Ірина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Возраст:
- 25 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9523069
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Заквацька Ірина Анатоліївна
(Zakvatska I.A.)
Ціль:
пошук вакантної посади за спеціальністю «Юрист» в зв’язку із зміною місця проживання.
Дата народження:
13.04.1999 р.
Місце народження:
Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Печера
Адреса фактичного місця проживання та реєстрації:
03169, Київська обл., м. Київ
вул. 192-Садова 65, кв. 5
моб. телефон:
[
E-mail:
[
Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України
Паспорт : АТ 116570 виданий Ленінським РВУДМС України у Вінницькій області 12.05.2015 р.
Ін.код –3626205267
Освіта:
2014 р. – 2018р., Технологічно-промисловий коледж ВНАУ, юридичний факультет, диплом молодшого спеціаліста з відзнакою (денна форма навчання), спеціальність «Правознавство».
2018 р. –2020 р., Донецький національний університет ім. Василя Стуса, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра з відзнакою (денна форма навчання).
2020-2021р. Донецький національний університет ім. Василя Стуса, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», здобуття диплому магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Юрисконсульт І категорії
Жовтень 2019 р. –2021 р. ВОУНБ ім. В.Отамановського, м. Вінниця.
Функціональні обов’язки:
— усні та письмові консультації;
— загально-правова робота;
—надання висновків про відповідність чинному законодавству проєктів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами;
— повний юридичний супровід діяльності бібліотеки.
Спеціаліст з кадрових питань І категорії
Жовтень 2020 р. – 2021р. ВОУНБ В.Отамановського, м. Вінниця.
Функціональні обов’язки:
— ведення встановленої звітно-облікової документації;
— оформлення документів про прийняття, переведення та звільнення особового складу та внесення записів до трудових книжок;
—ведення обліку та зберігання особових справ та трудових книжок, обліку переміщення кадрів, обчислення трудового стажу, вислуги років, надання довідок про трудову діяльність особового складу;
— ведення графіків присвоєння чергових спеціальних звань, рангів;
—підготовка необхідних матеріалів для конкурсної, атестаційної, кваліфікаційної та тарифікаційної комісій, а також проекти документів, що стосуються нагород, заохочень та застосування стягнень до особового складу;
—формування особових справ особового складу та ведення їх комп’ютерного обліку відповідно до вимог чинного законодавства;
—ведення розрахунків надання відпусток відповідної тривалості, складання графіків відпусток особового складу;
— складання звітності про роботу з кадрами;
—виконання окремих напрямів кадрової роботи.
Секретар судового засідання відділу забезпечення судового процесу
Листопад 2021 року – по даний час
Сьомий апеляційний адміністративний суд м. Вінниця
Функціональні обов’язки:
—підготовка судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді та копій відповідних судових рішень для відправки сторонам;
— оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду;
—перевірка осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді
—фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами
—ведення журнал судового засідання, протоколу судового засідання;
—виготовлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді, оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи
— підготовка виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання
— оформлення матеріалів судових справ .
Професійні навички:
— знання законодавства України;
— володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word);та ін.);
— навички ведення правого забезпечення діяльності організації;
— досвід юридичного супроводу діяльності організації;
— навички складання юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
— підготовка та оформлення матеріалів судових справ.
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
англійська–вище середнього (Upper-Intermediate).
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, ініціативність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, націленість на результат.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Діти: ні.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: читання, спорт, психологія.
Рекомендації надам за вимогою.
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
50000 грн, Киев, Удаленно
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Киев
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, KAM
Киев
Менеджер по работе с ключевыми клиентами, торговыми сетями (FMCG, Key Account)
45000 грн, Киев