Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 июня 2023 Файл

Олександра

Начальник відділу кадрів, заступник начальника відділу, інспектор з кадрів

Возраст:
36 лет
Город проживания:
Краматорск
Готов работать:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СЛЮСАР Олександра Вікторівна

Дата народження: 14.09.1987
місто Краматорськ, Донецька область, Україна
(місцезнаходження на теперішній час: м. Чернівці
Чернівецька область)
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Повна/неповна зайнятість; дистанційно

Освіта:
вересень 2019 р. – червень 2022 р., ДІТМ МНТУ, за спеціальністю Облік і оподаткування.
вересень 2006 р. – червень 2009 р., Харківська державна академія культури, м. Харків, спеціальність
«Документознавство та інформаційна діяльність», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2004 р. – червень 2006 р., Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії,
м. Краматорськ, спеціальність «Діловодство», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).

Досвід роботи:
Провідний економіст з праці (переведення з 01.07.2021р. на посаду провідний документознавець, штатна
чисельність працівників -56) - квітень 2018 р. – по теперішній час Регіональний ландшафтний парк
«Краматорський» (бюджетна установа) м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів установи;
оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; формування та ведення особових справ
працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток, повідомлень про
відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів
в програмах «Фахівець» та «MASTER:Бухгалтерія»; ведення військового обліку; взаємодія з відділом
бухгалтерії, підготовка до бюджетного запиту: нарахування фонду заробітної плати (премії, надбавки,
доплати), складання штатного розпису, згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних
актів; оформлення листків непрацездатності (голова комісії – у травні 2021 році була проведена перевірка
ФСС, період 2017 – 2021 рік 1 квартал); оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також
подання їх в Пенсійний фонд (електроні трудові книжки); складання встановленої звітності та поточної
інформації про роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці, міським Центром зайнятості, складання
звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю; підготовка проєктів наказів (кадрового складу,
основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та соціальні відпустки та інше); розроблення
посадових інструкцій, інструкції з діловодства, розробка номенклатури справ, співпраця з міським архівним
відділом; розроблення колективного договору та додатків до нього; видача працівникам необхідних довідок
за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні); листування з організаціями, підприємствами,
бюджетними та комунальними установами стосовно діяльності; взаємодія з ДТЕК та Ясно (робота з
договірним відділом, щомісячні дані з використання електроенергії, подання лімітів кожного року, ведення в
експлуатацію повітряної лінії на рекреаційній ділянці – доручення керівника); взаємодія з працівниками
Державного реєстру юридичних осіб (зміна керівника, реєстрація Положення); взаємодія з працівниками
Міської ради (земельний відділ при міській раді), працівниками Басейне управління водних ресурсів, ДІАМ
та інше; підготовка документів для ведення в експлуатацію об’єктів після нового будівництва або
реконструкції, співпраця з підрядниками; взаємодія з комунальними установами: Укртелеком, інтернет,
КАТП та інші (робота з договірним відділом); взаємодія з працівниками Банку (платіжні доручення, внесення
на рахунок грошових коштів); реєстрація службового авто у сервісному центрі МВС, реєстрація
спецавтотранспорт; реєстрація вхідної/вихідної документації, виконання завдань керівника.

Інспектор з відділу кадрів (штатна чисельність працівників – 65) – жовтень 2017 р. – квітень 2018 р.
Товариство з додатковою відповідальністю «Інститут Стройремпроект» м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів
підприємства; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; формування та ведення особових
справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток, повідомлень
про відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх працівників та складання
табелів; ведення військового обліку; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка документів для звітів,
складання штатного розпису, згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів;
оформлення листків непрацездатності, допомоги на поховання; оформлення документів, необхідних для
призначення пенсій, а також подання їх в Пенсійний фонд (електроні трудові книжки); складання
встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці,
міським Центром зайнятості, складання звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю;
підготовка проєктів наказів (кадрового складу, основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та
соціальні відпустки та інше); розроблення посадових інструкцій та колективного договору, додатків до нього;
видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні); співпраця з
структурними підрозділами підприємства (підготовка проєктних документів стадії П та Р для замовника);
листування з організаціями, підприємствами, стосовно діяльності; реєстрація службового авто у сервісному
центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації, виконання завдань керівника.

Менеджер з персоналу (основне місце роботи, штатна чисельність працівників – 65) - лютий 2013 р. –
жовтень 2017 р. Благодійна організація «Благодійний фонд Хесед Моріа», м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів установи;
оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; підготовка проєктів наказів (кадрового складу,
основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та соціальні відпустки та інше); формування та
ведення особових справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку
відпусток, повідомлень про відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх
працівників та складання табелів в програмі; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка до бюджетного
запиту документи: планування комунальних та інших витрат на наступний рік, складання штатного розпису,
згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів; оформлення листків
непрацездатності; оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також подання їх в
Пенсійний фонд (в електронному вигляді); складання встановленої звітності та поточної інформації про
роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці, міським Центром зайнятості, складання звіту про
зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю; проведення щорічної перевірки щодо кадрової роботи,
внутрішній аудит; розроблення посадових інструкцій, розроблення колективного договору та додатків до
нього; видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні);
листування з організаціями, підприємствами, комунальними установами стосовно діяльності;
взаємодія з ДТЕК (робота з договірним відділом, щомісячні дані з використання електроенергії, подання
лімітів кожного року); взаємодія з комунальними установами: Укртелеком, інтернет, КАТП та інші (робота з
договірним відділом); взаємодія з працівниками Банку (платіжні доручення, внесення на рахунок грошових
коштів); реєстрація службового авто у сервісному центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації,
виконання завдань директора.

Діловод (сумісництво, штатна чисельність працівників – 65) - липень 2012 р. – лютий 2013 р. Благодійна
організація «Благодійний фонд Хесед Моріа», м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів установи;
оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; підготовка проєктів наказів (кадрового складу,
основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та соціальні відпустки та інше); формування та
ведення особових справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку
відпусток, повідомлень про відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх
працівників та складання табелів в програмі; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка до бюджетного
запиту документи: планування комунальних та інших витрат на наступний рік, складання штатного розпису,
згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів; оформлення листків
непрацездатності; оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також подання їх в
Пенсійний фонд (в електронному вигляді); складання встановленої звітності та поточної інформації про
роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці, міським Центром зайнятості, складання звіту про
зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю; проведення щорічної перевірки щодо кадрової роботи,
внутрішній аудит; розроблення посадових інструкцій, розроблення колективного договору та додатків до
нього; видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні);
листування з організаціями, підприємствами, комунальними установами стосовно діяльності;
взаємодія з ДТЕК (робота з договірним відділом, щомісячні дані з використання електроенергії, подання
лімітів кожного року); взаємодія з комунальними установами: Укртелеком, інтернет, КАТП та інші (робота з
договірним відділом); взаємодія з працівниками Банку (платіжні доручення, внесення на рахунок грошових
коштів); реєстрація службового авто у сервісному центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації,
виконання завдань директора.
Секретар-діловод (штатна чисельність працівників – 55 )- лютий 2007 р. – лютий 2013 р. Товариство з
обмеженою відповідальністю «Бучард» (будівельна компанія), м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів
підприємства; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; формування та ведення особових
справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток; ведення
табельного обліку на всіх працівників; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка необхідної інформації;
співпраця з працівниками Державної реєстрації юридичних осіб, підготовка необхідних документів;
складання штатного розпису, згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів;
оформлення листків непрацездатності, взаємодія з працівниками Фонду соціального страхування;
оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також подання їх в Пенсійний фонд; складання
встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці,
міським Центром зайнятості, складання звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю;
підготовка проєктів наказів (кадрового складу, основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та
соціальні відпустки та інше); розроблення посадових інструкцій, інструкції з діловодства, розробка
номенклатури справ, співпраця з міським архівним відділом; розроблення колективного договору та додатків
до нього, співпраця з юристом; видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення
відряджена (по Україні); листування з організаціями, підприємствами, бюджетними та комунальними
установами стосовно діяльності; взаємодія з ДТЕК (робота з договірним відділом, щомісячні дані з
використання електроенергії, подання лімітів кожного року); взаємодія з комунальними установами:
Укртелеком, інтернет, КАТП та інші (робота з договірним відділом); реєстрація службового авто у сервісному
центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації, виконання завдань керівника.
Професійні навички:
— досвідчений користувач ПК (MS Office (Word, Excel);
— знання природоохоронного законодавства;
— знання трудового законодавства;
— знання військового обліку;
— знання діловодства;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, доброзичливість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Власне авто: так.
Готова переїхати в інше місце для працевлаштування.

З повагою, СЛЮСАР Олександра
01 червня 2023 року

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: