Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 мая 2024 Файл

Зоряна

Керівник рецепції

Возраст:
34 года
Город проживания:
Дрогобыч
Готов работать:
Буковель, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Сходница

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Іванченко Зоряна Валеріївна
Повна зайнятість.
Вік:33 роки
Місто:Дрогобич
Готовий до переїзду в: Київ
Контактна інформація
Адреса:вул. М. Грушевського 79/1, кв.57
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи

Фахівець з бронювання
З 01.03.2023 по теперішній час
Edem Resort Medical&SPA,с. Стрілки (готельно-ресторанний)
- опрацювання вхідних запитів від гостей;
- бронювання номерів в системі Servio HMS згідно запитів гостей та колег з інших підрозділів;
- виставлення рахунків та контроль оплати рахунків;
- контроль тарифів та доступності номерів в онлайн;
- співпраця з ТА та ОТА;
- вихідна комунікація з існуючими клієнтами;
- Робота з вхідними дзвінками по скриптах, Фіксування вхідних дзвінків і правильна їх обробка в CRM системі
Адміністратор відділу бронювання
з 09.2019 по 31.12.2022
TAOR Resort & Spa hotel, смт.Східниця (готельно - ресторанний)
- 90% роботи по телефоні. Прямі бронювання, бронювання через систему Booking,Expedia,PremierConnect;
- робота з туристичними фірмами;
- робота у системі 1С, акти виконаних робіт;
- повна робота з гостями до моменту заїзду, бронювання будь-яких додаткових послуг (окрім проживання), ведення всіх додаткових приміток, стеження за виконанням всіх додаткових вимог та побажань гостей;
- стеження за оплатами рахунків,робота з фіскальним апаратом;
- ведення журналу дзвінків, "холодні дзвінки", розсилка важливої інформації гостям.
Досягнення: швидке реагування на прохання гостей, вміння залагоджувати конфлікти, вміння дійти компромісів, вміння правильно та грамотно розмовляти по телефону, чітко формувати думки, вміння продавати.
Адміністратор закладу
з 04.2018 по 05.2019 (1 рік 1 місяць)
цукерня-кондитерська "Карамель", Дрогобич (сфера обслуговування клієнтів)
Обов'язки:
Займалась усіма питаннями, які стосувались відкриття:
- ставила кухню та займалась узгодженням кухонного та барного меню;
- писала технологічні карти та слідкувала за змінами в них;
- приймала участь в ремонті та оформленні залу;
- закуповувала посуд та весь інвентар, який стосувався бару та кухні;
- налагоджувала зв'язки з постачальниками та займалась закупівлею товару, хімії та всього необхідного для роботи цукерні;
- писала посадові інструкції та правила внутрішнього розпорядку персоналу та слідкувала за їхнім виконанням;
- займалась рекламою по місту та в соціальних мережах;
- організовувала рекламні акції та розіграші;
- приймала індивідуальні замовлення на продукцію цукерні, слідкувала за виконанням замовлень;
- організовувала дитячі свята, свято Миколая та майстер класи, а також прийом груп іноземних туристів;
- займалась набором та навчанням персоналу, нараховувала зарплати, проводила ревізії, вводила штрафні санкції:
- писала бухгалтерські звіти по роботі бару, вела касу;
- врегульовувала конфлікти між персоналом та з клієнтами;
- слідкувала за чистотою, при необхідності допомагала на кухні або на барі, виконуючи функції кондитера або бармена.
Досягнення: організованість, вміння нести відповідальність за людей, які на тебе працюють, отримала бухгалтерські навики, удосконалила вміння мотивувати, навчилась розділяти першочерговість задач, які потрібно вирішувати.
Адміністратор готелю,ресторану та салону краси
з 04.2014 по 04.2018 (4 роки)
Готельний комплекс "Афродіта", Трускавець (сфера обслуговування клієнтів)
Обов'язки:
- робота з клієнтами по телефону та напряму. Надання інформації про готель та бронювання. Розселення по номерах та виселення гостей, заповнення документів, організація обслуговування та харчування клієнтів - забезпечення максимально можливого комфорту проживання та додаткових послуг, які надавав готель (послуги косметологічного та масажного кабінетів, салону краси, телефонні розмови, транспортні послуги тощо), узгодження конфліктних ситуацій;
- здійснення контролю за своєчасною підготовкою номерів до прийому тих, хто прибуває в готель, дотримання чистоти у готелі та барі, регулярною зміною білизни у номерах, збереження майна та устаткування, замовлення продуктів на кухню;
- надання усних довідок, що стосуються готелю та бару, розташування міських пам'яток, видовищних та спортивних споруд і т.д..
Досягнення: адаптація в динамічному та мінливому середовищі, збереження спокою в стресових ситуаціях, розвиток ініціативності та мотивації, багатофункціональність.
Менеджер внутрішнього туризму
з 09.2011 по 04.2014 (2 роки 7 місяців)
Туристина фірма "Тур - Галичина", Трускавець (сфера обслуговування клієнтів)
Обов'язки:
- робота з туристами по телефону та напряму, підбір місця відпочинку, контроль за поселенням туристів, узгодження конфліктних ситуацій, пряма робота з готелями та санаторними комплексами Трускавця, Моршина та Східниці, укладання договорів для співпраці;
- організація інформаційних турів, складання описів об'єктів, заповнення офіційного сайту туроператора останніми новинами;
- підготовка бухгалтерської документації по туристах з-закордону, оформлення звітностей руху туристів та з укладених з ними договорів.

Досягнення: професійне самовдосконалення, поглиблення технічних вмінь, вміння працювати в команді, швидко приймати рішення та контролювати їх виконання.
Освіта
Київський національний торгово - економічний університет
факультет ресторанно готельного та туристичного бізнесу, спеціальність менеджмент туристичної індустрії, Київ
Вища, з 09.2006 по 06.2011 (4 роки 9 місяців)
Повне вивчення сфери обслуговування в готельних та ресторанних комплексах, поглиблене навчання туристичної індустрії від звичайного працівника до користувача туристичних готельних та ресторанних послуг.
Додаткова освіта
• Учасник виставки UITT 2009 "Подорожі та Туризм" від журналу "Міжнародний туризм". (25.03-28.03.2009р.)
• Учасник виставки MITT 2013 "Путешествия и туризм", тренінг "Как работать в условиях кризиса". (20.03 - 23.03.2013р.)
• Тренінг "Ефективні комунікації з клієнтами і продажі по телефону". (15.10 - 17.10.2013р.)
• Тренінг "Бездоганний сервіс для СПіР", HoReCa Genius Consulting. (30.10.2015р.)
• Ефективні продажі (17.12.2019р.)
• "Бронювання послуг по телефону.Як на 100% отримати замовлення. Робота з конфліктами. Скарга як прояв лояльності до готелю" (13.12.2019р.)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Спеціальні знання та навички:
Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Access, Power Point), професійних програм готельного та ресторанного спрямування,часткове знання 1С, роботи з Internet ( Google Chrome, Safari і т.д.), e-mail.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ вище середнього