Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2023 Файл

Oxana

Менеджер з закупівель

Возраст:
40 лет
Город:
Коломыя

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Ткаченко Оксана Вікторівна

Дата народження: 08.02.1984 р.Місце проживання: м.Коломия, вул.Шопена
(виглядаю на 30😅)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)Сімейний стан: одружена, донька (12 років) та син (9 років)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2002 р – завершила навчання у Коломийському політехнічному коледжі за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобула кваліфікацію бухгалтера;
2004 р – закінчила ІППТ при Національному університеті «Львівська політехніка» і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра за напрямом «Економіка і підприємництво»;
2005 р – успішно закінчила ІППТ при Національному університеті «Львівська політехніка» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.

Досвід роботи (роки роботи, місце, посада, основні обов,язки):
2003-2005 р.р. – Філія ТзОВ «Коломиясільгаз» (продуктовий магазин); бухгалтер-касир (ведення касової книги, робота з первинними документами, облік, видача, зберігання грошей, нарахування та видача з/п, нарахування та оплата відпускних, лікарняних та інших видатків, ведення трудових книг, заповнення карт персифікованого обліку та ін.
2005-2006 р.р. – ТзОВ «Коломисільгаз» (газифікація сільської місцевості); бухгалтер-касир; оформлення первинної документації, формування документів по поступленню товарів, послуг, рознесення платежів, розрахунок та видача заробітної плати (штат – 40-50 чоловік, в залежності від сезону роботи), розрахунок та видача лікарняних листів, відпусток, компенсацій при звільненні, ведення касових операцій і розрахунок з підзвітними особами, підготовка бухгалтерської та податкової звітності (окрім балансу), заповнення карт персифікованого обліку , банківські операції і ін.
2006-2012 р.р. – ПАТ «Банк Форум», економіст з мікрокредитування (кредити фізичним особам підприємцям); пошук та залучення клієнтів, робота з клієнтською базою та підтримання її в актуальному стані, оцінювання фінансового стану клієнта, ведення документообігу, оцінювання предмету застави та ін.
2012-2016 р.р. - ПАБ "Імекбанк", провідний кредитний експерт по видачі беззаставних кредитів фізичним особам, пошук та залучення клієнтів, робота з клієнтською базою та підтримання її в актуальному стані, оцінювання фінансового стану клієнта, ведення документообігу
2016 – 2017р.р. – ДНЗ №3 «Берізка», бухгалтер; формування та внесення документів по поступленню товарів, рознесення платежів, батьківська плата, банківські операції, тендерна закупівля товарів та послуг для ДНЗ.
2017-2019 р..р. – ТзОВ «ТД Аванта», супермаркет «SPAR», менеджер з постачання; замовлення товару на основі аналізу продаж, налагодження та підтримання зв'язків з постачальниками, контроль дотримання графіків постачання продукції, навчання та контроль персоналу за викладкою товару згідно затверджених планограм, моніторинг цін конкурентів, контроль залишків складу, та ін.
2019 рік - підприємницька діяльність (Сімейний бізнес із партнером).
01.10.2021 рік - віддалена робота в МОЗ гаряча лінія COVID-19(call-центр). Працювала до лютого, лише декілька місяців для ознайомлення з даною сферою діяльності, а в лютому 2022 року почала активне навчання для посади менеджера по залученню клієнтів в аутсорсингову компанію (b2b). З 1 березня 2022року офіційно повинна була приступити до роботи...
З початком війни перебувала закордоном з дітьми.
Професійні навички та знання:
• Досвід роботи касира, бухгалтера, за сумісництвом вела частково відділ кадрів, провідного експерта з продажу банківських продуктів, менеджера з постачання, працівника call- центру.
• Відвідувала безліч семінарів, тренінгів з продажу продуктів банку, «Робота з запереченнями», де щоразу розглядались теми по психологічних характеристиках покупців . Також, отримала Сертифікат про публічні закупівлі. Закінчила курси "Laba" по продажам.
• Загальний досвід роботи в бухгалтерії, банківській структурі та торгівельній сфері .
• Досвідчений користувач ПК: MS Office, Internet, Би-2 , 1-С (8 версія), Торгіля-Склад, АВС-Аналіз та ін. програмними комплексами.

Знання іноземних мов:
Російська мова – вільно володію.
Англійська мова – базові знання.
Сподівання від роботи та коротка характеристика:
Очікую від роботи стабільності та впевненості в завтрашньому дні, в тому числі цікавить кар’єрний ріст. Прагну до розвитку і професійного росту. Спілкування з працівниками, дружного колективу та справедливого керівництва (до критики відношусь з розумінням). Комунікабельна, старанна, стресостійка та емоційно врівноважена, психолог від природи .
Хобі – книги (здебільшого наукова фантастика), йога, цікавлюсь культурою Азії.
Стараюсь працювати з девізом: «Не керівництво вимагає від мене неможливого, а можливо я в чомусь недопрацювала». Відрізняюсь оптимістичним настроєм, і до всього берусь з ентузіазмом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: