Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2023 PRO

Наталія

Операційний директор

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник проєкту

с 09.2022 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Мережа кав'ярень "Бозна", Киев (Гостинично-ресторанный бизнес)

У прямому підпорядкуванні адміністратор. Загальна чисельність персоналу – 6 чоловік.
Обов'язки
•Формування та реалізація стратегії розвитку кав’ярень;
•Аналіз ринку: потенціал розвитку, конкуренти;
•Аналіз щомісячних звітів;
•Навчання персоналу;
•Нарахування ЗП працівникам;
•Робота з підрядниками та постачальникам.
Досягнення:
•Змінила меню згідно потреб цільової аудиторії;
•Побудувала одну точку з нуля: від дизайн-проекту та бюджету до реалізації об’єкту;
•На двох точках зроблено ремонт, на третій перебудова.
•У низький сезон позитивна динаміка виторгів. Середній щомісячний приріст складає 14% (за даними з січня по квітень).
•Приріст обертів найнеприбуткової кав’ярні складає 50%.

Операційний директор

с 10.2021 по 01.2023 (1 год 3 месяца)
FireberryCoffeeCompany, Киев (Харчова промисловість)

Компанія спеціалізується на обсмажені кави; а також: оренда та сервісне обслуговування кавомашин, продаж супутніх товарів для кав'ярень та офісів.
У прямому підпорядкуванні відділ продажів (4 спеціалісти), відділ маркетингу (4 спеціалісти)
Обов'язки:
•Підготовка загальної щомісячної та річної звітності по роботі компанії.
•Керування відділом продажу: формування планів та KPI, контроль виконання, вирішення проблемних питань з клієнтами.
•Керування відділом маркетингу: постановка цілей та задач, контроль виконання, організація та підтримка зовнішньої комунікації, формування маркетингової стратегії.
•Робота з рекламаціями та підтримка зв'язку з ключовими клієнтами.
•Організація та проведення щотижневих зборів всіх відділів. Участь у формуванні задач відділів та контроль виконання.
•Формування алгоритмів та правил взаємодії між відділами.
•Проведення регулярних консультаційних сесій з власником компанії щодо роботи з командою.
•Соціальні активності: привітання для клієнтів із залученням людей з особливими потребами.
Досягнення:
•Досягла зниження кількості рекламацій з боку клієнтів (від 7 на тиждень до 3-4).
•Досягла підвищення рівня виконання планів відділом продажів (на старті 80-90%, в останній місяць керування 98%-120%).
•Організувала процес навчання по продуктах та обладнанню для всіх працівників.
•Організувала розробку і запустила систему навчань для відділу продажів.
•Провела тренінг командної взаємодії та сесію стратегічного планування на базі якої разом з власником був побудований план розвитку компанії на рік.
•Розробила новий логотип і дизайн упаковок, оновила сторінки соціальних мереж, що вплинуло на роздрібні продажі (+20%).
•Взяли участь у благодійному заході (Долоні Долі) та 2х конференціях як кавові партнери. Завдяки цьому вийшли на етап перемовин з роздрібними мережами для виходу на полиці.
•Започаткувала щотижневі та щомісячні збори, що покращило взаємодію між відділами.

Директор по персоналу

с 12.2020 по 06.2021 (6 месяцев)
Цифрове видавництво МЦФЕР, Киев (Издательство, полиграфия)

Спеціалізовані цифрові журнали у сфері бухгалтерії, кадрів, медицини та освіти. Штат: 500 працівників у трьох містах: Київ (ЦО), Житомир та Чернігів.

Обов'язки:
•Організація та контроль роботи відділів по роботі з персоналом та навчання.
•Постановка цілей та задач відділу з урахуванням загальних цілей та задач компанії.
•Контроль роботи відділу кадрів.
•Побудова HR бізнес-процесів.
•Організація свят та загальних заходів компанії.
•Ведення щомісячної звітності по роботі департаменту.
•Формування та керування бюджетом департаменту.

Досягнення:
•Сформувала HR бізнес-процеси з нуля.
•Досягла зниження плинності кадрів з 70% до 60% у відділі продажів, та з 50% до 43% в інших відділах.
•Заповнила штат працівників.
•Провела опитування NPS та запровадила зміни на базі отриманих результатів.
•Провела онлайн-захід «Підсумки року 2020» з одночасним підключенням трьох локацій.
•Оновила програму навчання для нових працівників.
•Провела стратегічно сесію для відділу з метою формування цілей на рік.
•Впровадила проект «Обличчя МЦФР» - розповіді про працівників різних відділів. Мета проекту: ознайомити працівників із структурою компанії, зонами відповідальності колег, покращити співпрацю.

Директор по персоналу

с 02.2019 по 10.2020 (1 год 8 месяцев)
Wizard, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Холдинг: В2В, виробництво труб ППР, рітейл у сфері опалення, сантехніки, водопостачання. Штат: 700 працівників.

Обов'язки:
•Постановка цілей та задач департаменту.
•Організація роботи на всіх етапах роботи з персоналом (від заявки відділу до звільнення).
•Робота з картами компетенцій та посадовими інструкціями.
•Розробка програми навчання, організація та проведення.
•Контроль відвідування та проведення тестів для оцінки якості знань.
•Організація та контроль проведення аудиту особових справ працівників.
•Організація роботи фахівця з охорони праці.
•Формування та налагодження внутрішньої коммунікації.
•Описання усіх бізнес-процесів компанії.
•Матеріальна та нематеріальна мотивація персоналу.
•Робота з бюджетом відділу.
•Вирішення конфліктних та проблемних ситуацій.
•Звітність роботи відділу щоденна, щомісячна, річна.
Досягнення:
•Побудувала департамент «з нуля».
•Досягла зниження плинності кадрів з 74% до 32%.
•Розробила та систематизувала навчальні матеріали.
•Створила під 100 документів з детальним описом бізнес-процесів компанії.
•Провела аудит кадрового діловодства та ліквідувала виявлені порушення.
•Розробила систему адаптації лінійного персоналу.

Фахівець з навчання

с 08.2017 по 04.2018 (8 месяцев)
Марго, Киев (Розничная торговля)

Мережа меблевих гупермаркетів
Обов'язки:
Розробка та проведення навчання персоналу, оцінка знань, керування проектом «Наставник».

Адміністратор

с 10.2016 по 02.2019 (2 года 4 месяца)
Київська асоціація психологів та психотерапевтів, Киев (Образование, наука)

Обов'язки:
•Керування проектами навчання (4 проекти) (від постановки цілей до реалізації);
•Управління бюджетом проектів.
•Контроль, організація та супровід відкритих навчальних заходів.
•Формування та підтримка професійної спільноти.
Досягнення:
•Відкрила 2 нових навчальні проекти:«Ензистенційний коучінг»,«Навчання медіаторів».

Фахівець з навчання

с 01.2016 по 09.2016 (8 месяцев)
Талісман, Киев (Финансы, банки, страхование)

Обов'язки:
Розробка та проведення навчання персоналу, оцінка знань, індивідуальне навчання фахівців

Фахівець з навчання

с 09.2013 по 12.2015 (2 года 3 месяца)
Леруа Мерлен Україна, Киев (Розничная торговля)

Обов'язки:
розробка та проведення навчання персоналу, оцінка знань, календарне планування, організація внутрішніх конференцій. У функціональному підпорядкуванні 70 внутрішніх тренерів по товару.

Образование

Національний Авіаційний університет

Психолог, Киев
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

Вміння вирішувати проблеми Відповідальність Здатність до аналізу Вміння знаходити підходи до людей Позитивне мислення

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — продвинутый
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Додаткова освіта:
2022Суперлюди, Стратегічний маркетинг (слухачка курсу)
2022 Laba, Стратегічний маркетинг (слухачка курсу)
2021НЦ Курсор, Базовий курс програмування 1С.
2020НЦ Курсор, Фінансовий аналіз.
2020НЦ Курсор, Директор з персоналу.
2019HRBP (слухачка курсу).
2017 – 2019КАППП, Екзистенційний Коучінг.
2017 – 2018КАППП, Медіація.
2017МАУП.Курс підвищення кваліфікації: Керівник бізнес-адміністрування організації
2016УЦ «GoldenStaff», Курс «Менеджер з персоналу».
2015Методика розробки настольних бізнес-ігор.
2014 - 2015Тренінговий центр "Ніка": Тренінг для тренерів, фасилітація.
2011 - 2015КАППП, Київська школа тренерів «Соціально-психологічний тренінг».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: