Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Дмитро

Проєктний менеджер

Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЄГОРОВ ДМИТРО
Готовий розглянути посаду проектного менеджеру для
перспективи розвитку своїх професійних якостей, реалізації
потенціалу, маю велике бажання працювати
ОСОБИСТІ ДАНІ КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Громадянство: українець Я Кваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи в сфері управління.
Дата народження: 28.12.1993 Здобув досвід в організації робочих процесів (планування, контроль).
Проживаю: м.Київ, Україна Маю навички в підборі кадрів (вмію створити сильну команду), управлінні
персоналом (готовий стати лідером команди).
Спроможний швидко зорієнтуватися та знаходити вихід в складних ситуаціях,
вмію налагодити роботу колективу, швидке та чітке формування стратегій в
залежності від цілей і завдань компанії.
КОНТАКТИ В трудовій діяльності відрізняюся своїми досягненнями у виконанні
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Telegram, поставлених завдань. Ініціативний, працюю на результат, не відступаю перед
Viber) труднощами.
Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
«Buro-O», м.Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
НАВИЧКИ Посада: проектний менеджер (08.2021 - 07.2024)
Системний підхід до роботи Основні обов'язки:
Управління підприємством / великою ● Переговори з замовниками та вибудовування партнерських відносин;
командою ● Презентація компанії та послуг;
Лідерські якості та вміння мотивувати ● Формування комерційних пропозицій;
співробітників ● Розробка та погодження угод на виконання робіт;
Хороші організаторські якості ● Координація проекту на різних стадіях (передпроект, проект, робоча
Систематизація знань, правил, документація, авторський нагляд);
інформації про проект ● Координація роботи команди (архітектори, дизайнери, візуалізатори)
Здатність критично мислити та ● Реалізація проекту у погодженні терміни, в рамках бюджету та з
ефективно вирішувати проблеми необхідним рівнем якості;
Налагодження виробничих процесів ● Поетапний контроль видачі робіт;
Стратегічний менеджмент ● Узгодження зауважень з замовником (якщо вони виникають);
Планування і самоорганізація ● Закриття угоди (етапів) актами виконаних робіт;
Технічна грамотність (усна і письмова) ● Контроль своєчасної оплати від замовника.
Психологічна стабільність в екстрених
ситуаціях
Здатність знаходити, пропонувати, Посада: керівник / менеджер ресторану / керуючий проекту
захищати і втілювати в життя
(03.2017 – 06.2021)
нестандартні рішення
Ресторани: Buddha-Bar Kiev, «La famiglia» (Кувшин, Vero-Vero),
Володіння навичками ведення
Campus Community,
особистих переговорів на ТОП рівні
м.Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Навички в галузі планування,
Основні обов'язки:
управління і розвитку підприємства
● Організація роботи ресторану, включаючи літні тераси;
Націленість на результат, як власний,
● Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, система
так і командний
мотивації);
Уміння брати відповідальність на себе і
● Створення позитивного іміджу ресторану (організація доброзичливої
свою команду
атмосфери, вивчення споживчих уподобань гостей ресторану, робота
з претензіями та скаргами, усунення недоліків у роботі закладу);
● Організація та проведення різних банкетів;
● Робота з постачальниками.
Досягнення:
ДОДАТКОВО ● Кожен клієнт повертався і був задоволений обслуговуванням
Робота з комп'ютером: користувач ресторану;
Microsoft Office (Word, Excel), Pages, ● Поліпшив роботу (ресторану, персоналу, сервісу обслуговування та
Numbers, 1С, R-Keeper ін.).

Водій категорії «В» до відряджень
готовий. Buddha-Bar Kiev, м.Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Посада: менеджер ресторану / помічник керівника (09.2015 –
02.2017)
Основні обов'язки:
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ ● Контроль за роботою персоналу ресторану з питань сервісу;
Англійська – А1 ● Виконання організації банкетів, конференцій та інших заходів (понад
Українська – рідна 500 осіб);
● Бронювання та оформлення документації ресторанних послуг;
● Ведення необхідної документації;
● Прийом, замовлення та облік матеріально-технічних цінностей;
ЗАХОПЛЕННЯ ● Контроль роботи всіх підрозділів ресторану;
Активний відпочинок ● Вирішення конфліктних ситуацій (якщо такі виникали).
Кінологія Досягнення:

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: