Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024 Файл

Татьяна

Фахівець з публічних закупівель

Возраст:
39 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мельничук Татяна Василівна

/для отправки
по e-mail/
МЕТА: цікава робота в стабільній організації з можливістю
застосування наявних навичок і набуття нового досвіду.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:
- Дата народження: 06.08.1984р.
- Проживаю за адресою: м. Запоріжжя вул. Маршала Судця буд. 26
- Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:
- 1999-2003 р. - Запорізький металургійний технікум факультет ОПЗТ.
- 2003-2007 р. - Запорізька державна інженерна академія, ЗДІА факультет Металургія чорних
металів.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2003 р. - Запорізький металургійний технікум лаборант;
- організація робочих місць (забезпечення основних і допоміжним обладнанням, інструментами,
витратними матеріалами, наочними посібниками);
- контроль якості виконання робіт фахівцями;
- управління складськими запасами (поповнення, видача, облік і списання матеріалів за
нормами витрат).
2003 - 2005 р. - ТОВ "Запоріжсталь" ПКО технік архіваріус у
технічному архіві;
- упорядкування, комплектація, забезпечення збереження документів, спрямованих в архів;
- створення системи пошуку документів, забезпечення швидкого і зручного доступу до
документації;
- видача та облік архівної документації;
- контроль стану документів, своєчасність їх відновлення,
- дотримання умов у приміщеннях архіву для забезпечення їх цілісності та збереження.
2005 – 2016 р. - ПАТ "Запоріжсталь" інспектор з діловодства - секретар дирекції.
- ведення документообігу;
- забезпечення життєдіяльності офісу,
- обробка кореспонденції, введення протоколів і складання документів (наказів, розпоряджень і
службових записок);
- оперативне виконання завдань керівника;
- організація зустрічей, нарад і прийом відвідувачів;
- планування робочого дня керівника,
2016 - 2019 р. - ПАТ "Запоріжсталь" інженер тендерно-договірного відділу дирекції з
капітального будівництва та
договірного відділу дирекції з капітального будівництва та
інвестицій:
- формування документації для тендера;
- підготовку пропозицій щодо вибору потенційних виконавців робіт, процедури і термінів
проведення конкурсного відбору виконавців робіт;
- оформлення та узгодження прийнятих рішень за підсумками проведення засідань тендерного
комітету;
- оформлення та узгодження прийнятих рішень за результатами проведення конкурентних
опрацювань.
2020р - 2021р головним спеціалістом сектору з публічних закупівель Департаменту
капітального будівництва ЗАПОРІЖСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ:
- приймати рішення, погоджувати проєкти документів, зокрема договору про закупівлю з
метою забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі, та підписувати в межах
своєї компетенції відповідні документи;
- надавати роз'яснення та консультації структурним підрозділам замовника в межах своїх
- повноважень з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи;
- забезпечення здійснення процедур закупівель у Департаменті капітального будівництва
Запорізької обласної державної адміністрації, які передбачені Законом України "Про
публічні закупівлі":
- дотримуватися норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель;
- організовувати та проводити процедури закупівель;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель;
- в установленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель.
2022 р. - спеціаліст з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства
"Міської дитячої лікарні №5" Запорізької міської ради.
До основних завдань (функцій) належать:
- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі
закупівель;
- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення процедур закупівель;
- забезпечення укладення додаткових угод та робота з Договорами про закупівлю;
- оформлення відповідних протокольних рішень;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань
публічних закупівель;
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для
виконання вимог Закону та нормативних актів;
ДОДАТКОВІ ТРУДОВІ НАВИЧКИ:
Користувач: Word, Excel, інтернет, електронна пошта, Сертифікат про пройдений курс
навчання "Нова редакція Закону "Про публічні закупівлі".

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Особисті якості: відповідальність, старанність, комунікабельність, пунктуальність,
відсутність шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: