Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2024 Файл

Анастасія

Адміністратор

Возраст:
30 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бабенко Анастасія Євгенівна

Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Навички: Впевнений користувач ПК (1С: підприємство 8.2,Linux, Word, Excel і т.д., e-mail, оргтехніка, касовий апарат, термінал), R-Keeper.
Освіта: Вища (економічна, організація торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу, товарознавець).
Мета: Удосконалюватися в професійній сфері, отримувати перспективну роботу з гідною заробітною платою.
Особисті якості: активна життєва позиція, цілеспрямована, маю здатність швидко вчитися і вміння планувати, працювати в команді, маю досвід і вміння приймати самостійні рішення, аналітичне мислення.
• Виконувані обов'язки: забезпечення якості процесу обслуговування клієнтів, пошук нових і робота з існуючими клієнтами, спілкування з клієнтами, прямі продажі, розвиток торговельної діяльності за всіма торгово-економічними показниками; ведення звітності перед власниками та керівництвом по показникам, проведеня переговорів з постачальниками по всім аспектам співпраці, пошук нових і робота з існуючими, внесення в базу: контрактів, контрактних умов, формування графіка платежів постачальникам, забезпечення своєчасного і відповідно до встановлених стандартів і правил проходження інформації і звітів, аналіз запитуваної і отриманої інформації з прогнозування / планування продажів, поточної ситуації в продажах, своєчасності підготовки і поширення інформації і звітів, правильності інформації і коректності результатів аналізу, оптимізація бізнес-процесів; пошук, адаптація, мотивація, звільнення, а також табелі обліку робочого часу і нарахування заробітної плати персонала, облік KPI, MIN супутніх та операційних витрат, робота з контролюючими органами, контроль і своєчасне поповнення асортименту товарів, викладка товару і контроль наявності в торговому залі повного асортименту, вирішення конфліктних ситуацій, замовлення і робота з постачальниками, приймання товару і його відповідність товарно-транспортним накладним, інвентаризації, організація і контроль частки в ТТ, моніторинг цін, акцій і пропозицій конкурентів.

Досвід роботи: 12.12.2022 р. - по теперішній час – ФОП Бабенко А.Є - консультування з питань бухгалтерського обліку й аудиту; інформатизації та дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
06.07.2020 р. - 20.04.2022 р. – ФОП Тарасенко «Jamie Place – kolyanbar» – адміністратор.
09.01.2017 р. - 03.06.2020 р. – ПП Пастушенко - бухгалтер-аналітик.
17.03.2016 р. - 20.10.2016 р. - ТОВ «ОККО» - товарознавець, оператор - касир АЗК.
02.06.2012р. – 25.11.2015 р. – ПП Миколайчук – адміністратор салону краси.
28.07.2011р. – 31.05.2012 р. – ТОВ «Галнафтогаз» - оператор АЗС, продавець-консультант на заправці.
04.01.2011р. – 20.07.2011 р.– касир-контролер ПІІ «Білла-Україна».
15.02.2010 р.– 03.01.2011 р. – ПІІ «Білла-Україна» є агентом з маркетингових досліджень та промо-акцій.
Рекомендації будуть надані на вимогу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: