Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Надія

Адміністратор рецепції

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Поліщук Надія
Юріївна
08.01.1985 р. н.
смт Верхній Рогачик (Херсонська обл.)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (+Viber)

ПРО МЕНЕ
Проактивний спеціаліст з педагогічною освітою. Володію гарними управлінськими та
організаторськими здібностями. Комунікабельна і відповідальна, сумлінно працюю на результат. Мої
навички і досвід будуть корисними у забезпеченні та реалізації державної служби.
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ

✓ Комплексне розуміння роботи щодо державної служби.
✓ Вміння працювати в команді спеціалістів та з керівниками.
✓ Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та дедлайнів.
✓ Досвід роботи з ПК та офісною технікою (принтер, сканер, ксерокс тощо).
✓ Грамотна усна і письмова мова.
✓ Вміння обробляти великі обсяги інформації.
✓ Досвід організацій зустрічей та заходів.
ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ

• Адміністрування • Основи цифрових технологій
• Електронний документообіг • Робота з дітьми і дорослими
• Створення і ведення баз даних • Обслуговування та консультування
• Діловодство • Адміністративна підтримка керівника
• Проведення бесід, переговорів • Ділове спілкування та листування
• Вирішення конфліктних ситуацій • Тайм-менеджмент
ДОСВІД РОБОТИ

03.2021 – 07.2021 Перебувала на обліку в Центрі зайнятості

09.2020 – 03.2021 Вчитель історії
Первомаївський заклад повної загальної середньої освіти Верхньорогачинської
селищної ради Району Херсонської області

• Здійснювала навчання і виховання учнів із урахуванням специфіки предмета, проводила уроки
згідно розподілу навчального навантаження.
• Реалізувала прийняті школою освітніпрограми у відповідності з навчальним планом і розкладом
занять.
• Забезпечила рівень підготовки та проводила на високому методичному рівні навчання здобувачів
освіти відповідно до програм та методик з історії, використовуючи найефективніші прийоми,
методи і засоби навчання.
• Визначила завдання і зміст занять з урахуванням віку, підготовленості, індивідуальних
особливостей учнів.
• Брала участь у ДПА здобувачів освіти відповідно довстановленого порядку.
• Замінювала на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно розпоряджень адміністрації школи.
• Щоденно готувалася до проведення занять, систематично підвищувала свою кваліфікацію, брала
участь в різних формах методичної роботи.
• Брала участь у роботі педагогічної ради і нарадах, які проводяться адміністрацією.
• Турбувалася про збереження навчально-матеріальної бази кабінету, обладнання, прийнятого на
відповідальне збереження згідно з відповідними документами.
• Виконувала правила внутрішнього трудового розпорядку школи.
• Чергувала в навчальному закладі у відповідності з графіком чергувань на перервах між
заняттями.
• Проводила позакласну роботу з учнями.
• Дотримувалася етичних норм поведінки в навчальному закладі, побуті, громадських місцях, які
відповідають соціальному статусу вчителя.
09.2018 – 09.2020 Вихователь групи продовженого дня (0,5 ставки)
Первомаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
2015 – 2018 Декретна відпустка

09.2010 – 02.2011 Перебувала на обліку в Центрі зайнятості

08.2009 – 08.2010 Громадські роботи
ФР “Еліта”
08.2009 – 05.2010 Контролер по водопостачанню (на 25 відсотків тарифної ставки)
05.2006 – 11.2007 Вихователь дитячого садка “Барвінок”
Первомайська сільська рада

ОСВІТА

2019 – 2024 Херсонський державний університет
Факультет: історико-юридичний (4 курс, заочна форма)
Спеціальність: викладач історії
ДОДАТКОВА ОСВІТА

2019 – 2023 Електронний сертифікат
Партнерский курс на національний онлайн-платформі з цифрової
грамотності “Онлайн сервіси для вчителів”
Електронний сертифікат
6-годинний курс “Цифрові навички для вчителів” та успішно склала
фінальне тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової
грамотності
Електронний сертифікат
Тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності
Високий рівень володіння цифровими навичками
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Досвідчений користувач ПК: Windows, MS Office, Дія, Google тощо.
Знання мов: англійська – початковий рівень; українська – вільно; російська – вільно.
Партійна приналежність: безпартійна.
Сімейний стан: заміжня, виховую 3 дітей.
Національність: українка.
Особисті та професійні якості: відповідальність; активність; порядність; уважність; стресостійкість;
комунікабельність; лідерські та організаторські здібності; аналітичне та критичне мислення;
спрямованість на результат; вміння самостійно приймати рішення; дотримання дисципліни;
патріотичність.
Захоплення: активний та здоровий спосіб життя; самоосвіта, читання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Помічник керівника
Киев, Днепр, Львов

Помічник керівника
30000 грн, Киев

Секретар
Киев

Офіс-менеджер
Киев

Помічник керівника
Киев, Удаленно

Помічник керівника
18000 грн, Киев, Львов

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: