Діана
Керівник відділу продажу
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9638652
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата нарождення:
06.05.1990г. (32 роки)
Контактний телефон:
[
[
Громадянин:
України
Адреса регєстрації:
Адреса тимчасового місце проживання:
м. Соледар, вул. Преображенська б.26, кв.31
м. Хмельницький, вул.Свободи б.11 кв.108
Освіта
Вища :
Початок навчання – 2007р.
Закінчення – 2011р.
Учбовий заклад:
Донецький Державний Університет Управлінния
Факультет :
экономіки
Специальність:
Логіст, бакалавр з відзнакою
Досвіт праці
Період роботи
2021р. –2023р.
Початок навчання – 2011р. Закінчення -2013р.
Факультет : менеджмент
Спеціальність : Менеджмент невиробничої
сфери (МНС),магістр с відзнакою
Компанія: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ»
Посада: Керівник магазина
Обов’язки:
-керування діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців;
-контроль додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників;
• -вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат;
• - організація та проведення інвентаризацій, визначення причини нестачі;
• - контроль своєчасного відвантаження тари;
• - організація вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів;
• - впровадження прогресивних форм торгівлі та методи продажу товарів;
• -забезпечення умов для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та їх властивості;
• - оперативно розглядаю скарги покупців і вживаю заходи щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину;
• - забезпечує працівників магазину форменим та спеціальним одягом, що відповідає санітарним та естетичним вимогам;
• - контролюю виконання працівниками правил експлуатації обладнання;
• - забезпечую розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, кваліфікації та їх психофізіологічних особливостей;
• - створює сприятливі умови для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці;
• - контролює санітарно-технічний стан торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території;
• -оцінюю ефективність трудової діяльності працівників та вирішую питання щодо матеріального та морального їх заохочення;
• - ведення обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролює складання звітності та своєчасне її подання;
• -контролюю додержання працівниками правил і норм охорони праці протипожежного захисту та особистої гігієни.
Досвіт праці
Період роботи
2016р. –2017р.
Компанія:
«Бухгалтерія дошкільних закладів установ освіти при дошкільному закладі №17 м. Соледара»
Посада:
бухгалтер
Обов’язки:
- досвід ведення бухгалтерського, податкового обліку;
- ведення складського обліку;
- облік взаєморозрахунків з контрагентами;
- розрахунок заробітної плати, лікарняних, компенсацій;
- робота з первинною документацією;
- оформлення довіреностей, товарно-транспортних накладних, прибуткових і видаткових касових ордерів;
- підготовка та здача звітності в податкові та фонди;
- проведення інвентаризації;
- звірка розрахунків з покупцями і постачальниками;
- вміння працювати з програмами MS Excel, Word, 1C та іншими бухгалтерськими програмами.
Період роботи
2014р. – 2015р.
Компанія:
«Соледарський професійний ліцей»
Посада:
інженер охорони праці та техніки безпеки
Обов’язки:
- організація та ведення системи охорони праці та пожежної безпеки
- контроль за дотриманням законодавства, правил, стандартів, норм, інструкцій з охорони праці та безпеки, пожежної безпеки
- Організація і проведення навчання правилам і нормам ОП і ТБ, пожежної безпеки
- розробка, узгодження, ведення документації по ОПі ТБ, складання звітності.
- проведення навчання, атестації та інструктажу працівників;
- участь у роботі комісії з перевірки знань з охорони праці;
- контроль надання документів за попередніми медичними оглядами при допуска до роботи, та своєчасне проведення обов'язкових періодичних медичних оглядів
- розробка заходів щодо попередження нещасних випадків, профзахворювань та аварій на виробництві та здійснення контролю за їх виконанням;
Додаткові відомості:
Іноземні мови: Англійська розмовна
Професійні навички: досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, 1С - склад, Інтернет, маю сертифікат «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» - для участі та проведення тендерів .
Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, здатність швидко навчатися, енергійність, стресостійкість, ініціативність, організаторські здібності.
Уміння правельного планування постановки цілей і пошуку оптимального способу їх досягнень.
Контроль і звірка того, що робиться з тим, що було заплановано;
Похожие кандидаты
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Хмельницкий, Винница
,
еще 8 городов
Заместитель директора, директор филиала, начальник цеха, менеджер по продажам
20000 грн, Хмельницкий
Регіональний менеджер, керівник відділу продажів, комерційний директор
33000 грн, Хмельницкий
Керівник директор відділу продажів (нерухомість)
Хмельницкий, Ивано-Франковск
,
еще 5 городов
Управляючий магазином, керівник відділу продажу
24000 грн, Хмельницкий
Регіональний директор, начальник відділу продажу
Хмельницкий