Олена
Спеціаліст з документообігу, діловод
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9663754
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
дата народження 26.09.1985р.
м. Київ *Деснянський район* тел.: [
Освіта: 2003 - 2008р.р. - Міжгалузевий інститут управління - м. Київ
Форма навчання - денна (стаціонар)
2003-2007р.р. - бакалавр права, напрямок підготовки “Право”.
2007-2008р.р. - спеціаліст права, спеціальність “Правознавство”,
кваліфікація – юрист, спеціалізація - господарсько-правова.
Досвід роботи: 11.2008 - 01.2013р.р.- Юрисконсульт ПАТ «Укртелеком»
Обов'язки:
- Представляла інтереси підприємства в господарських та районних
судах м.Києва (стягнення заборгованості);
- Написання процесуальних документів: претензій, позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, відзивів, клопотань, заяв, тощо;
- Співпрацювала з районними адміністраціями, комітетом статистики м.Києва;
- Співпрацювала з виконавчими службами м.Києва та Київської області,
супроводжувала виконавче провадження по боржникам підприємства;
- Надавала консультації боржникам по телефону.
09.2016 - 10.2016р.р. – помічник офіс-менеджера в бюро перекладів.
Обов'язки:
- приймала замовлення від клієнтів;
- співпрацювала з перекладачами та передавала їм замовлення;
- робота з документами: перевіряла документи та передавала замовлення замовнику;
- оформляла документи та завіряла їх у нотаріуса;
11.2018р. – 12.2018рр.- призначена на посаду головного державного інспектора відділу забезпечення господарської діяльності юридичного управління – Головного управління Державної Фіскальної служби у м.Києві
Обов’язки:
• претензійно - позовна робота;
• представництво інтересів державної структури в органах судової влади;
• виконання рішення суду.
06.2020 - 11.2020р.р.- помічник директора в бюро перекладів.
Обов’язки:
- приймала вхідні дзвінки та консультувала клієнтів;
- приймала документи від замовників, клієнтів (особисто та через пошту);
- работа с документами: вичитка документів (на вимогу директора або замовника), оформлення (прошивання) документів;
- співпрацювала з перекладачами та нотаріусами;
- работа з Новою Поштою, Укрпоштою;
- робота з ПК MS Office (Word, Exсel, Outlook), работа з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс);
- ремонт та налаштування роботи техники на робочому місці;
- замовлення необхідних канцелярських товарів.
З 2020р. – по лютий 2022р. - помічник ріелтора.
Обов’язки:
• реклама об’єктів нерухомості на сайтах;
• створення внутрішньої бази об’єктів нерухомості;
• виїзд на об’єкт нерухомості (перегляд об’єкта, фото-, відео зйомка)
• робота з документами (підготовка документів, написання договорів оренди та продажу, актів та ін.)
Додаткова
інформація: Наявність власного ПК та можливість працювати дистанційно.
Знання MS Word, Excel, Outlook – впевнений користувач.
Знання мов: українська, російська - вільно, англійська мова - рівень Elementary,
робота з оргтехнікою – принтер, сканер, та ін.
Другие резюме этого кандидата
Киев
КІЯНІЦИНА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА дата народження 26.09.1985р. м. Київ *Деснянський район* тел.: * e-mail: Освіта: 2003 - 2008р.р. - Міжгалузевий інститут управління - м. Київ Форма навчання - денна (стаціонар...
Похожие кандидаты
Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу
Киев
Специалист по документообороту, деловод
Киев
Спеціаліст з документообігу, контент-менеджер, відділу кадрів, з діловодства, з продажу
18000 грн, Киев
Архіваріус, діловод, реєстратор
15000 грн, Киев