Резюме від 1 травня 2023 Файл

Oxana

Менеджер з закупівель

Вік:
40 років
Місто:
Коломия

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Ткаченко Оксана Вікторівна

Дата народження: 08.02.1984 р.Місце проживання: м.Коломия, вул.Шопена
(виглядаю на 30😅)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)Сімейний стан: одружена, донька (12 років) та син (9 років)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2002 р – завершила навчання у Коломийському політехнічному коледжі за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобула кваліфікацію бухгалтера;
2004 р – закінчила ІППТ при Національному університеті «Львівська політехніка» і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра за напрямом «Економіка і підприємництво»;
2005 р – успішно закінчила ІППТ при Національному університеті «Львівська політехніка» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.

Досвід роботи (роки роботи, місце, посада, основні обов,язки):
2003-2005 р.р. – Філія ТзОВ «Коломиясільгаз» (продуктовий магазин); бухгалтер-касир (ведення касової книги, робота з первинними документами, облік, видача, зберігання грошей, нарахування та видача з/п, нарахування та оплата відпускних, лікарняних та інших видатків, ведення трудових книг, заповнення карт персифікованого обліку та ін.
2005-2006 р.р. – ТзОВ «Коломисільгаз» (газифікація сільської місцевості); бухгалтер-касир; оформлення первинної документації, формування документів по поступленню товарів, послуг, рознесення платежів, розрахунок та видача заробітної плати (штат – 40-50 чоловік, в залежності від сезону роботи), розрахунок та видача лікарняних листів, відпусток, компенсацій при звільненні, ведення касових операцій і розрахунок з підзвітними особами, підготовка бухгалтерської та податкової звітності (окрім балансу), заповнення карт персифікованого обліку , банківські операції і ін.
2006-2012 р.р. – ПАТ «Банк Форум», економіст з мікрокредитування (кредити фізичним особам підприємцям); пошук та залучення клієнтів, робота з клієнтською базою та підтримання її в актуальному стані, оцінювання фінансового стану клієнта, ведення документообігу, оцінювання предмету застави та ін.
2012-2016 р.р. - ПАБ "Імекбанк", провідний кредитний експерт по видачі беззаставних кредитів фізичним особам, пошук та залучення клієнтів, робота з клієнтською базою та підтримання її в актуальному стані, оцінювання фінансового стану клієнта, ведення документообігу
2016 – 2017р.р. – ДНЗ №3 «Берізка», бухгалтер; формування та внесення документів по поступленню товарів, рознесення платежів, батьківська плата, банківські операції, тендерна закупівля товарів та послуг для ДНЗ.
2017-2019 р..р. – ТзОВ «ТД Аванта», супермаркет «SPAR», менеджер з постачання; замовлення товару на основі аналізу продаж, налагодження та підтримання зв'язків з постачальниками, контроль дотримання графіків постачання продукції, навчання та контроль персоналу за викладкою товару згідно затверджених планограм, моніторинг цін конкурентів, контроль залишків складу, та ін.
2019 рік - підприємницька діяльність (Сімейний бізнес із партнером).
01.10.2021 рік - віддалена робота в МОЗ гаряча лінія COVID-19(call-центр). Працювала до лютого, лише декілька місяців для ознайомлення з даною сферою діяльності, а в лютому 2022 року почала активне навчання для посади менеджера по залученню клієнтів в аутсорсингову компанію (b2b). З 1 березня 2022року офіційно повинна була приступити до роботи...
З початком війни перебувала закордоном з дітьми.
Професійні навички та знання:
• Досвід роботи касира, бухгалтера, за сумісництвом вела частково відділ кадрів, провідного експерта з продажу банківських продуктів, менеджера з постачання, працівника call- центру.
• Відвідувала безліч семінарів, тренінгів з продажу продуктів банку, «Робота з запереченнями», де щоразу розглядались теми по психологічних характеристиках покупців . Також, отримала Сертифікат про публічні закупівлі. Закінчила курси "Laba" по продажам.
• Загальний досвід роботи в бухгалтерії, банківській структурі та торгівельній сфері .
• Досвідчений користувач ПК: MS Office, Internet, Би-2 , 1-С (8 версія), Торгіля-Склад, АВС-Аналіз та ін. програмними комплексами.

Знання іноземних мов:
Російська мова – вільно володію.
Англійська мова – базові знання.
Сподівання від роботи та коротка характеристика:
Очікую від роботи стабільності та впевненості в завтрашньому дні, в тому числі цікавить кар’єрний ріст. Прагну до розвитку і професійного росту. Спілкування з працівниками, дружного колективу та справедливого керівництва (до критики відношусь з розумінням). Комунікабельна, старанна, стресостійка та емоційно врівноважена, психолог від природи .
Хобі – книги (здебільшого наукова фантастика), йога, цікавлюсь культурою Азії.
Стараюсь працювати з девізом: «Не керівництво вимагає від мене неможливого, а можливо я в чомусь недопрацювала». Відрізняюсь оптимістичним настроєм, і до всього берусь з ентузіазмом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Керівник відділу закупівель
Коломия

Junior Buyer, PPC-спеціаліст
15000 грн, Коломия, Івано-Франківськ , ще 3 міста

Менеджер з постачання
Коломия

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: