Ольга
Менеджер з адміністративної діяльності
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9647374
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПІБ: Щука Ольга Олегівна
Мобільний телефон: [
е-mail адресу: [
Дата народження: 20.11.1985
Місце народження: Крим, р. Феодосія
Освіта: вища
Період навчання (роки): 2003-2008 рр.
Найменування навчального закладу: Одеський Національний Університет ім. і.і. Мечникова
Спеціальність: журналістика
Вчений ступінь: спеціаліст з журналістики та ПР
Додаткова освіта (курси, тренінги...): - проходження престижної журналістської практики ОБСЄ
Знання іноземних мов - англійська intermediate
Досвід роботи
Період: з 17 лютого 2020 р. по сьогодні
Найменування організації: ПРАВЕКС Банк
Посада: прес-секретар та ПР-менеджер
Функціональні обов'язки:
-моніторинг медіа простору та створення позитивного іміджу банка (аналіз присутності банку в
ЗМІ, реагування на негативні публікації, відповіді на питання чи критику від клієнтів на
фінансових ресурсах та в соціальних мережах);
-комунікація зі ЗМІ (підготовка коментарів, прес-релізів, статей, інтерв'ю, колонок, проведення
прес-конференцій, брифінгів, телеефірів, «круглих» столів за участю керівництва банку);
- участь представників банку в різноманітних івентах
-розробка медіа-планування на рік;
-проведення PR-компаній з підтримки банківських продуктів;
-робота з контрагентами (співпраця з піар-агентствами, журналістами, бізнес асоціаціями);
-організація участі представників банку у форумах, конференціях, виставках та бізнес-клубах;
-проведення власних заходів для клієнтів чи потенційних клієнтів банку, партнерів та медіа;
- розробка контенту для наповнення сайту банку;
- підготовка та супровід договорів та різних розпорядчих документів;
Період: з 25 липня 2017 р. по 08 лютого 2020 р.
Найменування організації: Акціонерний банк «Південний»
Посада: ПР-менеджер
Функціональні обов'язки:
-моніторинг медіа простору та створення позитивного іміджу банка (аналіз присутності банку в
ЗМІ, реагування на негативні публікації, відповіді на питання чи критику від клієнтів на
фінансових ресурсах та в соціальних мережах);
-комунікація зі ЗМІ (підготовка коментарів, прес-релізів, статей, інтерв'ю, колонок, проведення
прес-конференцій, брифінгів, телеефірів, «круглих» столів за участю керівництва банку);
-розробка медіа-планування на рік;
-проведення PR-компаній з підтримки банківських продуктів;
-робота з контрагентами (співпраця з піар-агентствами, журналістами, бізнес асоціаціями);
-організація участі представників банку у форумах, конференціях, виставках та бізнес-клубах;
-проведення власних заходів для клієнтів чи потенційних клієнтів банку, партнерів та медіа;
- розробка контенту для наповнення сайту банку;
- підготовка та супровід договорів та різних розпорядчих документів;
Період: з 2016 по 2017 р.
Фріланс робота з політичними партіями;
Журналіст інтернет видання «368 медіа»;
Журналіст-редактор інтернет видання «Южный курьер»;
Тележурналіст на ТВ «Академія»
Період: з 3 березня 2015 р. по 16 листопада 2015 р.
Найменування організації: КП «Теплопостачання міста Одеси»
Посада: помічник директора із зв’язків з органами центральної та місцевої влади,
громадськістю та ЗМІ
Функціональні обов'язки:
- створення позитивного іміджу організації в медіа просторі;
-супровід та підготовка директора підприємства на наради з місцевою владою;
- підготовка доповідей на наради для керівництва підприємства;
--комунікація зі ЗМІ (підготовка відповіді на медійні запити; написання аналітичних статей,
коментарів, привітань та інтерв'ю; надання організаційної та методичної допомоги ЗМІ у
створенні матеріалів);
-підготовка, організація та проведення прес-конференцій, брифінгів, телеефірів, «круглих» столів і
зустрічей за участю керівництва підприємства;
- налагодження роботи з іншими теплопостачальними підприємствами;
- робота і налагодження контактів зі ЗМІ, громадськістю та владою;
- написання вступних промов для керівництва;
- підготовка аналітичної інформації для директора підприємства;
- розробка та наповнення контентом сайту підприємства;
- підготовка офіційних відповідей на звернення громадян;
-організація участі представників КП «Теплопостачання міста Одеси» у форумах, нарадах,
конференціях, виставках та бізнес-клубах;
-проведення власних заходів для партнерів та медіа;
- розробка контенту для наповнення сайту банку;
- підготовка та супровід договорів та різних розпорядчих документів;
Період (місяць/рік): 4 жовтня 2011 р. по 3 березня 2015 р.
Найменування організації: Одеська обласна державна адміністрація
Адреса: пр. Шевченка, 4
Вид діяльності: державне управління
Посада: головний спеціаліст Управління інформаційної діяльності, також робота в прес-
службі голови Одеської обласної державної адміністрації
Функціональні обов'язки:
- моніторинг медіа простору та створення позитивного іміджу обласної влади;
-комунікація зі ЗМІ (підготовка відповіді на медійні запити; написання аналітичних статей,
коментарів, привітань та інтерв'ю; надання організаційної та методичної допомоги ЗМІ у
створенні матеріалів);
- організація та інформаційний супровід робочих поїздок вищих посадових осіб країни і
керівництва регіону;
- підготовка, організація та проведення прес-конференцій, брифінгів, «круглих» столів, телеефірів
і зустрічей за участю керівництва облдержадміністрації;
- робота і налагодження контактів зі ЗМІ;
- написання вступних промов для керівництва;
- моніторинг преси для Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів і Секретаріату Президента
України;
- підготовка аналітичної інформації для Секретаріату Президента України, Державного комітету
радіо і телебачення України, Кабінету Міністрів України;
- моніторинг преси для голови обладміністрації;
- наповнення контентом сайту облдержадміністрації;
- підготовка доповідей для начальника управління на апаратні наради, виступи на телебаченні;
- підготовка розпорядчих документів;
- підготовка офіційних відповідей на звернення громадян;
- тісна співпраця з редакціями газет регіону і телеканалами;
Період (місяць/рік): 01.02.2010 р. - 31.09.2010 р.
Найменування організації: "Південноукраїнський енциклопедичний центр"
Вид діяльності: менеджер-проектів
- підготовка комерційних пропозицій;
- ведення переговорів;
- ведення веб-сайту;
- первинна обробка інформації;
- складання і написання піар-матеріалів;
Період (місяць/рік): 01.06.2009 - 01.12.2009 р. -
Найменування організації: газета "Одеський вісник"
Вид діяльності: журналіст
- написання новин, коментарів та інтерв'ю;
-створення журналістських розслідувань;
Період (місяць/рік): 01.09.2008 - 01.05.2009 р. -
Найменування організації: "Медіа-холдинг " 100%"
Вид діяльності: журналіст, ведуча, сценарист
- написання статей, коментарів та інтерв'ю;
- створення телевізійної програми (написання сценарію; організація усього процесу зйомки, підбір
сюжетів, монтаж, зібрання інтерв'ю, робота з рекламодавцями);
- зйомка та створення рекламних роликів;
- робота в кадрі;
Похожие кандидаты
Администратор, руководитель среднего звена
Киев, Удаленно
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Киев
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Киев
Керівник середньої ланки, інженер, менеджер
Киев, Конотоп
Адміністратор, керівник середньої ланки
30000 грн, Киев