Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2023 Файл

Юлія

Інспектор з військового обліку

Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Хващевська Юлія Віталіївна

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Житомир
Коротка інформація
Досвідчений користувач: MS Office (MS Excel, Word) знання оргтехніки (принтер, сканер), знання спеціальних програм: 1С, M.E.Doc, ЛІГА: ЗАКОН, вільно користуюсь електронними пошуково-правовими системами. Діловий етикет, досвід спілкування з людьми. Стаж роботи з ведення військового обліку більше 1р. 6 міс, знання актуальних нормативних документів з ведення військового обліку, цікавить робота за цивільно правовим договором або сумісництвом.
Досвід роботи
ведення первинної облікової документації, облік призовників, військовозобов'язаних та резервістів, що працюють на підприємстві.
оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення праців­ників
• ведення картотеки особових карток (типова форма № П-2), особових справ працівників, облік трудових книжок.
- планування фінансової діяльності в поточному і наступному періодах;
- аналіз виконання кошторисів, оперативна та бухгалтерська звітність з фінансової діяльності, підготовка періодичної звітності;
-складання звітності про фінансовий стан підприємства за встановленими формами і в зазначені строки;
-ведення договорів оренди нерухомого майна та індивідуально визначеного майна, нарахування орендної плати та комунальних відшкодувань;
-ведення штатного розпису працівників та тарифікація;
-розрахунок та калькуляція послуг підприємства;
-аналіз діяльності, її оптимізація, виходячи з результатів аналізу;
-відстеження витрат, звіт по використанню бюджету;
-здійснення контролю за виконанням фінансових показників підрозділами підприємства..
-супровід та контроль грошових операцій (затвердження індивідуальних тарифів для клієнтських груп, контроль за строком дії індивідуальних тарифів);
-системне ведення звітності згідно результатів роботи;
-опрацювання звернень клієнтів, активна робота з клієнтською базою даних.
- надання інформації про продукти та послуги банку;
• консультація клієнтів з питань кредитування, видача споживчих та готівкових кредитів;
• просування продуктів банку з метою виконання поставлених кількісних та якісних завдань, активне залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази.
Освіта
Житомирський державний Фінанси, банківська справа та страхування (магістр)
технологічний університет
2013 - 2018
Про себе
Вподобання в роботіЦілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, швидка реакція, вміння перевести конфлікт у конструктивне русло, відмінна здатність до навчання, здатність запам'ятовувати великий обсяг інформації. Маю активну життєву позицію. Сімейний стан - одружена. Дітей не маю.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам