Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анастасія

Subject Matter Expert, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Другие страны

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Subject Matter Expert

с 07.2021 по 06.2023 (1 год 11 месяцев)
Lumentum , Italy, Дистанційно (IT)

• Робота з штучним розумом , створення в ньому бази знань , налаштування програми та ведення документації , проведення тренінгів та керування командою ( 5 працівників )
• Аналіз на місці та дистанційний аналіз, діагностика та вирішення складних проблем обладнання користувачів, а також рекомендації та впровадження коригувальних рішень для систем
• Навчання нових колег
• Допомога в обслуговуванні та інвентаризації всього обладнання : комп‘ютери, монітори, ноутбуки, принтери та інші компоненти
• Документація у платформі ITSM
• Знання апаратних компонентів ПК і ноутбуків (зовнішніх і внутрішніх)
• Створення бази знань
• Робота в системі ServiceNow: створення, опрацювання, вирішення тікетів, створення звітів та чартів, створення бази знань


• Onsite and remote analysis, diagnosis, and resolution of complex desktop problems for end-users, along with recommending and implementation of corrective solutions for systems
• Working with artificial intelligence, creating a knowledge base in it, setting up the program and maintaining documentation, conducting trainings and managing its team (5 members)
• Training new employees
• Assist in the maintenance and inventory of all equipment, consisting of but not limited to PCs, monitors, laptops, printers and other components
• Document and enter activities in ITSM platform and managing incidents proactively to resolution
• Knowledge of PC and laptop hardware components (external and internal)
• Knowledge Articles creation
• Work in ServiceNow system : create , work , resolve tickets , create reports and carts , create knowledge articles

Desktop support specialist

с 03.2018 по 05.2021 (3 года 2 месяца)
Tata Consultancy Services, Дистанційно (IT)

• Надання підтримки та вирішення проблем клієнтів
• Навчяння нових співробітників
• Обробка скарг та відгуків від клієнтів
• Установлення, конфігурація, тестування, обслуговування, контроль та усунення неполадок в системах користувачів
• Робота в системі Active Directory


• Provide through support and problem resolution for customers
• Train new employees
• Maintain complains and feedback from the customers
• Install, configure, test, maintain, monitor and troubleshoot end-user systems, phones, and related hardware and software to meet desktop service levels
• Collaborate and enable remote support for system engineering and networking teams as required.
• Frequent system administration tasks in Active Directory, Tanium Operations Management, and other application services as required

Service Desk Agent

с 11.2016 по 03.2018 (1 год 4 месяца)
CPL IS , Hungary, Дистанційно (IT)

• Надання підтримки та вирішення проблем клієнтів через дзвінки та чати
• Обробка скарг та відгуків від клієнтів
• Робота в системі Active Directory


• Provide through support and problem resolution for customers
• Maintain complains and feedback from the customers
• Work in Active Directory

Образование

УжНУ

Романо-германська філологія, Ужгород
Неоконченное высшее, с 2011 по 2013 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

ITIL 4 Foundation

2022, місяць

Знания и навыки

  • MS Office
  • Registry Editor
  • CMD
  • Active Directory
  • MS Azure

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — свободно
  • Итальянский — выше среднего
  • Венгерский — средний
  • Русский — свободно

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам