Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Maksym

Операційний директор

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гамалій Максим Юрійович
27.06.1976г. одружений, 3 дітей
проживання: м.Київ
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
готовність до відряджень – так
готовність до переїзду - так

Ключові навички:

1. Більш ніж 20 років успішного досвіду роботи на керівних посадах в компаніях-
лідерах ринків FMCG и B2B.
2. Управління штатом більш ніж 800 людей.
3. Підготовка підприємства до продажу. Створення інвестиційної привабливості
підприємства.
4. Досвід операційної реструктуризації, реструктуризації кредиторської заборгованості
підприємства.
5. Запуск виробничого підприємства з «нуля».
6. Досвід проходження міжнародних сертифікаційних аудитів.
7. Управління бізнес-процесом «Виробництво і продажі ВТМ» (Власні Торгові Марки)
8. Створення і впровадження систем мотивації персоналу, визначення KPI.
9. Управління трейд-маркетинговими командами.

Досвід работ:
ПрАТ «Укрпластік». Виробничо-торгова компанія на ринку гнучкої упаковки.
Квітень 2020 – Січень 2022
Інтерім-менеджмент (Interim management). Директор із забезпечення та поставок.
В підпорядкуванні більш ніж 100 людей.
Обов’язки:
• проведенння організаційної реструктуризації.
• проведенння реструктуризації кредиторської заборгованості
• корегування тендерних процедур, перезапуск системи тендерів
• оптимізація залишків: сировини і матеріалів, готової продукції, витратних матеріалів
• створення функції Customer Service (обслуживание клиентов)
• загальне управління ланцюгом постачання
• забезпечення виконання замовлень клієнтів вчасно і в повному обсязі
Результати:
✓ сформовані відділи, затверджені керівники відділів, оптимізована кількість персоналу
✓ досягнуті домовленості про реструктуризацію кредиторської заборгованості з
більшість топ та середніми кредиторами постачальниками
✓ створена стратегія закупівль
✓ перезапущена система тендерів, інстальовані електронні платформи торгів з сировини
і матеріалів, транспортних послуг
✓ визначені цільві показникидля рівнів залишків сировини і матеріалів, готової
продукції, створені і впроавджені інструменти контролюдля досягнення цілей
✓ обслуговування клієнтів виведено в окрему функцію з підпорядкування директору із
забезпечення і постачаняя, створений відділ, оптимізовані процеси
✓ по більшості клієнтів Рівень виконання замовлень (Customer Service Level) – 100%
В загальному, коли прийшла тимчасова команда управління (квітень 2020), Укрпластік
досягнув дна: були втрачені клієнта, виробництво зупинилось.
ТзОВ «Грін Ліф Компані». Виробничо-торгова компанії на ринку підсолоджувачів.
Стартап. Компанія виробляє і продає продукцію під торговою маркою Green Leaf, базовий
інгредієнт – стевія.
листопад 2019 – липень 2020
Консультант
Обов’язки:
• пошук виробничого майданчику, договірні умови з виробничим майданчиком
• пошук, інсталяція обладнання
• запуск виробництва
• логістика: пошук логістичних операторів, договірні умови, контроль
• закупки: договірні умови з постачальниками, контроль поставок.
• підбір персоналу
Результати:
✓ в червні запустили виробництво
✓ в липні стартували продажі
Компанія постачає свою продукцію в большість ключових клієнтів (АТБ, Сільпо та ін.)
Об’єми продажу зростають з кожним кварталом.

ПрАТ «Чумак». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку бакалії (ТМ «Чумак»).
Лютий 2016 – Жовтень 2019
Операційний директор.
В підпорядкуванні більш ніж 800 людей
Обов’язки:
✓ управління виробничими майданчиками
✓ управління службою головного інженера
✓ управління службою якості підприємства
✓ управління ланцюгом постачання
✓ управління бізнес-напрямком Власні Торгові Марки
Результати:
✓ введено в експлуатацію нові виробничі лінії, обслуговуючих установок, приміщень
✓ розроблено і випущено на ринок більш ніж 100 нових SKU
✓ виробничий майданчик пройшов міжнародні сертифікації (BRC, FSSC 22000,
незалежний аудит МcDonalds та інші)
✓ в декілька разів збільшені об’єми продажу напрямку ВТМ (Власні торгові марки).
Клієнти АТБ, Фоззі, McDonalds, Unilever, Bunge, білоруські підприємства та інші.
✓ на виробничому майданчику розроблена і впроваджена система KPI
✓ впроваджено ряд мотиваційних програм для співробітників підприємства
✓ запущена система Планово-Попереджувальних ремонтів
✓ проведена модернізація участку переробки томатів
✓ зменшено % втрат, браку
✓ оптимізована собівартість продуктів за рахунок змін логістичних параметрів,
рецептур
✓ створено и впроваджено інструменти для залучення виробничого персоналу в умовах
відтоку персоналу за кордон
В період з 2016 по 2018 компанія збільшила продажі больше ніж на 40%, було створено
інвестиційно привабливе підприємство. І в 2019 році компанія «Чумак» продана як
успішне підприємство.

ПрАТ «Чумак». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку бакалії (ТМ «Чумак»).
Листопад 2010 – Січень 2016
Директор із забезпечення та поставок.
В підпорядкуванні більш ніж 100 людей
Обов’язки:
• управління закупівлею сировини і матеріалів
• управління складами: матеріалів, готової продукції
• управління плануванням виробництвом
• управління постачанням готової продукції
• управління системой бізнес-аналіза продаж
Результати:
✓ створена і впроваджена тендерна система закупівль (один із інструментів –
електронна платформа для проведення тендерів)
✓ впроваджена система поповнювання складів дистрибуторів
✓ на складе готової продукції створена і впроваджена система KPI c «геймерскими»
елементами
✓ впроваджена SAP WMS
✓ проведена реорганізація департаменту

ПрАТ «Чумак». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку бакалії (ТМ «Чумак»).
Квітень 2009 – жовтень 2010
Керівник відділу з торгових операцій та стратегій збуту
В підпорядкуванні 4 людей
Обов’язки:
• розробка, нормування, контроль за досягненням бізнес показників системи
дистрибуції (об’єми продажу, показники дистрибуції, штат команд продажу,
фінансові показники)
• створення і впровадження бізнес-системи аналізу продаж
• створення і впровадження системи поповнення складів дистрибуторів
• участь в розробці національних трейд-маркетингових заходів
Результати:
✓ створена система прогнозу, аналізу, нормування і контролю бізнес показників системи
продажу
✓ по всій територіїї України впроваджен програмний продукт Sales Works: трьохрівневий обмін
даними: КПК торгового представника – облікова система клієнта – база даних «Чумак»
✓ створена і впроваджена на основі OLAP технологій аналітика продаж
✓ розроблена методика поповнення складів дистрибуторів
✓ продажі в трейд маркетингових заходах відслітковуються з допомогою програмного продукту
Sales Works.

ТзОВ «Фрут Мастер Груп». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку
соковмістних напоїв (ТМ «Моя Сім’я», «ДА», «Береговський»).
Лютий 2007 – Березень 2009
Керівник відділу з торгових операцій та стратегій збуту
В підпорядкуванні 4 людей
Обов’язки:
• функціональне управління ланцюгом постачання (сировина і матеріали – готова
продукція – склади підприємства – склади дистрибуторів);
• створення і впровадження системи операційного планування виробництва;
• створення і впровадження інфопотоків в системі дистрибуції;
• створення і впровадження системи аналізу продаж товарного портфелю компанії,
аналізу ринкових показників, участь в ціноутворенні;
• управлення клієнт-сервісом
Результати:
✓ розроблена і впроваджена система планування виробництвом – out of stock на
виробничому складі готової продукції скоротився до мінімального показника, при
відсутності over of stock;
✓ розроблена і впроваджена система поповнення складів підприємства (складм
сировини і матеріалів, готової продукції) – за пів року залишки сировини і матеріалів
плюс готової продукції в системі дистрибуції залишились на тому ж рівні при
збільшенні продажу на 55%
✓ розроблена система операційних показників в управлінні ланцюгом постачання;
✓ розроблені технічні завдання для програмних систем обліку управління ланцюгом
постачання – з допомогою співробітників відділу IT успішно впроваджена;
✓ впроваджена система поповнення складів дистрибуторів готовою продукцією – за
рахунок досягнення оптимальних залишків вдалося зменшити відтермінування у
дистрибуторів на 18%
✓ впроваджена система аналізу ринкових показників, аналізу товарного портфелю
компанії (АВС – аналіз + XYZ), на базі цієї інформації в компанії приймаються
рішення про зміни в асортименті, а також про ціноутворення
✓ розроблена управлінська звітність на основі ТОС (теорії обмежень)

Корпорація «Біосфера». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринках категорій
Household и Hygienic (ТМ «Фрекен Бок», Nicols, Uni, Aha, Smile).
Лютий 2006 – січень 2007
Трейд Маркетинг директор
В підпорядкуванні 130 людей
Обов’язки:
• организація роботи відділу трейд-маркетингу;
• створення системи мерчендайзингу;
• организація, проведення, контроль BTL-акцій;
• организація системи обліку фірмового торгового обладнання, аналіз ефективності
його використання
Результати:
✓ з нуля організував роботу відділу трейд-маркетингу
✓ розробив і впровадив систему активації точек продаж на основе маркетингу
споживчих і покупців проводів
✓ розробив проект «Ефективна дистрибуція торгового обладнання»
✓ співробітниками відділу организована і проведена велика кількість BTL-заходів.

ЗАТ «ІДС». Виробничо-торгова компанія на ринку мінеральних вод (ТМ «Моршинська»,
«Миргородска», «Боржомі»).
Серпень 2005 – Листопад 2005
Національній менеджер з мерчендайзингу
В підпорядкування 2 співробітника
Обв’язки:
• розробка стандартів мерчендайзингу компанії;
• управління процесом мерчендайзингу в компанії;
• розвиток і навчання персоналу продаж компанії

ВАТ «Нова». Виробничо-торгова компанія на ринку мінеральних вод (ТМ
«Моршинська»)
Січень 2003 – Липень 2005
Трейд Маркетинг директор
В підпорядкування більш ніж 70 співробітників
Обов’язки:
• організація работи відділу трейд-маркетинга;
• бюджетування та планування роботи відділу;
• створення стандартів мерчендайзингу;
• створення системи мерчендайзингу;
• організація, проведення, контроль BTL-акцій;
• розработка POS-материалів, замовлення на виробництво;
• проведення семінарів з мерчендайзингу для персоналу відділу продаж.
Результати:
✓ з нуля організував роботу відділу трейд-маркетинга;
✓ завдяки работі відділу трейд-маркетинга продажи збільшені на 18%;
✓ під час моєї роботи доля основного місця продажу зросло в средньому з 12% до 25%;
✓ в цілому портфель компанії в магазинах типа «Modern Trade» зайняв пріоритетні місця; як на
основній точці продажу, так і на додаткових місцях продажу;
✓ розробив і впровадив систему категорізації торгових точок на основі АВС-аналізу;
✓ розробив і впровадив систему аналізу трейд-маркетингових показників.

ООО «Петрус». Виробничо-торгова компанія на ринку ликеро-горілчаних виробів (ТМ
«Златогор»)
Квітень 2002 – Грудень 2002
Національний менеджер з мерчендайзингу
Обов’язки:
• організація і аналіз інформаційних потоків системи мерчендайзингу

Освіти:
1993 – 1998
Львівський Державний Університет
Факультет: економічний
Спеціальність: фінанси і кредит

Європейська ТОСІО Конференція, жовтень 2008
Доповідач.

Бізнес-курс, осінь 2007:
ТОС, «Фарт тут ні до чого», Гвоздьов Сергій, Колотов Андрій, Колісник Михайло, kmbs,
Apple Consulting

Додаткова інформація:
Водійське посвідчення категорії В
Особистий автомобіль
Українська рідні, Англійська Intermediate

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: