Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 октября 2023 Файл

Маргарита

Координатор

Возраст:
32 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Координатор/Адміністратор/Менеджер з оптових продажів,
Висотська Маргарита,
31 рік

Локація: Запоріжжя/Краків (Польща).
Готова до роботи в Києві, Запоріжжі, Дніпрі або в Кракові.
Громадянство: Україна.
Робота в офісі або віддалена робота.
Українська: рідна мова.
Польська: просунутий рівень (використовую в роботі).
Російська: вільно, за потреби.
Англійська: початковий рівень.
Фінансові очікування: 20000 - 22000 грн. net на місяць.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») UA (сell/Telegram)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») PL
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Координатор/Адміністратор/Менеджер з оптових продажів
Координація процесів та процедур роботи компанії.
Організація та забезпечення адміністративної роботи.
Контроль актуальності та порядку виконання правил, процедур та термінів.
Збір, перевірка, уточнення, обробка та аналіз інформації.
Ведення звітності та обліку результатів роботи.
Забезпечення ефективної комунікації між підрозділами компанії.
Організація зустрічей, перемовин.
Робота з ключовими та новими клієнтами.
Оформлення контрактів з клієнтами.
Збір та формування замовлень, контроль виконання замовлень.
Контроль строків та виконання договірних зобов’язань.
Контроль дебіторської заборгованості, сум та строків оплати.
Моніторинг запасів товару на складах.
Контроль відвантаження товару та логістичних процесів.
Впевнений користувач MS Office (Word, Excel), 1С:Підприємство 8
Впевнений користувач офісної техніки.
Відповідальність. Оперативність.
Комунікабельність та організаційні навички.
Високий рівень самоорганізації.

Вища освіта:
2015 - Запорізький Національний Університет Соціології та Управління, м. Запоріжжя
Соціолог.

Професійний досвід:
03.2022 – цей час. ЮНІСЕФ/UNICEF Poland/Агенція ООН у справах біженців. Краків. Польща.
Адміністратор правління Центру підтримки України/Реєстратор біженців з України.
Адміністратор правління ЮНІСЕФ (Психолого-педагогічний консультаційний центр №3) «Сонячний простір підтримки»:
Організація та забезпечення адміністративної роботи Центру підтримки України.
Надання організаційної, координаційної та адміністративної підтримки керівнику Центру.
Контроль порядку виконання правил, процедур, строків виконання робіт в компанії.
Забезпечення документообігу Центру.
Ведення електронної реєстрації клієнтів, бази даних.
Надання інформації клієнтам та контрагентам щодо послуг Центру.
Підтримка в актуальному стані звітів, бланків, анкет співробітників та клієнтів, ін.
Облік внутрішніх процедур роботи та ведення звітності щодо плану та результатів роботи.
Робота з кореспонденцією, переписка з контрагентами компанії (державні органи, фонди, благодійні організації, постачальники та ін).
Ведення інвентарного обліку.
Маю рекомендації співробітників та керівника Центру (контакти за запитом).

Реєстратор біженців з України, Агенція ООН у справах біженців (УВКБ ООН UNHCR Kraków):
Реєстрація біженців (за допомогою програм Rap, Progress).
Перевірка всіх необхідних документів.
Психологічна та емоційна підтримка біженців.
Консультування щодо перебування в Польщі та будь-якої допомоги.

08.2021 – 07.2022 ТОВ «ЛІДЕР ГРУП ІНТЕРНЕШНЛ», Машинобудування, м. Запоріжжя.
Менеджер з оптових продажів (лакофарбові матеріали).
Ведення продажів лакофарбової продукції по всій Україні (особливо Вінниця, Хмельницький, Миколаїв, Харків, інші).
Робота з ключовими та новими клієнтами (оптові компанії, магазини з продажу лакофарбової продукції, станції техобслуговування автотранспорту тощо).
Комерційні пропозиції. Ведення комерційних перемовин із клієнтами.
Узгодження умов роботи з клієнтами, укладання договорів.
Прийом та обробка, контроль виконання замовлень клієнтів.
Підготовка документів (бланків замовлень, накладних, рахунків-фактур, довіреностей тощо).
Контроль дебіторської заборгованості. Відстеження термінів та сум оплати клієнтів.
Контроль за виконанням договірних зобов’язань та умов роботи з клієнтами.
Моніторинг запасів товару на складах.
Узгодження та відстеження відвантаження продукції та логістичних процесів.
Надання звітів за підсумками роботи відповідно до плану продажів.
Взаємодія з підрозділами компанії, фінансовою дирекцією, бухгалтерією, комірниками та операторами вантажно-розвантажувальних робіт.
Робота з запереченнями та поверненнями (при необхідності).
Часткова робота зі збору документів для торгово-промислової палати з ціллю закордонних відправлень продукції.
Підтримка в актуальному стані даних в базі компанії.
Активна робота в MS Word, MS Excel, 1C:8 Підприємство.
Маю рекомендації директора компанії (контакти за запитом).

02.2017 – 06.2018 ODIDO (роздрібна торгівля), Вроцлав, Польща.
Продавець.
Отримання товарів від постачальників.
Маркування та розподіл товарів.
Виписка рахунків. Сервіс на касі.

08.2013 – 12.2016 АТБ-Маркет (роздрібна торгівля), м. Запоріжжя.
Спеціаліст з прийому товарів.
Прийом товарів від постачальників. Ведення документації поставок.
Робота з поверненнями (при необхідності).
Підготовка та збір касових звітів та звітів товарообігу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: