Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 января 2024 PRO

Daria

Діловод, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
27 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Kauffrau für Büromanagement

с 02.2022 по 04.2023 (1 год 2 месяца)
Gesellschaft für Leit- & Regeltechnik mbH, Greifswald (Машинобудування)

Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.

Kauffrau für Büromanagement

с 07.2021 по 01.2022 (6 месяцев)
Sicherheitstechnik und Metallbau Schröter - "Schlüssel Schröter", Greifswald (Охорона, безпека, оборона)

Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.

Rezeptionistin

с 12.2016 по 08.2017 (8 месяцев)
Kleine Strandburg Zinnowitz, Zinnowitz (Готельно-ресторанний бізнес)

Check in і Check out, консультування та інформування гостей щодо дозвілля, створення рахунків та бронювань, прийняття та переадресація телефонних дзвінів, продаж та оформлення прогулянок, ресторанів та екскурсій на території, розгляд скарг, співпраця з бронюванням, бухгалтерією та обслуговуванням.
Керування програмами бронювання та комп’ютерними програмами.

Образование

Regionales Berufliches Bildungszentrum Greifswald

Ausbildung als Kauffrau für Büromanagement, Greifswald
Среднее специальное, с 2018 по 2021 (3 года)

Робота по телефону: переадресація важливих дзвінків, відповідь на запитання клієнтів або зв’язок із постачальниками послуг для обробки замовлення.

Робота за комп’ютером: відповіді на електронну пошту, контроль вхідних платежів, створення ділових листів, праця з усіма поширеними комп’ютерними програмами, такими як Word, PowerPoint і Excel.

Робота на реєстратурі: зустріч претендентів на співбесіді або клієнтів, які зареєструвалися.

Робота з клієнтами: обробка скарг, створення замовлення та відповіді на них.

Робота з колегами: керування змінами контрактів і основними даними співробітників - від початку діяльності до місця їх проживання. Бронювання готелів або квитків для наступного відрядження, обробка звітів про витрати на подорожі.

Робота в бухгалтерії: керування рахунками-фактурами, контролювання платежів та касової книги.

Організаційна робота: плануюння корпоративних заходів та підготовка зустрічей. Замовлення канцелярського приладдя.

Дополнительное образование и сертификаты

telc gGmbH

2016, 6 місяців

Знания и навыки

MS Office MS Excel MS PowerPoint Критичне мислення Відповідальність Гнучкість Адаптивність Організованість Креативність Надійність Пунктуальність Письмовий переклад Водійські права кат. B

Знание языков

  • Немецкий — свободно
  • Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: