Оксана
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, держслужбовець
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9566693
Опыт работы
Помічник керівника
с 04.2015 по наст. время
(9 лет 2 месяца)
ТОВ “Інвесткольормет”, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
- Організація діловодства та документообігу.
- Повне ведення кадрових документів компанії.
- Контроль виконання доручень.
- Виконання завдань керівника, пов'язаних з діяльністю компанії.
- Представлення інтересів компанії в організаціях.
- Контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Запис та обробка телефонних дзвінків.
- Ведення бізнес кореспонденції (листування з партнерами, підготовка відповідей для банків та податкової, відправка, отримання та реєстрація кореспонденції).
- Ведення первинної бухгалтерської документації.
- Робота з 1С:Підприємство.
- Сплата податків та зборів.
- Підготовка планових витрат компанії.
Економіст
с 03.2009 по 04.2015
(6 лет 1 месяц)
ТОВ "Юкка", Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)
- Складання та подання фінансової звітності.
- Контроль за фінансовими потоками.
- Розрахунок податків та зборів.
- Складання та подання податкової звітності.
Економіст пенсійного відділу
с 04.1999 по 04.2009
(10 лет)
УМВС України Запорізькій області, Запоріжжя (Сили оборони)
- Прийом та обробка заяв на призначення пенсій співробітникам поліції.
- Розрахунок пенсій відповідно до чинного законодавства.
- Перерахунок пенсій у разі зміни законодавства або обставин, що впливають на розмір пенсії.
- Внесення змін до пенсійних справ.
- Підготовка проектів рішень про призначення, перерахунок та припинення виплати пенсій.
- Ведення обліку пенсіонерів та пенсійних справ.
- Складання та подання статистичної звітності про пенсійне забезпечення.
- Здійснення контролю за правильним нарахуванням та виплатою пенсій.
- Надання консультацій з питань пенсійного законодавства.
- Роз'яснення порядку призначення, перерахунку та виплати пенсій.
- Допомога в оформленні документів для призначення пенсії.
Образование
Запорізький Державний Університет
Економічний факультет, спеціальність "Фінанси"., Запоріжжя
Высшее, с 1995 по 2000 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Київський навчальний центр “Курсор”. Курс з основ бухгалтерського обліку, 1С бухгалтерії, фінансової та податкової звіт
2016 рік, 3 місяці.
Знания и навыки
Дополнительная информация
Протягом останніх 9 років я виконувала обов’язки помічниці керівника, але також вирішувала задачі економіста. Наша компанія спеціалізується на литті кольорових металів. Маю досвід у веденні кадрової документації підприємства, а також веденні первинної бухгалтерської документації (включаючи оформлення повного пакету документів для відвантаження продукції, роботу з програмою 1С, і використання інтернет-банкінгу та податкових програм). Зараз я розглядаю можливості для розвитку своєї кар'єри в новому професійному середовищі, де зможу використовувати свій досвід у сфері адміністрування та економіки.Відкрита до нових можливостей та навчання.
Маю високий рівень ділової української мови та базовий рівень англійської (за необхідністю можу підвищити до потрібного рівня).
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу
26000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Киев
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев