Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 21 марта 2024 PRO

Світлана

Інспектор відділу кадрів, бухгалтер (вантажні перевезення), спеціаліст з Excel, 15 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника, теперішний час_В.О. Директора

с 06.2022 по наст. время (1 год 10 месяцев)
Молода компанія, Долина (Автобізнес та автосервіс)

Відновлення та тюнінг кермових колес, ручна робота
* створила базу даних та налаштувала роботу в повному обсязі від приймання заявки в роботу до відправки замовлення іноземним клієнтам
* робота вся в Excel та Google Drive (Google Sheets, google form)
** та інші доручення Директора
* у звязку з довготривалою відпусткою Директора, взяла на себе обовязки Директора з вересня місяця і по нині. (закупки матеріалів, товарів для безперебійної роботи підприємства, нарахування заробітної плати працівників, вирішення робочих питань)

Інспектор відділу кадрів

с 06.2018 по 03.2023 (4 года 9 месяцев)
вела групу компаній, Київ (Лісова промисловість, лісообробка)

На даний час консультую онлайн по кадровим питанням, я рахую кадровий облік вести дистанційно, неможливо, так як всі документи мають бути підписані і в папочці)
Лісообробка та транспорт. Сумісництво.
* Введення кадрів з нуля, на підприємствах не було нічого,
* було мною створено особисті справи, наявність необхідних документів працівників, штат до 150 осіб.,
* приведення в порядок та введення кадрової документації,
* накази по кадрам,
* надання і введення обліку щорічних відпусток, графіки відпусток та надання їх згідно законодавства,
* штатний розпис.
* проходження перевірок Держпраці без штрафів.
* скан трудових книжок в Пенсійний фонд.,
* облік та дотримання нормативу по інвалідності.,
* налаштування через Excel - коли прийом працівників, щоб всі файли друкувались вже з даними працівників (заява на прийом, особовий листок, персональні дані та інші документи котрі потрібні підприємству, ніякої ручної писаніни, тільки дата і підпис особисто працівника)
***Табель робочого часу, лікарняні - я не вела, цим завмайся в нас бухгалтер.
***Навчатись новому-завжди ТАК!

Бухгалтер

с 10.2011 по 03.2023 (11 лет 5 месяцев)
група компаній, Київ (Транспорт, логістика)

На даний час віддалено роблю звіт по витратам палива 10 вантажних транспортних засобів

Транспортна фірма, яка займалася вантажними перевезення Польща, Туреччина, Греція, 25 вантажних авто., в мої обов'язки входило:
* списання дизтопливо (1с, excel-створила для себе списання)
* робила авансові звіти (міжнародні чеки, витрати водіїв в рейсі)
* облік шляхових листів, їх реєстрація, накази на списання палива
* підготовка документів до МВС (зняття з обліку, постановка на облік, переєстрація транспортних засобів)
* Подача документів для отримання ліцензії на міжнародні перевезення та ЄКМТ
* слідкування за наявністю документів на авто (цивілки, ТО) та їх термін придатності
* Lardi впевнений користувач
* та інші доручення Директора

Оператор набору, 1с

с 11.2009 по 09.2010 (10 месяцев)
АЖУР, Київ, Київ (Роздрібна торгівля)

* приймання заявок від Торгових Представників
* підготовка та оформлення документів на відгрузку товару
* звітність в Excel

Бухгалтер

с 07.2007 по 10.2009 (2 года 3 месяца)
ПТУ № 6, м. Кременчук, Кременчук (Освіта, наука)

Моя перша роботка)
* Ведення заробітної плати
* Робота з первинними документами
* та інші доручення Головного бухгалтера

Образование

Кременчуцький інститут Дніпропетровського Університета Економіки та Права

Фінанси и кредит, Кременчук, Кременчук
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Пішла вчитися, бо попросив Директор училища, де працювала бухгалтером, бо вважав, що я стану Головним бухгалтером:)

Кременчуцьке професійно-технічне училище № 6 м. Кременчук

Бухгалтерія, Кременчук
Среднее специальное, с 2004 по 2007 (3 года)

Училище більше дало знань, чим школа.
Після закінчення училища, Директор запропонував працювати, тож сразу пішла працювати.

Дополнительное образование и сертификаты

Навчальний центр "Данко", Кадрова справа

(1 місяць) (березень, 2019)

Навчальний центр "Тренд", Кадрове діловодство

січень-березень, 2020

Онлайн курси Т. Мойсеєеко, зар/плата и кадри

червень-серпень 2020

Репетитор по Excel

червень-серпень 2020

DATA bi, Курс "Excel Advanced: продвинутые инструменты"

2021 (пару місяців)

Знания и навыки

MS Excel MS Office Пользователь Internet Windows Работа с оргтехникой Работа со сканером Работа с ксероксом Работа с факсом Google Сводные таблицы Дия Дія Створення макросів Создание макросов Кадровий облік Продуктивність BAS Бухгалтерія FREDO Звіт

Знание языков

Украинский — средний

Дополнительная информация

Що Я шукаю?
Цікаву дистанційну роботу, (графік роботи з 17-30 до 21-00, через день; консультування без ноутбука протягом дня і кожен день),
де мої знання, досвід пригодиться, це може бути кадрова справа, помічник бухгалтера, а може Вам треба вести облік віддалено, або налаштувати роботу в гугл_таблицях, ексель.
Консультація, допомога excel - я тільки за.
Робота, що пов'язана з телефоними дзвінками, продажами, будь ласка, не пропонуйте, це не моє.
Адміністрація, помічник керівника, де входить: робота 24/7, бронювання готелів і т.д. теж це не моє, я не оберу естетичне гарне місце для відпочинку Шефу, так як, на його місці мала бути Я:)
Рівень зарплати залежить від обсягу роботи.
Відповідально відношусь до роботи, постійно на зв'язку.
Постійно проходжу курси, вебінари по Excel та Кадри.
Українська мова не вищий рівень, але є до чого прагнути.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: