Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Ольга

Головний бухгалтер

Возраст:
46 лет
Город проживания:
Николаев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме.

Бузник Ольга Іванівна

Дата народження 06.02.1978
м. Миколаїв, вул. Колодязна 16 кв. 15,
контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
ел.адреса [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Працевлаштування :дистанційне,повна(неповна) зайнятість.

Освіта:
Миколаївський національний аграрний університет
Вища , спеціальність - бухгалтерський облік та аудит.

Досвід роботи :
З 2019 року по теперішній час працюю головним бухгалтером у ТОВ «Санор».
З 2001 -2019р. головний бухгалтер ПП «АТД Ріко».
З 1998-2001 р. головний бухгалтер ПП «Ріко-Еліус».
З 1996-1998 р. заст. головного бухгалтера у фірмі ТОВ «Юрген».

Професійні навички:
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах з формою власністю
(ПП, ТОВ, ФОП у сфері торгівлі, опт, роздріб, виробництва) із загальною системою
оподаткування платником ПДВ, на єдиному податку, а також приватний підприємець 1-3
група.
-Складання (формування) бухгалтерської, податкової, фінансової статистичної звітності в
ME.DOC та в електроному кабінеті податкової.
-Контроль та управління фінансовими ресурсами, клієнт-банк.
-Робота з банками та перевіряючими органами.
-Підгоговка фїнансових документів для оформлення кредитів у банках,валютні операції.
-Складання, обробка, ревізія первинної документації. Документи-реалізації (договори,
рахунки, накладні, акти наданих послуг, ПН, реєстрація в ЄДРПН). Акти звірок, робота з
контрагентами, замовниками, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
підприємства.
-Касові операції, РРО, авансові звіти.
-Нарахування та виплата ЗП,лікарняних, відпускних .
-Кадровий облік .
-ЗЕД.
-Оптимізація оподаткування у межах законодавства (податкове планування).-Керівництво
бухгалтерією (планування графіка роботи, розподіл обов'язків та навантаження, навчання
та контроль за виконанням завдань, своєчасність надання звітів).
Знання програм: 1С: Бухгалтерія 7.7., 1С: Бухгалтерія 8. 2,8.3, 1С УТП 8.3, "Банк -
Клієнт", ME.DOC,Вчасно, Паперлесс ,Електронний кабінет платника в ДПС.
Додаткова інформація :
-Знання мов: українська, російська – вільно.
-Упевнений користувач комп'ютерних програм: - Microsoft Office (Word, Excel, Internet,
електронна пошта).
-уміння організувати роботу підлеглих для досягнення цілей, поставлених керівництвом.
-Досвід ведення переговорних процесів з контрагентами, банками та контролюючими
органами з досягненням максимальної вигоди для підприємства.

-Є права категорії «В»
Особисті якості :
Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно
приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість
і прагнення до професійного зростання, комунікабельність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: