Лілія
Територіальний менеджер
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Павлоград
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9896797
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Земляная Лілія Валеріївна
Дата народження: 07 квітня 1990 року
Адреса проживання: м. Павлоград
моб. тел.: [
e-mail: [
Мета : застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді регіонального/територіального менеджера з продажу.
Досвід роботи :
червень 2021 р. – АТ «Укрпошта»
серпень 2023 г. Посада : територіальний менеджер
Аналіз потенціалу ринку та потенціалу відділення, планування досягнення цілей управління персоналом ,мотивація , навчання ,контроль виконання стандартів та якості обслуговування .
січень 2016 р. -
червень 2020 р.
ПАТ « АКЦЕНТ-БАНК»
Посада: регіональний менеджер
Організація продажів відповідно до стратегії методології продажів компанії, розвиток та управління свого регіону , відкриття нових локацій для надання послуг компанії, проведення ділових переговорів та укладання договорів, планування,контроль та виконання особистого плану продажів,підготовка та проведення презентацій та звітів.
листопад 2013 р. – січень 2016 р.
ПАТ « АКЦЕНТ-БАНК»
Посада: менеджер з кредитування
Залучення клієнтів , консультація ,оформлення кредитів , збір та обробка документів. Моніторинг та контроль поточних кредитів.
Освіта :
2010-2015 р.
ПАТ «ВНЗ» МАУП, Направление «Фінанси та кредит» , спеціальність «Фінансовий менеджмент».
Додаткова освіта :
2015-2017 р.
ПАТ «ВНЗ» МАУП, спеціальність «Єкономіка та фінанси».
Квітень 2013 р.
бізнес-тренінг «Бізнес планування підприємницької діяльності» в учбовому закладі «МАУП», м. Павлоград;
Професійні навички : впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, базові навички работи 1С. Досвід управління персоналом. Навички стратегічного планування. Досвід проведення ділових переговорів.
Особисті якості : комунікабельність, активність, відповідальність , ввічливість, цілеспрямованість ,стресостійкість, організаторські здібності ,націленість на результат, творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань,готовність до відряджень в межах регіону .