Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 февраля 2024 Файл

Інна

Керівник, адміністратор магазину, товарознавець, касир, продавець-консультант

Возраст:
49 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СТАРОВАТОВА ІННА ВІКТОРІВНА
Особиста інформація

Дата народження:
24 жовтня 1974 р.

Місце народження
м. Житомир

Сімейний стан:
незаміжня

Адреса:
м. Житомир вул. Домбровського, 86 кв.101

Телефон моб.:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

e-mail:

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Отримати постійну роботу в сфері торгівлі
Бажаний рівень зп від 15000 грн.
Освіта
2003-2007 р.р.

Бердянський Університет менеджменту і бізнесу
Факультет: економічний. Спеціальність: бухг. облік та аудит

Досвід роботи

2015-2023 р.р.

Особисті досягнення

Підприємство: ТОВ «Арбер Фешн Груп»

Вид діяльності: Мережа магазинів чоловічого та жіночого одягу, взуття та аксесуарів
Посада: Директор магазину

Посадові обов’язки:

• забезпечення ефективної на безперебійної роботи магазину;
• організація торгового процесу та управління персоналом магазину;
• підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
• контроль виконання функціональних обов’язків персоналом, стандартів обслуговування;
• контроль виконання планових показників магазину, аналіз результатів продажів та якості обслуговування покупців;
• безпосередня робота з клієнтами, контроль над збільшенням бази клієнтів;
• звітність (статистика, KPI персоналу), складання графіків, нарахування зп;
• касова дисципліна;
• робота з товарною наповненістю, допродажне оформлення товару, мерчендайзинг, проведення переобліків;
• документообіг

Відкриття магазину з нуля, ефективна робота на створення позитивного іміджу підприємства, як кращого вітчизняного виробника, результат база лояльних клієнтів та виконання планових показників.

2009-2014р.р.
Підприємство: ТОВ »Респект»

Вид діяльності: Роздрібна торгівля взуттям, сумками та аксесуарами

Посада: Директор магазину

Посадові обов’язки:

• організація й управління персоналом (більше 10-ти людей);
• підбір, навчання, контроль виконання функціональних обов’язків персоналом, стандартів обслуговування;
• проведення зборів, навчальних тренінгів, підготовка до атестації;
• контроль виконання планових показників магазинів;
• розробка заходів для ефективної роботи магазину (мотивація персоналу, стимулюючи програми для покупців);
• звітність (статистика, KPI персоналу), складання графіків, нарахування зп,
• контроль касової дисципліни;
• робота з товарною наповненістю, мерчендайзинг, проведення переобліків,
• документообіг, оформлення дозвільної документації для роботи магазину;
• робота з контролюючими органами;
• рішення спорних питань з покупцями згідно ЗУ про захист прав споживачів.

Особисті досягнення:

Регулярне виконання планових показників;
Підвищення стабільності персоналу (показник плинності персоналу, середній термін роботи на підприємстві).
Збільшення якості працівників (згідно рівня розвитку компетенцій працівників вимогам посад), створення команди професіоналів.

2008-2009г.г.

2006-2007г.г.

Підприємство:м. Київ ТОВ «ЛАК» магазин «Sana hunt»

Вид діяльності:мультибрендовий магазин сегменту luxury

Посада:товарознавець магазину, зав. складом

Посадові обов’язки:

• прийом, зберігання, видача товару в реалізацію;
• перевірка кількістного та якісного стану товару;
• участь в ціноутворенні та переоцінках товару;
• ведення бази даних, облік товару;
• проведення інвентаризацій, товарна звітність;
• робота с постачальниками (обмін бракованої продукції)
• робота з персоналом (підбір, навчання, управління, графіки)

Підприємство:м. Київ ПП «Маскот»

Вид діяльності: Мережа роздрібних магазинів взуття «Welfare»

Посада: менеджер роздрібної мережі, зам. комерційного директора

Посадові обов’язки:

• підготовка магазинів до відкриття;
• координація і навчання персоналу середньої ланки;
• регулярний аналіз продажів і подальше переміщення товару між магазинами;
• кураторство та контроль за роботою магазинів;
• участь в формуванні сезонної колекції для мережі, планування продажів;
• ціноутворення, інвентаризації (контроль,зведення результатів);
• обробка щоденних та щомісячних звітів магазинів;
• створення інструкцій та наказів для ефективної роботи персоналу;
• розробка та використання рекламних акцій, нових форм продажів;
• консультації директорів по роботі з браками, конфліктними покупцями, контролюючими органами;
• робота з постачальниками супутніх товарів (аналіз продажів, створення заявок для мережі, контроль за наповненням магазинів, формування звітів для постачальників)

Особисті досягнення:
• Розробка механізму уцінки товару та впровадження нової форми його продажу, що привело до зменшення залишків браку та залишків минулих колекцій;
• Створення нової форми звітності для контроля за роботою персоналу;
• Вдосконалення бухг. програми для ефективної роботи менеджерів.

2004-2006г.г.

Підприємство:м. Київ ТОВ "Еколас"

Вид діяльності:Мережа роздрібних магазинів взуття та супутніх товарів

Посада:Товарознавець-адміністратор (спеціаліст по 1-С)

Посадові обов’язки:

• прийом, зберігання, видача товару в реалізацію;
• перевірка кількісного та якісного стану взуття (відбраковка);
• участь в ціноутворенні та переоцінках товару, сертифікація;
• ведення бази даних, облік продажів та товару в салоні;
• контроль за викладкою взуття, моніторинг ринку по даній групі товару;
• проведення інвентаризацій, складання товарних звітів;
• планування продажів, участь в управлінні персоналом;
• робота з контролюючими органами, контроль за дотриманням правил торгівлі, робота з проблемними покупцями.

Додаткові відомості
Знання ПК:

MS Office:
1С: Підприємство;
Internet та ін.
Знання мов:

українська – вільно;
• французька - базовий

Дод. тренінги

Агенство «Технологія росту»

• Керівницька ефективність
• Командна робота
• Методика підбору персоналу

Особисті та ділові якості:

відповідальність;
цілеспрямованість;
комунікабельність;
аналітичне мислення;
вміння працювати у команді;
вимоглива до себе і до інших;
• пунктуальна;
націленість на досягненні високих професійних результатів.

Рекомендації можуть бути надані за вимогою.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: