Maksym
Операційний директор
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9748402
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
27.06.1976г. одружений, 3 дітей
проживання: м.Київ
e-mail: [
тел.: [
готовність до відряджень – так
готовність до переїзду - так
Ключові навички:
1. Більш ніж 20 років успішного досвіду роботи на керівних посадах в компаніях-
лідерах ринків FMCG и B2B.
2. Управління штатом більш ніж 800 людей.
3. Підготовка підприємства до продажу. Створення інвестиційної привабливості
підприємства.
4. Досвід операційної реструктуризації, реструктуризації кредиторської заборгованості
підприємства.
5. Запуск виробничого підприємства з «нуля».
6. Досвід проходження міжнародних сертифікаційних аудитів.
7. Управління бізнес-процесом «Виробництво і продажі ВТМ» (Власні Торгові Марки)
8. Створення і впровадження систем мотивації персоналу, визначення KPI.
9. Управління трейд-маркетинговими командами.
Досвід работ:
ПрАТ «Укрпластік». Виробничо-торгова компанія на ринку гнучкої упаковки.
Квітень 2020 – Січень 2022
Інтерім-менеджмент (Interim management). Директор із забезпечення та поставок.
В підпорядкуванні більш ніж 100 людей.
Обов’язки:
• проведенння організаційної реструктуризації.
• проведенння реструктуризації кредиторської заборгованості
• корегування тендерних процедур, перезапуск системи тендерів
• оптимізація залишків: сировини і матеріалів, готової продукції, витратних матеріалів
• створення функції Customer Service (обслуживание клиентов)
• загальне управління ланцюгом постачання
• забезпечення виконання замовлень клієнтів вчасно і в повному обсязі
Результати:
✓ сформовані відділи, затверджені керівники відділів, оптимізована кількість персоналу
✓ досягнуті домовленості про реструктуризацію кредиторської заборгованості з
більшість топ та середніми кредиторами постачальниками
✓ створена стратегія закупівль
✓ перезапущена система тендерів, інстальовані електронні платформи торгів з сировини
і матеріалів, транспортних послуг
✓ визначені цільві показникидля рівнів залишків сировини і матеріалів, готової
продукції, створені і впроавджені інструменти контролюдля досягнення цілей
✓ обслуговування клієнтів виведено в окрему функцію з підпорядкування директору із
забезпечення і постачаняя, створений відділ, оптимізовані процеси
✓ по більшості клієнтів Рівень виконання замовлень (Customer Service Level) – 100%
В загальному, коли прийшла тимчасова команда управління (квітень 2020), Укрпластік
досягнув дна: були втрачені клієнта, виробництво зупинилось.
ТзОВ «Грін Ліф Компані». Виробничо-торгова компанії на ринку підсолоджувачів.
Стартап. Компанія виробляє і продає продукцію під торговою маркою Green Leaf, базовий
інгредієнт – стевія.
листопад 2019 – липень 2020
Консультант
Обов’язки:
• пошук виробничого майданчику, договірні умови з виробничим майданчиком
• пошук, інсталяція обладнання
• запуск виробництва
• логістика: пошук логістичних операторів, договірні умови, контроль
• закупки: договірні умови з постачальниками, контроль поставок.
• підбір персоналу
Результати:
✓ в червні запустили виробництво
✓ в липні стартували продажі
Компанія постачає свою продукцію в большість ключових клієнтів (АТБ, Сільпо та ін.)
Об’єми продажу зростають з кожним кварталом.
ПрАТ «Чумак». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку бакалії (ТМ «Чумак»).
Лютий 2016 – Жовтень 2019
Операційний директор.
В підпорядкуванні більш ніж 800 людей
Обов’язки:
✓ управління виробничими майданчиками
✓ управління службою головного інженера
✓ управління службою якості підприємства
✓ управління ланцюгом постачання
✓ управління бізнес-напрямком Власні Торгові Марки
Результати:
✓ введено в експлуатацію нові виробничі лінії, обслуговуючих установок, приміщень
✓ розроблено і випущено на ринок більш ніж 100 нових SKU
✓ виробничий майданчик пройшов міжнародні сертифікації (BRC, FSSC 22000,
незалежний аудит МcDonalds та інші)
✓ в декілька разів збільшені об’єми продажу напрямку ВТМ (Власні торгові марки).
Клієнти АТБ, Фоззі, McDonalds, Unilever, Bunge, білоруські підприємства та інші.
✓ на виробничому майданчику розроблена і впроваджена система KPI
✓ впроваджено ряд мотиваційних програм для співробітників підприємства
✓ запущена система Планово-Попереджувальних ремонтів
✓ проведена модернізація участку переробки томатів
✓ зменшено % втрат, браку
✓ оптимізована собівартість продуктів за рахунок змін логістичних параметрів,
рецептур
✓ створено и впроваджено інструменти для залучення виробничого персоналу в умовах
відтоку персоналу за кордон
В період з 2016 по 2018 компанія збільшила продажі больше ніж на 40%, було створено
інвестиційно привабливе підприємство. І в 2019 році компанія «Чумак» продана як
успішне підприємство.
ПрАТ «Чумак». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку бакалії (ТМ «Чумак»).
Листопад 2010 – Січень 2016
Директор із забезпечення та поставок.
В підпорядкуванні більш ніж 100 людей
Обов’язки:
• управління закупівлею сировини і матеріалів
• управління складами: матеріалів, готової продукції
• управління плануванням виробництвом
• управління постачанням готової продукції
• управління системой бізнес-аналіза продаж
Результати:
✓ створена і впроваджена тендерна система закупівль (один із інструментів –
електронна платформа для проведення тендерів)
✓ впроваджена система поповнювання складів дистрибуторів
✓ на складе готової продукції створена і впроваджена система KPI c «геймерскими»
елементами
✓ впроваджена SAP WMS
✓ проведена реорганізація департаменту
ПрАТ «Чумак». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку бакалії (ТМ «Чумак»).
Квітень 2009 – жовтень 2010
Керівник відділу з торгових операцій та стратегій збуту
В підпорядкуванні 4 людей
Обов’язки:
• розробка, нормування, контроль за досягненням бізнес показників системи
дистрибуції (об’єми продажу, показники дистрибуції, штат команд продажу,
фінансові показники)
• створення і впровадження бізнес-системи аналізу продаж
• створення і впровадження системи поповнення складів дистрибуторів
• участь в розробці національних трейд-маркетингових заходів
Результати:
✓ створена система прогнозу, аналізу, нормування і контролю бізнес показників системи
продажу
✓ по всій територіїї України впроваджен програмний продукт Sales Works: трьохрівневий обмін
даними: КПК торгового представника – облікова система клієнта – база даних «Чумак»
✓ створена і впроваджена на основі OLAP технологій аналітика продаж
✓ розроблена методика поповнення складів дистрибуторів
✓ продажі в трейд маркетингових заходах відслітковуються з допомогою програмного продукту
Sales Works.
ТзОВ «Фрут Мастер Груп». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринку
соковмістних напоїв (ТМ «Моя Сім’я», «ДА», «Береговський»).
Лютий 2007 – Березень 2009
Керівник відділу з торгових операцій та стратегій збуту
В підпорядкуванні 4 людей
Обов’язки:
• функціональне управління ланцюгом постачання (сировина і матеріали – готова
продукція – склади підприємства – склади дистрибуторів);
• створення і впровадження системи операційного планування виробництва;
• створення і впровадження інфопотоків в системі дистрибуції;
• створення і впровадження системи аналізу продаж товарного портфелю компанії,
аналізу ринкових показників, участь в ціноутворенні;
• управлення клієнт-сервісом
Результати:
✓ розроблена і впроваджена система планування виробництвом – out of stock на
виробничому складі готової продукції скоротився до мінімального показника, при
відсутності over of stock;
✓ розроблена і впроваджена система поповнення складів підприємства (складм
сировини і матеріалів, готової продукції) – за пів року залишки сировини і матеріалів
плюс готової продукції в системі дистрибуції залишились на тому ж рівні при
збільшенні продажу на 55%
✓ розроблена система операційних показників в управлінні ланцюгом постачання;
✓ розроблені технічні завдання для програмних систем обліку управління ланцюгом
постачання – з допомогою співробітників відділу IT успішно впроваджена;
✓ впроваджена система поповнення складів дистрибуторів готовою продукцією – за
рахунок досягнення оптимальних залишків вдалося зменшити відтермінування у
дистрибуторів на 18%
✓ впроваджена система аналізу ринкових показників, аналізу товарного портфелю
компанії (АВС – аналіз + XYZ), на базі цієї інформації в компанії приймаються
рішення про зміни в асортименті, а також про ціноутворення
✓ розроблена управлінська звітність на основі ТОС (теорії обмежень)
Корпорація «Біосфера». Оператор (виробничо-торгова компанія) на ринках категорій
Household и Hygienic (ТМ «Фрекен Бок», Nicols, Uni, Aha, Smile).
Лютий 2006 – січень 2007
Трейд Маркетинг директор
В підпорядкуванні 130 людей
Обов’язки:
• организація роботи відділу трейд-маркетингу;
• створення системи мерчендайзингу;
• организація, проведення, контроль BTL-акцій;
• организація системи обліку фірмового торгового обладнання, аналіз ефективності
його використання
Результати:
✓ з нуля організував роботу відділу трейд-маркетингу
✓ розробив і впровадив систему активації точек продаж на основе маркетингу
споживчих і покупців проводів
✓ розробив проект «Ефективна дистрибуція торгового обладнання»
✓ співробітниками відділу организована і проведена велика кількість BTL-заходів.
ЗАТ «ІДС». Виробничо-торгова компанія на ринку мінеральних вод (ТМ «Моршинська»,
«Миргородска», «Боржомі»).
Серпень 2005 – Листопад 2005
Національній менеджер з мерчендайзингу
В підпорядкування 2 співробітника
Обв’язки:
• розробка стандартів мерчендайзингу компанії;
• управління процесом мерчендайзингу в компанії;
• розвиток і навчання персоналу продаж компанії
ВАТ «Нова». Виробничо-торгова компанія на ринку мінеральних вод (ТМ
«Моршинська»)
Січень 2003 – Липень 2005
Трейд Маркетинг директор
В підпорядкування більш ніж 70 співробітників
Обов’язки:
• організація работи відділу трейд-маркетинга;
• бюджетування та планування роботи відділу;
• створення стандартів мерчендайзингу;
• створення системи мерчендайзингу;
• організація, проведення, контроль BTL-акцій;
• розработка POS-материалів, замовлення на виробництво;
• проведення семінарів з мерчендайзингу для персоналу відділу продаж.
Результати:
✓ з нуля організував роботу відділу трейд-маркетинга;
✓ завдяки работі відділу трейд-маркетинга продажи збільшені на 18%;
✓ під час моєї роботи доля основного місця продажу зросло в средньому з 12% до 25%;
✓ в цілому портфель компанії в магазинах типа «Modern Trade» зайняв пріоритетні місця; як на
основній точці продажу, так і на додаткових місцях продажу;
✓ розробив і впровадив систему категорізації торгових точок на основі АВС-аналізу;
✓ розробив і впровадив систему аналізу трейд-маркетингових показників.
ООО «Петрус». Виробничо-торгова компанія на ринку ликеро-горілчаних виробів (ТМ
«Златогор»)
Квітень 2002 – Грудень 2002
Національний менеджер з мерчендайзингу
Обов’язки:
• організація і аналіз інформаційних потоків системи мерчендайзингу
Освіти:
1993 – 1998
Львівський Державний Університет
Факультет: економічний
Спеціальність: фінанси і кредит
Європейська ТОСІО Конференція, жовтень 2008
Доповідач.
Бізнес-курс, осінь 2007:
ТОС, «Фарт тут ні до чого», Гвоздьов Сергій, Колотов Андрій, Колісник Михайло, kmbs,
Apple Consulting
Додаткова інформація:
Водійське посвідчення категорії В
Особистий автомобіль
Українська рідні, Англійська Intermediate
Похожие кандидаты
Директор по производству, завода, руководитель проекта
40000 грн, Киев
Виконавчий директор
Киев, Одесса
Керівник підприємства
30000 грн, Киев
Виконавчий директор
80000 грн, Киев
Керівник, директор виконавчий, операційний, з безпеки, радник
Киев, Другие страны
Виконавчий, комерційний, операційний директор роздрібної мережі, керівник відділу закупівель
Киев, Днепр
,
еще 4 города