Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 апреля 2024 PRO

Оксана

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, держслужбовець

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 04.2015 по наст. время (9 лет 2 месяца)
ТОВ “Інвесткольормет”, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

- Організація діловодства та документообігу.
- Повне ведення кадрових документів компанії.
- Контроль виконання доручень.
- Виконання завдань керівника, пов'язаних з діяльністю компанії.
- Представлення інтересів компанії в організаціях.
- Контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Запис та обробка телефонних дзвінків.
- Ведення бізнес кореспонденції (листування з партнерами, підготовка відповідей для банків та податкової, відправка, отримання та реєстрація кореспонденції).
- Ведення первинної бухгалтерської документації.
- Робота з 1С:Підприємство.
- Сплата податків та зборів.
- Підготовка планових витрат компанії.

Економіст

с 03.2009 по 04.2015 (6 лет 1 месяц)
ТОВ "Юкка", Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

- Складання та подання фінансової звітності.
- Контроль за фінансовими потоками.
- Розрахунок податків та зборів.
- Складання та подання податкової звітності.

Економіст пенсійного відділу

с 04.1999 по 04.2009 (10 лет)
УМВС України Запорізькій області, Запоріжжя (Сили оборони)

- Прийом та обробка заяв на призначення пенсій співробітникам поліції.
- Розрахунок пенсій відповідно до чинного законодавства.
- Перерахунок пенсій у разі зміни законодавства або обставин, що впливають на розмір пенсії.
- Внесення змін до пенсійних справ.
- Підготовка проектів рішень про призначення, перерахунок та припинення виплати пенсій.
- Ведення обліку пенсіонерів та пенсійних справ.
- Складання та подання статистичної звітності про пенсійне забезпечення.
- Здійснення контролю за правильним нарахуванням та виплатою пенсій.
- Надання консультацій з питань пенсійного законодавства.
- Роз'яснення порядку призначення, перерахунку та виплати пенсій.
- Допомога в оформленні документів для призначення пенсії.

Образование

Запорізький Державний Університет

Економічний факультет, спеціальність "Фінанси"., Запоріжжя
Высшее, с 1995 по 2000 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Київський навчальний центр “Курсор”. Курс з основ бухгалтерського обліку, 1С бухгалтерії, фінансової та податкової звіт

2016 рік, 3 місяці.

Знания и навыки

Цілеспрямованість Відповідальність Комунікабельність Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Користувач 1С Організованість Оперативність MS Excel MS Office

Дополнительная информация

Протягом останніх 9 років я виконувала обов’язки помічниці керівника, але також вирішувала задачі економіста. Наша компанія спеціалізується на литті кольорових металів. Маю досвід у веденні кадрової документації підприємства, а також веденні первинної бухгалтерської документації (включаючи оформлення повного пакету документів для відвантаження продукції, роботу з програмою 1С, і використання інтернет-банкінгу та податкових програм). Зараз я розглядаю можливості для розвитку своєї кар'єри в новому професійному середовищі, де зможу використовувати свій досвід у сфері адміністрування та економіки.Відкрита до нових можливостей та навчання.
Маю високий рівень ділової української мови та базовий рівень англійської (за необхідністю можу підвищити до потрібного рівня).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: