Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 ноября 2023 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9882815

Project-менеджер, 110 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Комерційний директор

с 08.2021 по 05.2022 (9 месяцев)
ТОВ "ТЕРРА АМБІТА", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Причина звільнення - війна

Обов'язки:
•Планування
•Аналіз
•Пошук ринків збуту
•Формування команди всіх блоків проекту
•Підготовка та затвердження бюджету проекту
•Створення бренду з 0 з командою маркетологів (https://volutee.com/)
•Розрахунок собівартості продукції

Участь в:

•Устаткування цеху з виробництва напівфабрикатів
в Організації виробничого процесу (вирощування, збирання равликів, напівфабрикатні цехи, пакувальні цехи);
•Співпраця з усіма контролюючими інстанціями;
•Документообіг, звітність;
•Вивчення та аналіз ринків збуту їх розвиток (пошук, проведення переговорів, підписання з ними договорів);
•Управління відділом ВЕД. Управління логістичними видатками, оптимізація витрат відділу.
•Організація безперебійної роботи всіх підрозділів
•Ведення переговорів, консультації з існуючими та потенційними клієнтами,
•Контроль своєчасності відображення операцій на обліку
•Проведено кадровий аудит персоналу
•Розроблено систему мотивації, KPI, введено посадові інструкції для персоналу
•Ініціювала та ввела систему контролю завдань

Помічник Project-менеджера

с 04.2018 по 05.2019 (1 год 1 месяц)
HOPELAND ALLIANCE LIMITED, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Причина звільнення - декрет
•Розробка, супровід звітів щодо планування та контролю роботи проектів
•Складання Плану Продаж за KPI, формування вирви продажів, розподіл плану продажу між Агентами в інших країнах
•Контроль виконання завдань працівниками згідно з планом проектів.
•Розвиток та автоматизація процесів та звітності
•Розрахунок нормо- та трудовитрат працівників, розрахунок заробітної плати
•Розрахунок коефіцієнта ефективності роботи працівника
•Формування звітності для СЕО проекту та інвестора на щотижневій основі за погодженим форматом
•Винесення на обговорення проблемних питань
•Контроль за виконанням інших адміністративних питань
•Контроль понад 25 співробітників у країнах ЄС та не ЄС

Операційний директор

с 06.2017 по 03.2018 (9 месяцев)
Let's Help - Давай Допоможемо (благодійний фонд), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Організація та забезпечення адміністративно – виконавчої роботи офісу шляхом розподілу функціоналу та завдань між співробітниками, організації ефективної взаємодії;
•Управління всіма робочими процесами у команді Фонду;
•Вирішення спірних питань у взаєминах заявників та Фонду;
•Планування роботи Фонду, контроль за виконанням плану заходів та поїздок (закупівля, логістика, звіти, робота зі складом);
•Формування та донесення до керівництва звітів про результати діяльності Фонду;
•Ведення договірно-правової бази фонду;
•Забезпечення якісної та своєчасної обробки заявок Фонду;
•Контроль процесів реалізації проектів та програм фонду;

Начальник Департаменту планування, аналізу та контролю

с 06.2015 по 04.2017 (1 год 10 месяцев)
TaxFree4U, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка, супровід звітів щодо планування та контролю роботи проектів
•Складання Плану Продаж за KPI, формування вирви продажів, розподіл плану продажу між Агентами в інших країнах
•Контроль виконання завдань працівниками згідно з планом проектів.
•Розвиток та автоматизація процесів та звітності
•Розрахунок нормо- та трудовитрат працівників, розрахунок заробітної плати
•Розрахунок коефіцієнта ефективності роботи працівника
•Формування звітності для СЕО проекту та інвестора на щотижневій основі за погодженим форматом
•Винесення на обговорення проблемних питань
•Контроль за виконанням інших адміністративних питань

Виконувач обов'язків керівника проекту TaxFree4U

•Управління міжнародною командою бізнес-менеджерів та командою підтримки, розташованих у Києві та Європі
•Вирішення проблем, що виникають у проекті. Як тих, що походять від команди проекту, так і тих, що можуть виникати при управлінні зацікавленими сторонами проекту.
•Визначення ролей та обов'язків у проекті для всіх членів команди проекту.
•Розробка, затвердження та своєчасне оновлення плану проекту.
•Координація комунікацій між усіма учасниками проекту та його зацікавленими сторонами.
•Контроль роботи всіх відділів проекту
•Співпраця з головним офісом у Лондоні.
•Аналіз ринків інших країн щодо затребуваності продукту (на підставі первинних даних від аналітиків)
•Організація пошуку/звільнення персоналу
•Керівництво колективом від 10 осіб

Начальник Сектору кредитних карток

с 08.2011 по 06.2015 (3 года 10 месяцев)
ПАО «Forward Bank», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація, координація та навчання співробітників сектору;
•Контроль у режимі non-stop по всьому сектору KPI;
•Брала участь у розробці та погодженнях внутрішніх методологічних документів – Положення про систему мотивації, операційні інструкції сектора, інструкції з телефонної верифікації, методику контролю якості;
•Складання та проведення тестування в рамках навчальних заходів;
•Брала активну участь у постановці завдань та тестуванні ПЗ;
•Підбір персоналу у сектор/відділ;
•Упорядкування планів роботи сектора.
•Оцінка ризиків, що впливають на досягнення поставленої мети
•Розподіл функціональних обов'язків працівників
•Контроль за дотриманням внутрішніх процедур та дисципліни працівниками підрозділу
•Моніторинг якості прийнятих кредитних рішень співробітниками Сектору споживчих кредитів КЦ ДКР
•Верифікація фіз. осіб та прийняття кредитних рішень, у т.ч. у складних, спірних ситуаціях;
•Ідентифікація особи позичальника;
•Перевірка достовірності наданої інформації про позичальника;
•Виявлення помилок та порушень з боку кредитних фахівців банку;
•Аналіз кредитоспроможності клієнтів фізичних осіб;
•Прийняття рішень щодо кредитування фіз. осіб у рамках делегованих повноважень та написання висновків на кредитний комітет із надлімітних заявок;
•Участь у розробці/удосконаленні, ФТД, методичних/інструктивних матеріалів.

Образование

Університет банківської справи Національного Банку України (м. Київ)

«Банківська справа» кваліфікація – магістр банківської справи. Диплом магістра, Київ
Высшее, с 2012 по 2014 (2 года)

Чернігівський державний інститут економіки та управління

Фінансово – економічний, спеціальність – «Фінанси та кредит». Диплом бакалавра, Чернігів
Высшее, с 2009 по 2012 (3 года)

Київський технікум залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті (Диплом з відзнакою), Київ
Среднее специальное, с 2005 по 2009 (4 года)

Здобула кваліфікацію молодший спеціаліст технік-організатор перевезень. Диплом молодшого спеціаліста.

Знания и навыки

MS Office MS PowerPoint MS Outlook Wrike Стресостійкість Управлінські навички Ведення CRM MS Excel Управління проєктами (виробництво) Trello

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Шукаю на данний момент часу віддалену роботу. Знаходжусь не в Україні.
Гарні комунікативні навички. Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: