Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сергій

Керівник

Возраст:
46 лет
Город:
Борисполь

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Собченко Сергій Михайлович
29.05.1978 р.н.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2008р. Київский інститут Бізнесу та Технологій, Спеціальність «Фінанси»
2000р. Національный Аграрний Університет, Спеціальність «Ветеринарна медицина»
Досвід роботи:
18.01.2021- 07.05.2021 ТОВ «Комел» (Інтернет магазин Brain) .Посада: Комірник. Задачі: облік, комплектування замовлень.

23.11.2016 – 25.07.2019 ООО «Хороз Україна» 01.09.2017 - 25.07.2019. Посада: Завідуючий складу. Продукція – електротовари. Задачі: організація та контроль якісного та безперебійного функціонування складу. А саме: прийом товару, облік, комплектування та відвантаження замовленої продукції клієнтам. Організація міжфіліальних переміщень продукції. Підпорядкування - 4 комірника. 23.11.2016 - 01.09.2017 – комірник.

08.06.2016–11.11.2016 «Діад логістик». Посада: комірник. Задачі: приймання, облік, комплектування заявок та відвантаження замовлень. Продукція: автомобільні мастила (Лукойл, ТНК, Тебойл та інші); кондитерські вироби (т.м. «АВК»), Обслуговування транзиту продукції, для мережі магазинів «Єва».

04.01.2015–31.05.2016 «Проф Білдінг Груп». Компанія, що займалась роботами по монтажу демонтажу, оновленню обладнання на базових станціях мобільного звязку (МТС Лайф Києвстар). Посада: комірник. Задачі: організація та контроль якісного та безперебійного функціонування складу. Облік, отримання нового обладнання, для монтажу, здача демонтованого обладнання, облік руху нового та демонтованного обладнання, витратних матеріалів.

23.04.2012-31.07.2014 «Київавтошляхміст». Підпиємство, що виконує ремонт та обслуговування мостів у місті Київ. Посада: диспетчер – оператор відділу паливно мастильних матеріалів. Задачі: замовлення, приймання, видача, облік, планування та розрахунок необхідної кількості, паливно мастильних матеріалів. Звітність: щоденна, місячна, квартальна, річна.

04.02.2009-25.03.2012 ПП «Ремонт 2000». Посада: зам. директора. Задачі: організація, проведення, контроль виконання, будівельно ремонтних робіт, работа з замовниками.

02.06.2008–01.01.2009 «Торговий Дім «Нокс». Підприємство по виробництву та продажу перопухової продукції. Посада: територіальний менеджер. Задачі: приваблення нових клієнтів, перемовини, презентація продукції, аналіз та контроль дебіторскої зазаборгованості, звітність. Підбір, навчання торгових представників, постановка задач, контроль виконання, работа з ключовими та проблемними клієнтами.

03.12.2007–30.05.2008 ТОВ «Агама – Трейд Центр». Компанія з продажу заморожених продуктів. Посада: супервайзер відділу мерчендайзингу. Задачі: Організація і контроль єфективної роботи команди мерчендайзерів на підзвітній території (м. Київ). В підпорядкуванні 20 мерчендайзерів. Обовязки: пошук, підбір, навчання мерчендайзерів, маршрутизація, контроль роботи, начислення зарабітної плати, звітність.

01.08.2006–31.05.2007 Смайл Сервіс (корпорація «Біосфера»). Компанія по виробництву та продажу товарів для гігієни та дому. Посада: супервайзер відділу мерчендайзингу. Задачі: організація єфективної роботи, контроль, оцінка роботи команди на підзвітній территорії (м. Київ). В підпорядкуванні 23 мерчендайзера. Також в обовязках: пошук, підбір, навчання, маршрутизація, начислення зарабітної плати, звітність.
Переведений на посаду супервайзер відділу продажів (ключовий роздріб: В. Кишеня, Сільпо, Мега Маркет, Фуршет і т.д.). Задачі: організація ефективної роботи відділу з продажу: пошук, підбір, навчання персоналу (торгові представники), розподіл територій, розподіл плану продажів, контроль виконання плану з продажів, аналіз та контроль роботи з дебіторською зазаборгованністю, звітність.

01.03.2006–23.05.2006 «Фуд Експерт плюс» – супервайзер відділу продажів. Компанія з продажу продуктів харчування (роздрібні торгові точки м.Київ). Задачі: організація ефективної роботи відділу з продажу (в підпорядкуванні 5 торгових представників), а саме, контроль виконання, досягнення максимальної присутності у всіх торгових точках в максимальному асортименті і обсязі товару з яким працює компанія, контроль систематичного виконання плану продажів і повернення грошей. Пошук, навчання, мотивація персоналу на досягнення поставленних цілей, формування і підтримання лояльності торгових точок.

03.03.2003-28.02.2006 «Нова» (ТМ «Моршинська»). Посади: мерчендайзер. Обовязки: забезпечення міроприємств, котрі повязані з просуванням торгової марки, а саме: контроль та забезпечення присутності всього асортименту в повному обсязі, дотримання стандартів викладки, контроль над дотриманням затвердженних планограм, розширення місць продажів, збільшення кількості додаткових точок продажу.
Переведений на посаду менеджер центрального регіону, відділу трейд-маркетингу. Обовязки: контроль і организація роботи відділу мерчендайзингу в містах: Київ (24 людини), Хмельницький(1), Вінниця(1), Черкаси(1), Житомир(1). пошук, підбір, навчання персоналу, опрацювання (категоризація) бази торгових точок, складання маршрутів, відповідно категоризації. Звітність (місячна, тижнева). Планування роботи: своєї, підлеглих. Планування та визначення необхідної кількості POS матеріалів. Беспосередній контроль роботи мерчендайзерів в торгових точках, а саме: присутстності повного обсягу представленного асортименту; дотримання стандартів викладки, наявність POS матеріалів; дотримання встановленних маршрутів.
переведений на посаду керівник відділу по роботі з клієнтами (кулерний проэкт), в звязку з реструктуризацією компанії, це: обєднання компаній ТМ «Моршинська» з ТМ «Миргородська». Задачі: координація єфективного функціонування відділу, организація якісної роботи з клієнами, пошук нових клієнтів, робота з проблемними клієнтами, виконання плану з продажів, аналіз показників роботи відділу. В підпорядкуванні 7 торгових представників.

Додаткова інформація:
ПК: Word, Exel, , PowerPoint, Outlook.
Права: категорія В, D, власне авто.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты