)Спеціаліст технічної підтримки в компанії «Fenomena»
Серпень 2023 – по нинішній час
Обов’язки:
-Опрацювання запитів від клієнтів через чати та пошту
-Пошук можливих причин помилок через вбудовану систему логування у Kubernetes
-Комунікація з відділом розробки у Slack щодо вирішення технічних проблем
-Робота з репозиторієм через SourceTree
-Збір та запуск мобільних додатків у AndroidStudio та X-Code
-Поверхневе тестування UI та бекенду
-Робота з Jira та Trello
-Робота з DevTools
2)Спеціаліст технічної підтримки у компанії «ФармаСтор»
Квітень 2023 – Липень 2023
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії та через пошту
-Реєстрація запитів у ServiceDesk(1C)
-Дослідження та вирішення проблем клієнтів через віддалений робочий стіл, AnyDesk, TeamViewer
-Аналіз та дослідження помилок у внутрішніх системах логування
-Робота з базою даних Oracle через СУБД TOAD for Oracle
3)Спеціаліст з підтримки клієнтів у сервісі «Вчасно.каса»
Лютий - Березень 2022 та Липень - Лютий 2022
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії через Binotel і на пошті та у месенджерах через Zendesk
-Збір інформації про помилки та пропозиції від клієнтів та передача запитів до відділу розробки
-Перегляд та робота з даними сервісу за допомогою Kibana та аналіз різноматнітних лог файлів.
-Робота з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
-Консультація та вирішення проблем з ПРРО пов’язаних із законодавством
-Робота з базами даних за допомогою Dbeaver та SQLite Studio. Написання SQL запитів (Select, Update, Insert, Delete)
-Підключення, налаштування та підтримка периферійних пристроїв(чекодруки та банківські термінали).
-Проведення навчання для співробітників та подальша констультація у вирішенні складних технічних питань у роботі продукту.
4)Черговий інженер у телерадіокомпанії «Люкс»
Березень 2020 - Січень 2022
Обов’язки:
-Ремонт і облік фото- та відеотехніки, дрібний ремонт
-Обслуговування телекомунікаційного та радіотехнічного обладнання (зокрема сереверів та радіопередавачів).
-Проведення кабелів коаксіальних , типу “Вита пара”, а також із оптоволокна.
-Пошук нестандартних рішень у надзвичайних ситуаціях.
-Часткове системне адміністрування.
-Часткове адміністрування офісу.
-Робота на вхідній телефонній лінії
Освіта:
З 2018 по 2022 — Бакалавр
Національний Авіаційний Університет, Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій. (http://ian.nau.edu.ua/)
Дата народження: 25/01/2001
Номер телефону: [
E-mail: [
Telegram : @mimimisha25
Навички:
Базові знання SQL.
Навички роботи з системами Windows, Linux, MacOS, Android, IOS.
Реєстрація та виконання задач у Jira та Trello
Робота з репозиторієм у SorceTree
Робота з DevTools
Досвід роботи з базами даних SQLite, PostgreSql та Oracle
Досвід роботи з СУБД ToadForOracle, SQLite та DBeaver
Досвід роботи з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
Робота з AndroidStudio та X-code
Досвід роботи:
1)Спеціаліст технічної підтримки в компанії «Fenomena»
Серпень 2023 – по нинішній час
Обов’язки:
-Опрацювання запитів від клієнтів через чати та пошту
-Пошук можливих причин помилок через вбудовану систему логування у Kubernetes
-Комунікація з відділом розробки у Slack щодо вирішення технічних проблем
-Робота з репозиторієм через SourceTree
-Збір та запуск мобільних додатків у AndroidStudio та X-Code
-Поверхневе тестування UI та бекенду
-Робота з Jira та Trello
-Робота з DevTools
2)Спеціаліст технічної підтримки у компанії «ФармаСтор»
Квітень 2023 – Липень 2023
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії та через пошту
-Реєстрація запитів у ServiceDesk(1C)
-Дослідження та вирішення проблем клієнтів через віддалений робочий стіл, AnyDesk, TeamViewer
-Аналіз та дослідження помилок у внутрішніх системах логування
-Робота з базою даних Oracle через СУБД TOAD for Oracle
3)Спеціаліст з підтримки клієнтів у сервісі «Вчасно.каса»
Лютий - Березень 2022 та Липень - Лютий 2022
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії через Binotel і на пошті та у месенджерах через Zendesk
-Збір інформації про помилки та пропозиції від клієнтів та передача запитів до відділу розробки
-Перегляд та робота з даними сервісу за допомогою Kibana та аналіз різноматнітних лог файлів.
-Робота з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
-Консультація та вирішення проблем з ПРРО пов’язаних із законодавством
-Робота з базами даних за допомогою Dbeaver та SQLite Studio. Написання SQL запитів (Select, Update, Insert, Delete)
-Підключення, налаштування та підтримка периферійних пристроїв(чекодруки та банківські термінали).
-Проведення навчання для співробітників та подальша констультація у вирішенні складних технічних питань у роботі продукту.
4)Черговий інженер у телерадіокомпанії «Люкс»
Березень 2020 - Січень 2022
Обов’язки:
-Ремонт і облік фото- та відеотехніки, дрібний ремонт
-Обслуговування телекомунікаційного та радіотехнічного обладнання (зокрема сереверів та радіопередавачів).
-Проведення кабелів коаксіальних , типу “Вита пара”, а також із оптоволокна.
-Пошук нестандартних рішень у надзвичайних ситуаціях.
-Часткове системне адміністрування.
-Часткове адміністрування офісу.
-Робота на вхідній телефонній лінії
Освіта:
З 2018 по 2022 — Бакалавр
Національний Авіаційний Університет, Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій. (http://ian.nau.edu.ua/)
Похожие кандидаты
-
Service desk specialist
Киев -
Спеціаліст Help desk
Киев -
Help desk manager
40000 грн, Киев -
Спеціаліст help desk
Киев -
Service Desk specialist (L1, L2)
Киев -
Системний адміністратор, помічник системного адмністратора (Support Help Desk)
40000 грн, Киев