Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 Файл

Віктор

Керівник відділу

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДАНІЛІЧЕНКО ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ
Резюме на посаду Менеджер систем якості

КОНТАКТНА ІФОРМАЦІЯ:
Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 11.05.1990р.;
Місце народження: м Київ;
Сімейний стан: не одружений, дітей не маю;
Місце проживання: м. Київ, пр-т Правди 92

ОСВІТА:
Середня:
У 2006 році закінчив спеціальну загальноосвітню школу-інтернат І-ІІ ступенів №6

Середньо-спеціальна:
2006-2010 - Київський коледж будівництва, архітектури та дизайну, спеціальність - зелене будівництво та садово-паркове господарство.

Вища:
2011 - 2017 - Уманський національній універсітет садівництва, спеціальність - лісове та садово-паркове господарство, спеціаліст.

ДОСВІД РОБОТИ:

15.04.2010 - 29.03.2013 - Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень
Посада: Озеленювач 3-го розряду. З 04.05.2011 - озеленювач 4-го розряду

22.04.2013 - 01.07.2013 - Дім відпочинку «Конча-Заспа».
Посада: Озеленювач ділянки паркового господарства
15.07.2013 - 03.12.2013 - ТОВ «Авто-Строй комплекс К»
Посада: Оператор пульта управління 4-го розряду

06.02.2014 - 12.05.2017 - Служба охорони «Атлант»
Посада: Менеджер

Протягом роботи в СО «Атлант» в мої обов’язкі входило: - Керувати підрозділами служби охорони підприємства, бути передбачливим, вміти працювати з інформацією, приймати обдумані рішення, критично аналізувати свою діяльність та діяльність підлеглих з метою виявлення можливостей підвищення ефективності роботи; - Організовувати охорону співробітників та майна підприємства;
• Організовувати охорону співробітників та майна підприємства;
• Розробляти графіки чергувань працівників служби охорони;
• Розробляти заходи щодо підвищення ефективності охорони об’єктів підприємства;
• Організовувати охорону коштів та інших матеріальних цінностей на об'єктах підприємства;
• Забезпечувати належне зберігання спецзасобів та засобів зв'язку.

18.09.2018 - 20.06.2019 - ТОВ «Алма Фасіліті Груп»
Посада: Водій автотранспортних засобів
21.06.2019 - 20.09.2022 ТОВ «Алма Фасіліті Груп»
Посада: Менеджер систем якості
Протягом роботи в «Алма Фасіліті Груп» до моїх обов'язків входило:
• Забезпечення ефективної роботи на закріплених за мною відповідних об’єктах замовників Товариства. Раціональна організація праці підлеглих. Розподіл обов'язків та відповідальністі. Контроль виконавчої дисципліни;
• Аналіз контрактів, договорів, нормативних вимог, програм, вимог замовників за рівнем якості продукції та послуг. Визначення способів випробування продукції/послуг. Оцінка складності/можливості дотримання вимог;
• Розробка адміністративних процедур та організаційно-технічних заходів щодо виконання вимог до якості продукції та послуг, що визначаються програмами, контрактами, договорами із замовниками, вітчизняними та міжнародними стандартами якості. Оцінка вартості заходів;
• Контроль якості продукції та послуг, які отримують підприємство від постачальників. Організація контролю відповідності продукції/послуг стандартам якості. Перевірка супровідних документів постачальників щодо якості їхньої продукції та послуг;
• Аналіз роботи підрядників. Здійснення інспекційних перевірок в межах повноважень. Оцінка можливості підрядників забезпечити необхідний рівень якості продукції/послуг при залученні до виконання контракту/ договору;
• Складання проектів претензій у разі отримання неякісної продукції/ послуг від підрядників. Участь у підготовці судових позовів;
• Вивчання скарг споживачів;
• Оцінка якості сировини. Організація періодичних перевірок сировини;
• Контроль умов та термінів зберігання продукції. Вивчення впливу умов зберігання на споживчі характеристики продукції;
• Організація ремонту та технічного обслуговування продукції, зокрема, на регіональному рівні;
• Консультація керівників структурних підрозділів щодо функціонування систем якості для підприємства;
• Підготовка службової документації, зокрема звітів, на вимогу замовників чи держорганів контролю якості продукції/послуг.
15.11.2022. – ТОВ «КОДПРОЄКТ»
Посада:
Протягом роботи в «КОДПРОЄКТ» до моїх обов'язків входило:
- формування та прорахунок кошторисів.
- вирішення поточних проблем.
- контроль графіка постачання матеріалів та обладнення.
- Організація ремонту та технічного обслуговування продукції, зокрема, на регіональному рівні;
- Контроль якості, обсягів та строків виконання робіт, витрат матеріалів та відповідності застосованих матеріалів;
- Перевірка та контроль виконавчої документації, журналів робіт;
- Ведення накопичувальних відомостей по об'єктам;
- Погодження технічних рішень;
- Взаємодія підрядними організаціями для координації та планування робіт з будівництва та ремонту;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Вільне володіння Українською, російською мовами. Водійське посвідчення категорії В, власній автомобіль, займаюся хімчисткою.

Особисті якості:
Грамотне ведення переговорів, завжди охайний та презентабельний вигляд, завзятість, дисциплінованість, цілеспрямованість, повна самовіддача.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: