Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Адміністратор в стоматологію

Возраст:
48 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Підпала Марина

Адміністратор стоматології, медичного центру.

Особисті дані:

Освіта:
1992 – 1995: Перший Київський фаховий медичний коледж, за спеціальністю «сестринська справа».

Досвід роботи:

2001 – 2005: Стоматологічна клініка Гашинського, медичною сестрою.

Обов'язки
-Бере участь у лікувально-діагностичному процесі.
-Виконує призначення лікаря-стоматолога.
-Асистує лікарю під час проведення стоматологічних операцій.
-Надає невідкладну долікарську допомогу.
-Комплектує набори стоматологічного інструментарію. -Готує пломбувальні матеріали. -Проводить запис пацієнтів.

2008 – 2019: Стоматологічна клініка «Алтея», адміністратор клініки.

Обов’язки:

-Ведення документації.
-Вирішення організаційних питань.
-Здійснення вихідних інформаційних дзвінків.
-Попереджає лікаря про прихід чергового пацієнта.
-Запис пацієнтів
-Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються.
-Здійснює розрахунок пацієнтів з видачею їм чеків.
-Підбирає карти пацієнтів, записаних на прийом до лікаря на наступний день.
-Організовує обмін необхідною інформацією всередині колективу медичного закладу.
-Завчасно приходить на роботу до початку роботи клініки.

2019-2023: Стоматологічна клініка «Юнімед», адміністратор клініки.

Обов’язки:

-Ведення документації.
-Робота зі страховими компаніями.
-Прийом вхідних дзвінків.
-Вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій..
-Попереджає лікаря про прихід чергового пацієнта.
-Запис пацієнтів
-Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються.
-Здійснює розрахунок пацієнтів з видачею їм чеків.
-Підбирає карти пацієнтів, записаних на прийом до лікаря на наступний день.
-Завчасно приходить на роботу до початку роботи клініки.

Додаткова інформація:

-Уважна, організована та кмітлива.
-Відповідальна, охайність та дисципліна в роботі.
-Високі комунікативні навички.
-Вміння добре спілкуватися з пацієнтами.
-Стресостійка.
-Презентабельна зовнішність.
-Вільне, грамотне володіння українською мовою.
-Відсутність шкідливих звичок.
-Готовність та спроможність вирішувати виклики, що виникають в роботі кліники.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: