Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2023 Файл

Наталія

Керівник відділу, проєкту, керуючий рестораном

Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Климась Наталія Олегівна
Керівник відділу, проекту, керуючий рестораном
Очікування по з/п 28 000 – 30 000 грн
Повна зайнятість.
Вік: 29 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи

Аккаунт-менеджер Glovo, міжнародний сервіс кур’єрської доставки
З 11.2020 по теперішній час
Функціональні обов’язки:
• Ведення переговорів з партнерами під час яких відбувається виявлення потреб та проблем партнера

• Формулювання завдання та розробка брифа

• Підготовка відповідних партнеру пропозицій та їх презентація, консультування партнерів щодо послуг, що надаються

• Погодження планувань та планів розвитку з партнерами

• Виявлення вимог партнера та оцінка можливостей компанії щодо виконання завдання

• Встановлення з партнером надійних відносин у довгостроковій перспективі

• Складання плану робіт та їх організація всередині компанії щодо запитів партнерів, розподіл обов’язків та становлення строків їх виконання

• Контроль над дотриманням дедлайнів по поставлених завданнях

• Регулярна підтримка та надання партнеру інформації про поточний стан його бізнесу на платформі

• Контроль за своєчасністю оплати рахунків та документообігу

• Постійна робота з поповнення та розширення партнерської бази

• Створення привабливих програм лояльності для ексклюзивних партнерів

• Формування та презентація звітів по роботі з партнерами та звітність для самих партнерів

• Організація переговорів з партнерами та презентацій

• Аналіз діяльності конкурентів

Досягнення: Постійне розширення партнерської бази, успішне ведення відомих ресторанних мереж на платформі доставки (постійні прирости загального партнерського портфелю протягом 2-х останніх років).
Регіональний операційний менеджер, Департамент мережі ресторанів та кафе
З 09.2019 по 11.2020
ТзОВ "ОККО-Рітейл", Київ (Ресторанний бізнес, Meiwei)
Функціональні обов’язки:
• Управління мережею закладів

• Пошук джерел росту продаж, оптимізації витрат та процесів

• Пошук, аналіз місць для потенційного відкриття нових ресторанів

• Аналіз ступеню досягнення основних фінансових показників ресторанів, прийняття участі у програмах з підвищення ефективності

• Координування відкриття нових ресторанів

• Контроль дотримання усіх граничних термінів по роботах під час операційного запуску ресторану

• Координування роботи суміжних підрозділів (технологи, постачання, маркетинг, HR тощо) для розвитку мережі ресторанів міського типу

• Формуванні команди, мотивації, навчанні, винагородженні

• Активна участь в розробці меню ресторану

• Проведення переговорів, а також підписання договорів з партнерами-постачальниками, орендодавцями для майбутньої співпраці

• Прорахунок та аналіз можливостей відкриття нових точок

• Підключення партнерських організацій, участь у розробці механіки взаємодії, контроль виконання умов співпраці

• Ведення та розвиток суміжних проектів

Досягнення:
Виведення проекту «Власна доставка» в чистий прибуток, проведення оптимізації процесів та персоналу, запуск торгової точки в форматі DarkKitchen, організація виїздних торгівель, як додатковий шлях заробітку, відкриття ресторану на фудкорті «з нуля», відкриття 2-х повноцінних ресторанів «з нуля».

Керівник ресторану
З 03.2018 по 09.2019
ТзОВ "ОККО-Рітейл" (ФОП Дем’яненко), Київ (Ресторанний бізнес, Meiwei)
Функціональні обов’язки:
• Контроль прибутку та витрат ресторану

• Підбір персоналу

• Навчання нового персоналу

• Проведення семінарів та інструктажів для персоналу

• Організація та контроль при формування калькуляційних і технологічних карт

• Проведення переговорів, а також підписання договорів з партнерами-постачальниками для майбутньої співпраці

• Управлінський облік (інвентаризація продуктів, облік готівки, періодичний облік МШП та ОЗ)

• Участь у обговоренні, прийнятті, впровадженні нових концепцій в ресторані та мережі

• Активна робота з центральним офісом для обговорення, впровадження нових ідей, концепцій, акцій, активностей, заходів для збільшення реалізації

• Проведення заходів по оптимізації процесів та персоналу

• Взаємодія з державними органами (СЕС, Фіскальна служба, Офіс великих платників податків)
Досягнення:
Досвід відкриття 3-х ресторанів «з нуля», приріст прибутку закладу за рахунок оптимізації витрат, систематизація робочих процесів.

Адміністратор ресторану
З 11.2015 по 02.2018
ТзОВ "ОККО-Рітейл" (ФОП Дем’яненко), Київ (Ресторанний бізнес, Meiwei)
Обов’язки:
• Зустріч і розміщення гостей

• Забезпечення порядку та чистоти в залі

• Управління касою

• Оформлення замовлень

• Обслуговування гостей

• Контроль роботи персоналу

• Замовлення необхідного для роботи товару

• Ведення довіреної звітності і документації

• Інвентаризації товарів та МШП

• Навчання співробітників

• Замовлення макетів реклами в відділ маркетингу

• Вирішення конфліктних ситуацій в роботі.

Менеджер-адміністратор
з 01.2015 по 09.2015
SmakoJAne, Київ (Продаж печива ручної руботи, формування солодких століві кенді-барів)

Функціональні обов’язки:

- Приймання, обробка і реалізація корпоративних замовлень

- Приймання і уточнення деталей по замовленням від менеджерів по роботі з клієнтами і подальший контроль якості і відповідності виготовленої продукції побажанням замовника

- Управління фірмовим шоу-румом та контроль роботи менеджерів-адміністраторів

- Створення і проведення акцій і розіграшів для клієнтів компанії

- Контроль відповідності упаковки

- Формування списку закупки для кур’єра

- Замовлення товару

- Фінансовий розрахунок з клієнтами та постачальниками

- Контроль фінансових надходжень від кур’єра

- Ведення касового обліку

- Контроль робочого часу працівників і підготовка звіту по відпрацьованому часу для виплати заробітньої плати

- Підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи керівника

- Участь в підборі персоналу та проведенні співбесід

Пакувальник-декоратор
з 09.2014 по 01.2015
SmakoJAne, Київ (Продаж печива ручної руботи, формування солодких столів і кенді-барів)
Пакування продукції згідно стандартів компанії, приймання і облік товару.

Продавець-декоратор
з 03.2014 по 09.2014
SmakoJAne, Київ (Продаж печива ручної руботи, формування солодких столів і кенді-барів)
Безпосередня реалізація продукції клієнтам, формування подарункових наборів.

Офіціант
з 11.2013 по 03.2014
Underground music pub, Киев (Ресторанний бізнес)
Обов’язки:

- Обслуговування гостей

- Приймання і подача замовлень

- Сервірування столу

- Банкетне обслуговування

- Підтримання чистоти в залі

Помічник менеджера по туризму
з 06.2013 по 10.2013
Туристична фірма "АВИС", (туризм)
Обов’язки офіс-менеджера. Надання клієнтам інформації по цікавим їм туристичним напрямкам. Складання договорів з клієнтами. Робота з туроператорами.
Отримані навички: Вміння спілкуватися з самими вимогливими клієнтами, вивчення бази місць туристичних потоків.

Освіта
Київський технікум готельного господарства
Туристичне обслуговування, Київ
Незакінчена вища, з 09.2010 по 02.2013 (2 роки 5 місяців)
Додаткова освіта
• Тренінг "Правильне управління персоналом" (Разовий тренінг)

• Тренінг Олександра Мусатова «Управління рестораном»

• Тренінг "Основні бази гостинності"

• Внутрішньо-корпоративні курси (ОККО) по рівню сервісу, якісному управлінні персоналом, підвищення продажів, реакція на зміни, санітарія та гігієна

• Курси англійської мови «Skyeng» (рівень pre-intermediate)
Професійні та інші навички
Продвинутий користувач ПК. Перелік ПО: 1С, E-Doc, пакет програм MS Office, пакет програм Adobe CS.
Додаткова інформація
Особистісні якості:
Пунктуальність, чесність і відповідальність. Повна віддача поставленій роботі, цілеспрямованість, коммунікабельність, толерантність, вміння працювати в команді. І всі вони дійсно реальні, а не вигадані)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: