Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 июля 2023 Файл

Альбина

Адміністратор, офіс-менеджер

Возраст:
31 год
Город:
Боярка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кузнецова Альбіна Сергіївна

Дата нарождення:20.07.1992р.
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: розлучена

Мета: Постійний розвиток особистості, кар’єрний
ріст, динамічна та цікава робота

Освіта:
Роки навчання: 2007 – 2011 МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ;
Навчальний заклад: ВП НУБіП України «Боярський коледж екології і
природних ресурсів»
Кваліфікація: «Організація виробництва»

Освіта:
Роки навчання: 2011 – 2015 МАГІСТР;
Навчальний заклад: Національний університет біоресурсів і природо
користування України;
Кваліфікація: «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Досвід роботи:

ТОВ « ДЦ Україна »
Київ
Посада: Продавець консультант
Період роботи: жовтень 2010 - листопад 2018

Посадові обов`язки:
 консультування покупців по товарах та акціях;
 викладка товару.
 Надання консультацій з усіх послуг та координація дій клієнтів.
 обслуговування покупців на касі.
ТОВ «РУШ ЄВА»,
Київ
Посада: Адміністратор торгового залу
Період роботи: липень 2019- жовтень 2020

Посадові обов`язки:
 організувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за
наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами).
 консультувати клієнтів з питань товару.
 працювати з касовим апаратом, складати касову звітність.
 прийняття товару та оформлення товаро-транспортної накладної.
 проводити інвентаризацію товару.
 організовувати процес навчання персоналу.
 контролювати збереження ТМЦ.

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ
СИСТЕМИ «КИЇВОБЛГАЗ», Київ
Посада: фахівець по роботі зі зверненнями
Період роботи: квітень 2020 - по теперішній час

Посадові обов`язки:
 Контроль чіткого дотримання термінів щодо виконання послуг та сервісів для клієнтів з
урахуванням вимог чинного законодавства.
 Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
 Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються АТ «Київоблгаз».
 Доведення звітів щодо прострочених термінів якості керівництву АТ «Київоблгаз», яким
надаються послуги згідно додатку до договору послуг, причин їх виникнення та варіанти
недопущення.
 Заключення та супровід договорів, закриття актів.
 Оформлення службових записок.
 Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання
послуг.
 Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів
виконання.
 Формування звітності даних різних структур, підрозділів АТ «Київоблгаз».

Особисті якості
 Здатність до навчання, наполегливість, обов’язковість та ретельність,
пунктуальність і комунікабельність.

Навики роботи з програмними комплексами
Впевнений користувач Exel, Word, 1СБухгалтерія, 1СДокументообіг, РГК-
Заявки, ServiceDesk, CRM.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: