Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2023 Файл

Олег

Керівник IT-відділу, Project Manager

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ:
Розробка та впровадження операційних стратегій, процедур, бізнес-планів
та бюджетів для розвитку процесів ІТ.
Побудова ІТ інфраструктури в компанії: затвердження стратегії та бюджету
розвитку ІТ напрямку з подальшим контролем.
Робота над проектами: аналіз бізнес-процесів, підготовка проектної
документації та технічних вимог, завдання, участь в впровадженні CRM
системи, Service Desk, тестування та впровадження бізнес процесів та
подальше адміністрування.
Взаємодія із розробниками програмного забезпечення з реалізації бізнес-
вимог щодо функціональності систем.
Участь в розробці політики інформаційної безпеки, технічна підтримка під
час проведення тестувань, впровадження рішень з кібер-безпеки.

КОСТЮК ОЛЕГ ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
+38 050 410 1906 02.2023-04.2023: Консультант з питань ІТ в АТ “Кристалбанк”
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)  Формування реєстрів ІТ сервісів, аналіз проблем, рецензування
Рік народження: 1977 проектної документації, підготовка планів розвитку ІТ, ініціація
Київ, Україна (CRM, електронний архів) та закриття (зовнішній сайт) проектів.

БАЖАНА ПОСАДА: 2018-02.2023: Начальник управління технічної підтримки АТ «МР
Керівник ІТ підрозділу Банк»
• Налагодження процесів підрозділу, розподілення зон відповідальності,
ОСВІТА:
впровадження та контроль KPI, планування навчання співробітників,
1994-2000: Міжнародний
формування річних бюджетів підрозділу
університет цивільної авіації,
факультет автоматики та
• Відповідальність за роботу ІТ-підтримки, відповідно до методики
обчислювальної техніки, ITIL. Контроль виконання звернень (SLA), робота з проблемами
спеціальність: «Комп’ютеризовані • Розбудова автоматичного моніторингу сервісів з оголошеним рівнем
системи обробки інформації та доступності, підготовка технологічних карт реагування на інциденти
управління», кваліфікація: інженер – для служби підтримки
системотехнік. • Підготовка технічних вимог із розробки, впровадження ІТ сервісів, в
Проходження військової кафедри із т.ч. перехід на гібридні інфраструктури (Azure)
отриманням військового звання • Розробка та підтримка актуальності внутрішніх нормативних
лейтенант документів: надання та анулювання прав доступу, стандарту робочих
2020 – 2021 – Університет економіки місць, управління зверненнями та інцидентами, накази, службові, ін.
та права «Крок», спеціальність • Участь в розробці ІТ стратегії Банку, планах розвитку підрозділу ІТ,
“Фінанси, банківська справа та DRP, BCP Банку, в інших активностях та проектах
страхування”, ступінь освіти
магістр. 2012–2018: від Головного фахівця до Заступника Начальника
Іноземна мова: рівень intermediate Управління загальнокорпоративних систем АТ «СБЕРБАНК»
• Відповідальність за доступність загальнокорпоративних сервісів:
НАВИЧКИ І ЗНАННЯ: активний каталог, корпоративна пошта Exchange, загальні файлові та
Володіння ПК та орг. технікою веб ресурси, базові сервіси DNS, DHCP, WSUS, управління MS SCCM,
Сертифікати: моніторингу MS SCOM, Service Desk HP SD OpenView, управління
№6451 Planning, Deploying and обліковими записами Tivoli IdM, Access Manager та ін.
Managing Microsoft System Center • Планові тендерні закупки, підготовка планів бюджетів підрозділу,
Configuration Manager 2007 робота з партнерами
M2779 Implementing a Microsoft SQL
Server 2005 Database
• Планування, розбудова, тестування відмово-, катастрофостійких
M2596 Managing Microsoft System сервісів
Management Server 2003 • Акцент на стандартизацію процесів з подальшою автоматизацією.
M2277 Implementing, Managing and Проведено роботи щодо стандартизації облікових записів, файлових
Maintaining a Windows Server 2003 ресурсів, прав доступу, процесів змін та ін.
Network InfrastructureM2274 • Менеджер проекту (1,5 року) з впровадження систем IBM Tivoli
Managing a Microsoft Windows Server IdM/AM із забезпечення централізованого управління обліковими
2003 Environment записами та правами доступу на базі рольової моделі, корпоративний
Microsoft Premier Support Courses: SSO
Microsoft Framework Course: SCOM
2007 R2 2006–2012: Головний інженер в Головному офісі ПАТ «Укрсоцбанк»
Microsoft Premier Support Courses: (UniCredit group)
PowerShell Fundamentals • Впровадження та супровід централізованих систем в корпоративному
IBM Tivoli Identity Manager 2012 середовище
IBM Tivoli Access Manager 2012 • Відповідав за впровадження ІТ систем банку:
Сертифікація International Project - централізованого управління робочими станціями та серверами
Management Association IPMA lev.D MS SCCM (8000 од.)
2013 - об’єднаних комунікацій на базі MS OCS 2007, федералізацією з
Microsoft Operations Framework 4.0 партнерами
Foundations 2014
ITIL Foundation for IT Service
- впровадження динамічної адресації (DHCP) з міграцією на новий
адресний план
Management 2016
ITIL Building Service Desk System - централізованого корпоративного захисту серверів MS Forefront
and Management Incident 2018 CS
Platform 2010 - надання інструментів віддаленої допомоги співробітниками ІТ
Platform 2009 служб.
TechEd 2008 • Організував команду співробітників на територіально розподілених
Polygon 2008 vPro: vPro Technology площадках з реалізації ініційованих задач и подальшого супроводу
on the HP Workstations систем
Polygon 2007. Microsoft unified • Участь в процесах централізації банку, переведення на єдиний баланс,
communications solutions впровадження ОДБ Oracle iFlex, впровадження поштової системи MS
Polygon 2007 Office System Exchange, портальних рішень MS SharePoint
• Організував процес стандартизації та уніфікації програмного
РЕКОМЕНДАЦІЇ забезпечення та обладнання ПК
на вимогу • Досвід підготовки документів із змін, інструкцій, інформаційних
листів та ін.

2006: Заступник директора ТОВ «Юридична компанія «РІКАРДІ
ЛЮКС»
• Управління господарською діяльністю компанії

2000–2006: старший науковий співробітник Центру практичної
інформатики НАН України
• Впровадження та супроводження централізованих ІТ сервісів та
інфраструктури. Участь в розробці концепції інформаційної системи
супроводу засідань Президії НАН України Зали засідань.

1996–2000: технік ТОВ НВФ «Л.Т.В.»
• Технічне обслуговування устаткування протипожежного призначення

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: