Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Виктория

Бухгалтер

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
на посаду бухгалтера

П.І.Б. Шаріюс Вікторія Сергіївна
Особисті дані:
Дата народження: 25.11.88 (34р)
Вид зайнятості: повна зайнятість
Очікуваний рівень заробітної плати: 25.000грн
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: м.Київ

Освіта:
2020 р.- по-теперішній час: Курси англійської мови;
2020 р. – 2022 р.: Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м.Київ
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування, Магістр;
2018 р. - 2020 р.: Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м.Київ
Спеціальність: Облік і оподаткування, Бакалавр;
2019 р.: «Данко» курси Головбух+1С;
2017 р.: Бізнес-центр “Анастасія», курси управління ресторанним бізнесом;
2004 р. – 2007 р.: Український державний університет економіки і фінансів, м.Донецьк
Спеціальність: молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку
Досвід роботи:
07.2020р. – по теперішній час – ТОВ «ТОВ «Епіцентр К», бухгалтер виробництва
04.2018р-07.2020р – ТОВ «Сільпо», бухгалтер ОсЗ
01.2013р-06.2014р – Кафе «Променад», керуючий кафе, головний бухгалтер

Основні обов'язки:
- Щомісячні звіти фінансово-господарської діяльності підприємства.
- Оформлення дозвільної документації,
- Ведення податків: акциз;
- Адміністрування ПДВ;
- Робота з постачальниками, з договорами, акти звіряння, розрахунки з постачальниками;
- Облік ТМЦ, матеріалів, МШП;
- Облік ОсЗ, дооцінка, списання, реалізація;
- Проведення і оформлення інвентаризації, аналіз результатів, усунення проблем;
- Аналіз витрат підприємства, собівартості, ціноутворення, контроль торгової націнки;
- Калькуляція техніко-технологічної документації;
- Проведення розрахунків з контрагентами, платежі в бюджет;
- Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
- Робота з табелями, нарахування заробітної плати;
- Касова дисципліна, авансові звіти;
- Бюджетування доходів і витрат виробництва на рік, контроль виконання бюджету;
- Експорт, імпорт даних бухгалтерського обліку, звірка рахунків;

Навички: Організація роботи підприємства, відновлення бухгалтерського і управлінського
обліку, аналіз ефективності роботи підприємства з метою збільшення прибутку.
Робота в програмах: 1 C Підприємство 8.3-УТП; R- keeper 6., SAP ERP
1С8 Резонанс, 1С7, 1С8Фінанси, M.E.Doc, Клієнт банк.

Особисті якості: Націленість на результат, відповідальність, уважність, досвід роботи з великим
об'ємом інформації, організаційні здібності, пунктуальність, мобільність, знання англійської
мови рівня B1.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: