Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 мая 2024 Файл

Юлія

Менеджер по работе с клиентами

Возраст:
30 лет
Город:
Каменское

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кулініч Юлію Олегівна
02.07.1993
Вік: 29 роки
Місто: Кам'янське (Дніпродзержинськ)
Контактна інформація
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

Посада: пицейоло
«ПІЦА ЧЕЛЕНТАНО, ТОВ»
Обов'язки:
- Приготування заготовок та страв, відповідно до технологічних карт, стандартів якості та санітарних норм;
- Дотримка правил зберігання та термінів реалізації продуктів;
- Здійснення контролю за наявністю продукції;
Підтримка чистоти і порядку на своєму робочому місці.

Посада: касир
«ПІЦА ЧЕЛЕНТАНО, ТОВ»
Обов'язки:

- здійснення касових операцій;
- прийом, зберігання та видача готівки;
- оформлення первинної документації;
- складання касової звітності;
- визначення ознак справжності та платіжності банкнот;
- отримання готівки в банку;
- дотриманням порядку ведення операцій з готівкою та ін.

Посада: колекторний агент
Обов'язки:
№1. Спілкування з клієнтамиОсновним обов’язком агента з інкасації є спілкування з клієнтами, зазвичай по телефону, для вирішення прострочених рахунки і збирати платежі. Оскільки колекторські агенти регулярно мають справу з боржниками, які ігнорують їхні телефонні дзвінки або негайно кладуть трубку, коли розуміють, що контакт є спробою стягнути борг, це потребує терпіння та старанності. Крім того, під час роботи з колекторською фірмою деякі споживачі можуть бути неприємними або неввічливими.
№2. Переговори та врегулювання боргів
Агенти з стягнення коштів використовують переговори для розробки та реалізаціїпланів платежів, які знімають заборгованість і є розумними для споживача, уникаючи повторного прострочення рахунків. Як варіант, колекції агентства може знадобитися досягти угоду з боржником для отримання платежу по частині боргу.
No3. Документація
Агенти з інкасації ведуть ретельний облік усіх розмов клієнтів, узгоджених умов оплати та сум, сплачених по телефону. У той час як більшість компаній, що займаються колекціонуванням, використовують програмне забезпечення, щоб допомогти керувати інформацією про клієнтів і відстежувати залишок дебету та отримані платежі. Агенти з стягнення боргів все одно повинні перевіряти, що записи введені та зберігаються належним чином протягом усього процесу стягнення боргу.
№ 4. Дослідження та розташування клієнтів
Колектори часто знаходять боржників, щоб розпочати процес стягнення. З метою дотримання Закону про справедливе стягнення боргів. Цей компонент завдання може передбачати доступ до інформації бази даних. Створення кредитних звітів та пошук інших загальнодоступних записів. Агенти зі збору даних вміють знаходити та аналізувати великі обсяги даних, щоб вести точні записи. Це адреси та номери телефонів боржників, щоб допомогти спробам стягнення боргу.
Освіта
Професійно-технічне учілище №22
Кранівник

Професійні та інші навички
Є ноутбук, гарнітура та стабільний інтернет. Навички швидкого друку 100+ символів на хвилину. Навички роботи з запереченнями(маю знання законодавства стосовно заборгованостей по кредитах, та що стосуеться роботи з кліентами ) Володію такими програмами як: 1С,ЅРМ,WORK, LibreOffice, Microsoft Office, Айпи телефонией зокрема Микросип
Знання мов
Українська — вільно
Російська — вільно

Додаткова інформація
м.т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: