Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Ірина

Адміністратор, помічник керівника

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Ситник Ірина Миколаївна

Освіта:
1995 – 1998 Національний авіаційний університет (бакалавр)

Спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Мета: отримання посади адміністративного директора або особистого помічника керівника

ДОСВІД: з 01. 2001 по 11. 2016 - ТОВ «Воєнторг» на посаді заступника адміністративного директора та помічника генерального директора:

• організація та контроль за документообігом на підприємстві: складання та редагування вихідних та внутрішніх документів, вчасна реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль термінів дії дозвільних документів та своєчасне їх оновлення, направлення внутрішніх документів в структурні підрозділи, контроль за строками виконання документів , прийом документів на підпис керівнику, організація зберігання документів;
• виконання обов’язків кадрового інспектора: підбір кадрового персоналу, ведіння та зберігання особових справ співробітників підприємства, заповнення та зберігання трудових книжок, видача довідок про місце роботи;
• підтримка роботи керівництва: ведення робочого графіку, організація участі у заходах, підготовка та координація зустрічей та переговорів;
• організація життєдіяльності підприємства: закупівля, облік та видача товарно-матеріальних цінностей, необхідних для забезпечення належного функціонування підприємств; отримання, контроль своєчасної оплати та зберігання квитанцій за електроенергію, водопостачання, опалення і т. д., укладання договорів та розв’язання спірних питань з обслуговуючими організаціями;
• формування табелю урахування робочого часу підприємства;
• організація супроводу нарад, ведення протоколів нарад, доведення до виконавців та контроль виконання протокольних завдань, а також розпоряджень і доручень керівництва;
• інформаційна підтримка керівництва за всіма питаннями, що виникають – пошук різноманітних даних, складання звітів, підготовка матеріалів, необхідних для проведення зустрічей;
• виконання комплексу заходів для реєстрації юридичних осіб;
• організація бізнес подорожей керівництва (заказ залізничних та авіаквитків, бронювання готелів, оформлення віз та паспортів);
• організація святкових корпоративних заходів.

з 09. 2019 по 11. 2022 «Ощадбанк» на посаді старший контролер касир:
• міжнародні перекази;
• проведення комунальних платежів;
• продаж страхових полісів;
• оформлення депозитів.


Про себе:
вміння та бажання працювати для досягнення результату, відповідальна, цілеспрямована, порядна, вміння находити спільну мову з іншими людьми та працювати в команді, висока працездатність.

Знання мов:
Українська – вільно;
впевнений користувач ПК (текстові/редактори, електронні таблиці), володіння оргтехнікою (сканер, факс, копіювальне обладнання, офісна АТС).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: