Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 Файл

Ігор

Директор філії

Возраст:
50 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Киев, Кропивницкий, Одесса, Полтава, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Регіональний Директор

Шахрай Ігор Миколайович
Місце проживання: Дніпро
Освіта: вища
Дата народження:13.01.1974

Контакти: тел моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)) e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Цель: Реалізувати свої знання та вміння у сфері продажу та управління персоналом: фінансового ринку,
FMCG (продуктовий та не продуктовий напрямок) за гідну винагороду.

Ключова інформація:
- Досвід у створенні економічно грамотної, націленої на результат та розгалужену мережу продажів
фінансових та матеріальних продуктів по всій Україні.
- Вміння прораховувати розвиток бізнесу з нуля, та подальшим його запуском і супроводом.
- Вміння визначити точки окупності бізнесу.
- Високі навички у переговорних процесах із бюджетними та приватними компаніями.
- Високі навички управління персоналом.
- Навичка підбору грамотної та професійної команди.
– Відмінні навички проведення тренінгів для великої аудиторії слухачів.
Досвід роботи:
02.2020-по теперішній час
Банк «Форвард»
Посада: Начальник Дніпровської Регіональної Дирекції

Обов'язки:
- збільшення обсягу продажів Дирекцією.
- Виконання поставлених цілей за Дирекцією.
- пошук партнерів для співпраці.
- збільшення обсягу продажу комісійних продуктів.
- контроль фінансових показників.
- фінансове планування по Дирекції, контроль витрат.
- Розвиток точок продажу (Відділення, POS, куратори, агенти).
- контроль адміністративно-господарських питань.
- Підбір та навчання персоналу.
- Контроль за виконанням стандартів обслуговування клієнтів кожним співробітником.
- Планування маркетингової активності Регіону
- Побудова агентської мережі.
- Контроль якості портфеля продажів агентською мережею

10.2019-01.2020
«ЛАЙМ КЕШ» ТОВ (ВАША ГОТІВОЧКА)- фінансова компанія
Посада: Куратор Східного регіону
- Виконання плану продажу торговими точками регіону
- постановка цілей (по кожній точці, в залежності від їх результатів)
- контроль виконання цілей
- підбір та навчання персоналу по всьому регіону
- розробка та впровадження скриптів з продажу.
- аналіз всіх показників по регіону, і розробка кроків щодо їх покращення і т.д.

04.2016-10.2019
«НОВА ПОШТА»
Посада: Начальник відділу обліку (HR-BP)

Обов'язки:
- контроль роботи терміналів (вся Україна) з боку персоналу
- зменшення його плинності
- оцінка кваліфікації персоналу (атестація його, навчання, введення розрядної системи)
- підбір персоналу (по Україні)
- автоматичний облік робочого часу у співробітників на об'єктах, що куруються (43 термінали)
- введення автоматичного обліку робочого часу
- розробка графіка виходів працівників та інших.
- написання та узгодження нормативної документації з посадам.
- складання та презентації аудиторних тренінгів.
- перехід на підсумований облік робочого часу

01.11.2007 – 01.2016
У компанії: БАНК ПУМБ та Банк «Ренесанс Капітал»
Посада: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР
Начальник регіонального управління департаменту з продажу нецільового кредитування
Команда персоналу – 362 особи (63 точки продажу; 19 відділень)
Дніпровський регіон (Дніпропетровська обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл.)
Основні обов'язки:
• Збільшення обсягів продажу кредитів регіоном.
• Пошук партнерів для кредитування та співпраці.
• Збільшення обсягу депозитного портфеля.
• Створення стратегії залучення VIP вкладів.
• Збільшення обсягу продажу комісійних продуктів.
• Контроль фінансових показників (рівня прострочення, страхових продуктів, прибутковості).
• Фінансове планування регіону Контроль витрат.
• Розвиток точок продажу (Відділення, POS).
• Контроль та керування відкриттям відділень на всіх етапах.
• Контроль усіх фінансових документів відповідно до законодавства.
• Контроль касових операцій та і документообігу.
•Підбір персоналу
•Навчання персоналу
• Контроль за виконанням стандартів якості обслуговування кожним співробітником.
• Аналіз кредитів, що видаються.
• Планування маркетингової активності регіону.
• Пошук рекламних агентів для виконання рекламної активності регіону.
• Побудова агентської мережі.
• Контроль якості портфелю продажів агентською мережею.
Досягнення:
• Збільшення роздрібної мережі відділень. Було 3 стало 19. Було зроблено по кожному відділенню фінансовий аналіз відкриття та окупності відділення, погоджений особисто з Головою Правління Банку та з Директором Департаменту Продажів.
• Збільшення роздрібної мережі точок продажу. Було 0 стало 63.
• Збільшення обсягу продажу кредитування (До 23 млн грн. на місяць готівкою та до 7 млн ​​грн у кредитних картках)
• Досягнуто результату залучення та реєстрації в CRM понад 170 кампаній для масового випуску кредитних карток.
• Залучення депозитного портфеля з нуля шляхом особистих продажів послуги у відділенні та виїзних продажів до клієнтів.
• Обсяг депозитного портфеля досягнуто до 20 млн. грн. на місяць на мінімальний термін 6 місяців
• Досягнуто мінімально допустимого порога прострочення кредитного портфеля в 1,5 % від загального обсягу клієнтів. Раніше було 23%.
• Спільно з HR департаментом було розроблено стратегію утримання персоналу, внаслідок чого було отримано результат найменшої плинності кадрів по всіх регіонах України.
• Спільно з відділом контролю якості було отримано максимальні показники якості заповнення всіх банківських документів. Не більше ніж 10 помилок на місяць на весь регіон.
• Було наведено порядок у господарській частині, а також узгоджено фінансову підтримку відділень. (Раніше все виконувалося силами персоналу)
• Було сформовано чіткий маркетинговий план.
Особливі досягнення:
• З нуля було розроблено загальнонаціональний проект співробітництва з малим бізнесом із кредитування продукції. Цей продукт передбачав кредитування у містах із малим населенням з допомогою персоналу магазину. Основне завдання: мінімальні витрати з максимальним прибутком у важкодоступних районах. Завдання проекту було виконано. Проект отримав загальнонаціональне впровадження.
• Розроблено та вдосконалено проект обслуговування клієнтів VIP клієнтів (депозитів).

03.2006 – 05.2007
У компанії: ТОВ «АГРОКОСМ» (Бренд "Запорізький" маргарин, "Оллі" легкі олії, ТМ "Щедро"-майонез)
Посада: Директор Дніпропетровської філії
Функціональні обов'язки:
- Створення, контроль та взаємодія всіх структурних підрозділів філії;
- Підбір персоналу; проведення тренінгів для персоналу;
- Планування бюджету (річного/місячного), розрахунок заробітної плати;
- Розробка та формування всієї звітної документації;
- Розробка маршрутів роботи ТП та доставки по них продукції;
- Постановка та контроль виконання поставлених завдань та планів;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Постановка планів для Т.П;
- Розробка та проведення рекламних акцій спрямованих на просування продукту;
- Розробка та захист маркетингового бюджету;
- Аналіз ринку конкурентної продукції регіоні;
- Планування життєвого циклу товару.
Досягнення:
Виконання плану на 150%;
Створення команди фахівців із 32 чол.
Висновок та просування ринку Т.М. "Щедро"

09. 2005 – 03.2006
У компанії: ТД Континент (Укрінтерпродукт), "Славолія", "Гайсин", тм "Урожай", Умань та ін.
Посада: Директор Дніпропетровської філії
Функціональні обов'язки:

- Створення регіональної філійної мережі з нуля (Дніпропетровськ та область, Павлоград, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Нікополь, Запоріжжя та область, Кременчук та ін.);
- Створення структури центральної філії;
- Набір та навчання торгової команди по центральній філії та терміналах;
- Набір адміністративно-господарського персоналу;
- Розробка та складання звітної документації;
- Контроль усіх структурних підрозділів (логістика, бухгалтерія, склад, відділ доставки, торговий відділ - оператори тощо);
- Постановка та контроль виконання поставлених завдань та планів.
Досягнення:
Збільшення обсягів продажу на 250%;
Повне використання у регіоні прямий дистрибуції по торговим маркам;
Збільшення кількості клієнтської бази більш ніж на 100% і т.д.

03.2004 – 09.2005
В компанії: ТОВ Афіна-груп (корпорація Ольвія)
Посада: Начальник Дистрибуції по Дніпропетровському регіону
Функціональні обов'язки:
- Створення відділу дистрибуції для роботи на території Дніпра, Дніпродзержинська, Павлограда та ін.
- Створення клієнтської бази;
- Розробка маршрутів, організація кільцевого розвезення товару;
- Набір, навчання персоналу (торговельних представників);
- Формування цінової політики;
- Упорядкування плану продажу, розрахунок доходності відділу, розрахунок зарплати підлеглих;
- Ведення переговорів із VIP-клієнтами;
- Монітоинг ринку.
Досягнення:
збільшення обсягів продажу на 75%;
Збільшення кількості клієнтської бази на більш ніж 100% та ін.

1998-2004
В компанії: ТОВ АКВА (ТПГ Rainford)
Посада:
1998 - 2000 - Менеджер з продажу
2000 - 2002 - Супервайзер
2002 – 2004 – Керівник напряму у Дніпропетровській філії
Функціональні обов'язки:
- Координація діяльності спрямування (у підпорядкуванні понад 45 осіб);
- Аналіз цінової політики;
- Підбір персоналу;
- Проведення переговорів з оптовими покупцями та VIP-клієнтами;
- Контроль товарного запасу та наявності асортименту на складі філії;
- Контроль роботи торгових представників та ін.
Досягнення:
збільшення обсягів продажів на 85%;
Збільшення асортименту товару на 45%

Освіта
Дніпропетровський Державний Університет Будівництва та архітектури
Дата закінчення: 2013
Факультет економіки
Спеціальність: Фінанси

Дніпропетровський Державний Університет залізничного транспорту
Дата закінчення:1998
Факультет: ПГС
Спеціальність: Промислове та цивільне будівництво

Тренінги
Технології оперативного управління командою підлеглих та робітниками бізнес-процесами (І.Сокуренко).
Стратегія та тактика ведення продажів та переговорів. Технологія SPIN (А. Пронішин).
Управління продажами продуктів банку (І. Глазирін)
Організація та техніка ефективного продажу (О. Афанасьєв, К. Бордунос)
Тренінг з продажу (П. Рибченко)
Організація роботи супервайзерів та бренд-менеджерів (О. Кучеренко)
Управління командою торгових представників у дистрибуційній компанії (Ю. Малярчук)
Організація роботи менеджера з розвитку території (О.Кучеренко)
Англійська: Базова, французька (зі словником)
Рівень володіння комп'ютером: просунутий користувач
Особистісні якості:
проактивний підхід до роботи;
високий рівень комунікації;
Спрямованість на результат;
Лідерство, ініціативність;
Готовність брати відповідальність за результат.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: