Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июля 2023 Файл

Валерій

Керівник торгуючого підприємства, відділу продажу, супервайзер, менеджер

Возраст:
48 лет
Город:
Тячев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Гурцула Валерій Васильович

23 листопада 1975р.н

Тячівський район, м.Тячів
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Посада на яку претендую

Керівник відділу закупок та (або) продажів

Гуртова та (або) роздрібна торгівля (менеджер з продажів)

Заробітня плата від 20 000 грн

Пятиденний робочий тиждень
Досвід роботи
Заступник начальника газового господарства.Начальник відділу обліку та розрахунків за газ. З вересня 2005 по травень 2011рр
-створення відділу, керівництво, виконання планових завдань у відділі кількістю 37 чоловік
- планування роботи, щоденний аналіз виконання основних показників, звітність.
-розробка положення та стратегії взаємодії відділу з іншими службами підприємства.
-представництво інтересів підприємства в судах та органах виконавчої влади
Досягнення:з останнього місця за показниками господарської діяльності філія стала 2-3 поміж 10-ти, найкраща збалансованість показників, стан розрахунків по року 98-99% найбільший приріст абонентів в області та відсутність дебіторської заборгованості поза строками позовної давності, стабільний колектив без текучості кадрів, член профспілки підприємства
Директор ТЦ «Закарпаття» пп. Катринець М.М з червня 2011 по жовтень 2012р р
-Адміністративно- господарські функції.
- ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАКУПОК,ЗБЕРІГАННЯ , ПРОДАЖУ, ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ РОБОЧОГО ЧАСУ, ---ПРОВЕДЕННЯ РЕВІЗІЙ, НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ,ОБЛІК ТА СТЯГНЕННЯ ДЕБЕТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ
Досягнення: у вересні 2012 р магазин отримав 5500 покупців, відповідно оборот збільшено на 31%, відповідність залишків облікованих фактичним, щотижневі ревізії відділів за планом, оборотність магазину складала 85-90 % в розрізі товарних груп, розроблено стандарти обслуговування клієнтів, запроваджено систему знижок, відсутня неузгоджена дебіторська заборгованість.
Керівник філії ТОВ «Шаян» з грудня 2012 по листопад 2017рр
Створення з нуля філії, забезпечення роботи з постачання та продажів будівельних матеріалів, Ведення бюджету витрат, будівництво та організація інфраструктури, організація роботи з вивантаження вагонів, логістичні функції, контроль та касова дисципліна, планування роботи та досягнення планових показників. Участь у нарадах, навчаннях, атестаціях, ревізіях, на захистах бюджетів розвитку. Робота в умовах підвищеного рівня психологічних навантажень.
Досягнення: Самоокупність філії в межах штатного розкладу. Планування та відповідність фактичному виконанню планових показників. Збалансування залишків товарів до фактичних можливостей продажів. При ревізіях жодного разу не було відхилень більше 1000 грн. при значних місячних оборотах та великій кількості КПІ Відсутня дебіторська заборгованість за продажами клієнтам філії. Створення позитивного іміджу підприємства в районі.
Керівник філії ТОВ» Торговий дім « Севлюшбуд» з грудня 2017по лютий 2020 р
Створення філії торгуючого підприємства з нуля, інфраструктура, логістика, закупки, продажі та розвиток клієнтської бази, досягнення рівня самовивозу товару(що знизило витрати на транспорт) клієнтами більшого ніж з основного складу та аналогічноі філіі Мукачева разом узятих, робота по зменшенню логістичних витрат,
Зроблено значну роботу у побудові інфраструктури філії.
Комерційний директор ТОВ »Торговий дім «Севлюшбуд» з лютого 2020 по травень 2021 рр
Організація роботи відділу продаж
Планування показників з продажів доведення планів відповідальним менеджерам, контроль за виконанням, розробка мотивацій менеджерів, збільшення асортименту продажу в торгових точках за рахунок високорентабельних груп, введення нових товарних груп, ведення переговорів, встановлення нових робочих контактів, представництво підприємства на перед постачальниками. Зменшення дебіторської заборгованості. Зменшення сум повернень та демотивація відповідальних за повернення (менеджерів, складників, водіїв)
Досягнення : приріст продаж за 2020 (в умовах пандемії) на 17,2%,збільшення рентабельності на 2,7%, розробка мотиваційної оплати праці, зменшення дебіторки більше 14 днів до 0,5% від суми продажів
З травня 2021 по липень 2023 р займався підприємницькою діяльністю

Професійні вміння та навички
-маю управлінський та виконавчий досвід роботи,
- працюю на результат,
- вмію планувати, контролювати та виконувати заплановане,
-соціальноспрямований та вмію мотивувати колектив,
- знаю з 2005 р систему 1С та з 2011 року АБ офіс,
-вмію працювати з великими об’ємами даних,
-маю аналітичне мислення,
- комунікабельний, вмію працювати з запереченнями та переконувати
-досвід з обліку та складування ТМЦ,
-орієнтований на довгострокову співпрацю
Освіта

Вища-викладач фізики
УжНУ з 1992 по 1997
Сімейний стан

Одружений, маю троє дітей

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: