Daria
Діловод, 60 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9568052
Опыт работы
Kauffrau für Büromanagement
с 02.2022 по 04.2023
(1 год 2 месяца)
Gesellschaft für Leit- & Regeltechnik mbH, Greifswald (Машинобудування)
Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.
Kauffrau für Büromanagement
с 07.2021 по 01.2022
(6 месяцев)
Sicherheitstechnik und Metallbau Schröter - "Schlüssel Schröter", Greifswald (Охорона, безпека, оборона)
Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.
Rezeptionistin
с 12.2016 по 08.2017
(8 месяцев)
Kleine Strandburg Zinnowitz, Zinnowitz (Готельно-ресторанний бізнес)
Check in і Check out, консультування та інформування гостей щодо дозвілля, створення рахунків та бронювань, прийняття та переадресація телефонних дзвінів, продаж та оформлення прогулянок, ресторанів та екскурсій на території, розгляд скарг, співпраця з бронюванням, бухгалтерією та обслуговуванням.
Керування програмами бронювання та комп’ютерними програмами.
Образование
Regionales Berufliches Bildungszentrum Greifswald
Ausbildung als Kauffrau für Büromanagement, Greifswald
Среднее специальное, с 2018 по 2021 (3 года)
Робота по телефону: переадресація важливих дзвінків, відповідь на запитання клієнтів або зв’язок із постачальниками послуг для обробки замовлення.
Робота за комп’ютером: відповіді на електронну пошту, контроль вхідних платежів, створення ділових листів, праця з усіма поширеними комп’ютерними програмами, такими як Word, PowerPoint і Excel.
Робота на реєстратурі: зустріч претендентів на співбесіді або клієнтів, які зареєструвалися.
Робота з клієнтами: обробка скарг, створення замовлення та відповіді на них.
Робота з колегами: керування змінами контрактів і основними даними співробітників - від початку діяльності до місця їх проживання. Бронювання готелів або квитків для наступного відрядження, обробка звітів про витрати на подорожі.
Робота в бухгалтерії: керування рахунками-фактурами, контролювання платежів та касової книги.
Організаційна робота: плануюння корпоративних заходів та підготовка зустрічей. Замовлення канцелярського приладдя.
Дополнительное образование и сертификаты
telc gGmbH
2016, 6 місяців
Знания и навыки
Знание языков
- Немецкий — свободно
- Английский — средний
Похожие кандидаты
Деловод, администратор, оператор ПК
Киев
Діловод
Киев
Діловод
Киев
Секретарь-деловод
6000 грн, Киев
Архіваріус
Киев
Діловод, адміністратор, помічник директора
30000 грн, Киев