- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9482972/
Керівник адміністративного відділу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Особисті данні:
Прізвище, ім’я, по-батькові:
Снімщіков Геннадій Іванович
Домашня адреса:
м.Київ вул. М. Скрипника 48а кв. 255.
Тел.
E-mail:
[
[
Дата народження:
06.04.1970
Громадянство:
Україна
Сімейний стан:
Одружений
Діти:
2 доньки
Професійний досвід:
Період:
Жовтень 2020
Місце роботи:
ТОВ Нестле УкраЇна
Посада:
Інженер з транспорту
Посадові обов’язки:
• Розробка, впровадження, оновлення та контроль корпоративних посібників, політик і стандартів з використання автомобілів та питань безпеки руху.
• Інформування співробітників про зміни в правилах і правилах безпеки руху
• Взаємодія з лізинговою компанією та сервісними центрами
• Взаємодія з страховими компаніями і підтримка співробітників в випадках пов’язаними з автомобільними аваріями, контролювання відновлюваних ремонтів
• Організація та контроль проведення технічних обслуговувань автомобілів Компанії та підтримки в їх справному стані (автопарк 250 автомобілів Україна, Молдова)
• Контроль технічного стану транспортних засобів Компанії
• Проведення інструктажів з охорони праці
• Підтримка внутрішніх клієнтів по технічними проблемами та ін.
Період:
Червень 2020- Вересень 2020
Місце роботи:
ТОВ Адама Україна
Посада:
Менеджер з транспорту
Посадові обов’язки:
• Розробка, впровадження, оновлення та контроль корпоративних посібників, політик і стандартів з використання автомобілів та питань безпеки.
• Інформування співробітників про зміни в правилах і правилах безпеки руху
• Взаємодія з лізинговою компанією та сервісними центрами
• Взаємодія з страховими компаніями і підтримка співробітників в випадках пов’язаними з автомобільними аваріями, контролювання відновлюваних ремонтів
• Організація та контроль проведення технічних обслуговувань автомобілів Компанії та підтримки в їх справному стані (автопарк 250 автомобілів Україна, Молдова)
• Бюджетування економічних витрат на лізинг, обслуговування, експлуатацію автомобілів
• Організація тендерів з вибору поставників (лізінг авто, паливо, почтачнання для офісів)
• Контроль експлуатаційних витрат (паливо, лізинг, обслуговування)
• Підтримка внутрішніх клієнтів по технічними проблемами та ін.
Період:
Листопад 2015- Листопад 2019
Місце роботи:
ТОВ Такеда УкраЇна
Посада:
Керівник адміністративного відділу
Посадові обов’язки:
Управління автопарком
• Розробка, впровадження, оновлення та контроль корпоративних посібників, політик і стандартів з використання автомобілів та питань безпеки.
• Інформування співробітників про зміни в правилах і правилах безпеки руху
• Взаємодія з лізинговою компанією та сервісними центрами
• Взаємодія з страховими компаніями і підтримка співробітників в випадках пов’язаними з автомобільними аваріями, контролювання відновлюваних ремонтів
• Організація та контроль проведення технічних обслуговувань автомобілів Компанії та підтримки в їх справному стані (автопарк 250 автомобілів Україна, Молдова)
• Бюджетування економічних витрат на лізинг, обслуговування, експлуатацію автомобілів
• Організація тендерів з вибору поставників (лізінг авто, паливо, почтачнання для офісів)
• Контроль експлуатаційних витрат (паливо, лізинг, обслуговування)
• Підтримка внутрішніх клієнтів по технічними проблемами та ін.
Адміністративне управління
• Організація спільних служб і підтримання в належному стані офісних приміщень (14 офісів Україна / Молдова), а також контроль за справністю обладнання
• Бюджетування економічних витрат на ремонт офісів, придбання обладнання, матеріалів для офісів
• Закупівельні аспекти та координація логістики закупівель
• Управління всіма аспектами покупки і використання меблів і обладнання, а також ведення обліку
• Організація і проведення інвентаризації
• Відкриття нових офісів і організація переїздів
• Підтримка колег в регіональних офісах
• Контроль експлуатаційних витрат (оренда, комунальні послуги та ін.)
• Підтримка та співпраця між внутрішньою командою, зовнішніми підрядниками і постачальниками
Забезпечення загального управління відділом
Період:
Травень 2015 – Листопад 2015
Місце роботи:
Міжнародний комітет червоного хреста, Гуманітарна місія в Україні
Посада:
Механік відділу логістики
Посадові обов’язки:
• Організація ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів МКЧХ, генераторів, вантажних автомобілів та інших логістичних активів
• Діагностика, прийняття рішень по оптимізації ремонтів і при необхідності виправлення проблеми
• Контроль ходу виконання робіт на СТО
• Ведення технічної документації по виконаних ремонтів в глобальній системі МКЧХ;
• Контроль витрат на експлуатацію транспортних засобів МКЧХ, генераторів, вантажних автомобілів та інших логістичних активів;
• Управління складськими запасами, проведення регулярних інвентаризацій складу запасних частин;
• Консультування співробітників Сабделегацій з питань автопарку;
Період:
Листопад 2014 –Травень 2015
Місце роботи:
«Кій Авто Холдинг», офіційний дилер Nissan, Renault
Посада:
Майстер зміни
Посадові обов’язки:
• Проведення попередньої діагностики автомобіля і оформлення ремонтних робіт;
• Організація і контроль проведення ремонтних робіт;
• Своєчасне інформування клієнта про всі зміни в процесі ремонту, вирішення конфліктних ситуацій;
• Забезпечення своєчасного і точного виконання ремонту;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Збільшення обсягу продажів відділу сервісу та відділу запчастин;
• Робота з каталогами та прайсами запчастин
• Контроль якості виконання робіт.
Період:
Грудень 2009- март 2014
Місце роботи:
ТОВ «Хонда Україна»
Посада:
Регіональний представник з післяпродажного обслуговувуння авто
Посадові обов’язки:
• Координація роботи дилерської мережі:
• Розробка та впровадження стандартів і процесів післяпродажного обслуговування (поточний ремонт, планове обслуговування, гарантійний ремонт);
• Проведення сервісного і гарантійного аудитів, складання календарного плану щодо усунення виявлених недоліків, контроль його дотримання
• Проведення огляду стану складу, контроль складських запасів
• Атестація персоналу, організація і проведення тренінгів
• Всебічна консультація персоналу дилерського пункту;
• Розгляд скарг і претензій клієнтів на роботу дилерського пункту, вирішення спірних і конфліктних ситуацій
Особисті досягнення:
Розробка і впровадження єдиного стандарту нормативів технічного обслуговування автомобілів Хонда і впровадження його в дилерській мережі;
Період:
Грудень 2008- Листопад 2009
Місце роботи:
ТОВ Укрсервіс Трейдинг Груп (Офіційний сервіс партнер Ford)
Посада:
Керівник відділу післяпродажного обслуговування авто
Посадові обов’язки:
• Управління сервісним центром (більше 20 працівників в підпорядкуванні)
• Розроблення та впровадження стандартів і процесів післяпродажного обслуговування;
• Планування продажів відділу (послуги і запчастини), контроль виконання плану;
• Розроблення структури відділу сервісу;
• Розроблення та впровадження мотиваційних чинників для співробітників відділу сервісу;
• Навчання персоналу відділу сервісу (технічні та загальні тренінги);
• Підготовка документації та отримання дозволу на проведення державного техогляду;
Особисті досягнення:
• Отримання компанією статусу офіального сервіс партнера по осблужіванію і ремонту автомобілів Ford;
• Залучення корпоративних клентів;
• Збільшення обсягів продажів в кризовий період;
Період:
Март 2004 – Серпень 2008
Місце роботи:
ТОВ «Віннер Імпортс УкраЇна», офіційний імпортер Ford, Volvo, Land Rover, Jaguar, Porsche
Посада:
Регіональний менеджер з післяпродажного обслуговування Ford
Посадові обов’язки:
- Планування продажів запчастин, розподіл обсягів продажів між дилерами з урахуванням їх потенціалу
- Координація роботи дилерської мережі (Київ, Дніпропетровськ, Харків, Львів, Полтава, Суми, Кіровоград, Миколаїв, Мукачево):
• Розробка та впровадження стандартів і процесів післяпродажного обслуговування (поточний ремонт, планове обслуговування, гарантійний ремонт);
• Проведення сервісного і гарантійного аудитів, складання календарного плану щодо усунення виявлених недоліків, контроль його дотримання
• Проведення огляду стану складу, контроль складських запасів
• Атестація персоналу, організація і проведення виїзних тренінгів
• Всебічна консультація персоналу дилерського пункту
- Відкриття нового дилерського пункту (запуск 8-ми СТО):
• Формування структури станції техобслуговування (ієрархія, функціональні обов'язки, кількість персоналу)
• Навчання і попереднє тестування співробітників (Стандарти сервісного обслуговування, Гарантійна політика, Робота з каталогами та прайсами Ford, Особливості пристрою автомобілів)
• Підбір переліку необхідного спеціального інструменту, общегаражного і діагностичного устаткування, замовлення і забезпечення поставки даного обладнання дилеру.
• Розробка сервісного документообігу відповідно до вимог виробника і українського законодавства
• Допомога дилера в формуванні первинного складського запасу запчастин
- Розгляд скарг і претензій клієнтів на роботу дилерського пункту, вирішення спірних і конфліктних ситуацій
Особисті досягнення:
- За підсумками 2007р .:
70% підлеглих мені дилерів перевиконали план з продажу запчастин (в загальному заліку на 21%. Зростання продажів у порівнянні з 2006 р. склав 59%);
Вдалося досягти 23% поліпшення показника CSI;
Три дилерських пункту відкрили концептуальні салони, що склало 75% від наявних концептуальних салонів Ford на 2007р.
- Кращий співробітник відділення Ford за підсумками 2007р.
- Розвинув організаторські здібності та лідерські якості
- Навчився залучати, переконувати і мотивувати людей, домагатися поставлених цілей
Період:
Січень 2000 - Март 2004
Місце роботи:
ТОВ «АВТ Баварія», офіційний імпортер BMW, Mini
Посада:
Консультант сервисного центру
Посадові обов’язки:
- Проведення попередньої діагностики автомобіля і оформлення ремонтних робіт;
- Організація і контроль проведення ремонтних робіт;
- Своєчасне інформування клієнта про всі зміни в процесі ремонту, вирішення конфліктних ситуацій;
- Забезпечення своєчасного і точного виконання ремонту;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Збільшення обсягу продажів відділу сервісу та відділу запчастин;
- Робота з каталогами та прайсами запчастин
Період:
Серпень 1994 – Серпень 2000
Місце роботи:
ТОВ “Віннер Форд Київ”, офіційний дилер Ford
Посада:
Помічник механіка, Механік, Консультант сервісу, Керівник зміни, Менеджер PDI, Адміністратор з питань гарантії
Освіта :
Дата закінчення
Назва
Спеціальність/ Кваліфікація
2003
Київський національний універсітет будівництва та архітектури
Ф-т «Менеджмент организацій», спеціальність «Менеджер-економіст»
1993
Республіканський автотранспортний технікум
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів/ Технік-механік
Професійні тренінги :
Дата
Інформація про тренінги
2008
Управління персоналом. Засади лідерства та комунікацій.
Sales Training International.
2005
Засади менеджменту та планування
Nordic Training International
2002
Обслуговування клієнтів в сервісному центрі АВТ Баварія,
Infor manager
1999
Service Advisor Training, Problem Solving Techniques,
Worldwide Direct Market Operations
Професійні навички:
Навички
Деталі
Українська
вільно
Російска
вільно
Англійська
Upper Intermediate
Управление автомобилем
Категорія «В,С»
Знание ПК
MC Office, 1С
Досконале знання устрою сучасного автомобіля, технологій діагностики і ремонту будь-якої складності і спеціалізації.
Знання основних принципів роботи офіційного імпортера і дилера
Досвід ведення переговорів на будь-якому рівні
Досконале знання гарантійних політик західних виробників
Додаткова професійна інформація:
Готовність до відряждень
Так
Готовність працювати понаднормово
Так
Вмію мотивувати підлеглих і колег до роботи, знаходити в них сильні сторони і розвивати їх. Передбачаю можливі труднощі і своєчасно реагую на них, вмію правильно розставити пріоритети в своїй роботі і роботі команди.
Швидко приймаю рішення в критичній ситуації.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Руководитель Административного отдела и автопарка, ТОВ Такеда Украина, 4 года
- Механик Отдела Логистики, Международный Комитет Красного Креста, 6 месяцев
Рассматривает должности: Керівник транспортного відділу, Менеджер з транспорту, Начальник відділу логістики
Киев
Curriculum Vitae Особисті данні: Прізвище, ім’я, по-батькові: Снімщіков Геннадій Іванович Домашня адреса: м.Київ вул. М. Скрипника 48а кв. 255. Тел. E-mail: ; Дата народження: 06.04.1970...
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Logistic Support Manager, Premiere Urgence Internationale, 11 месяцев
- Coordination Logistics Officer, Premiere Urgence Internationale, 2 месяца
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Car Fleet Manager, ADAMA Ukraine, меньше месяца
- Head of Admin and Fleet Department, Takeda Ukraine LLC, 4 года
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу
Киев -
Керівник відділу
Киев -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Директор департамента
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города