Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Валентин

Директор магазина

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пеньков Валентин Анатолійович
моб. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
вік 48 років
м.Київ

01.06.2012 - 30.09.2021 директор магазину "Ельдорадо"
Посадові обов'язки:
- організація торгового процесу та забезпечення безперебійної роботи магазину
- здійснення контролю над усією процедурою роздрібного продажу
- стратегічне планування розвитку магазину
- контроль за виконанням всіх ключових показників (KPI) магазину
- аналіз продажів за групами товару
- замовлення товару
- управління персоналом магазину: підбір, адаптація, наставництво, навчання, формування кадрового резерву
- формування та затвердження штатного розкладу, оптимізація кадрового складу, складання графіків роботи співробітників магазину, проведення співбесід
- контроль за дисципліною, виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій
- вирішення виникаючих претензій і конфліктних ситуацій з покупцями відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів
- вирішення питань зі сторонніми організаціями, органами місцевого самоврядування, контролюючими та інспекційними органами
- перевірка касової дисципліни
- проведення інвентаризації, ведення документації, складання та надсилання звітів
- планування та проведення заходів щодо просування продукції
- відстеження діяльності конкурентів
- мерчендайзинг за стандартами компанії
- перевідкриття магазинів (ребрейдінг)
11.11.2011 - 01.06.2012 - супервайзер магазину "Ельдорадо"
Посадові обов'язки:
- контроль за виконанням всіх ключових показників (KPI) роботи магазину
- контроль і координація діяльності продавців згідно зі стандартами
- здійснювати роботу з організації ефективного та культурного обслуговування покупців
- управління персоналом магазину: підбір, адаптація, наставництво, навчання, формування кадрового резерву
- розв'язання виникаючих претензії та конфліктних ситуацій з покупцями, відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів
- вирішення питань зі сторонніми організаціями, органами місцевого самоврядування, контролюючими та інспекційними органами

04.01.2010 - 01.09.2011- ТОВ "Папірус сервіс" начальник відділу збуту (заст.керуючого магазину)
Посадові обов'язки:
- контроль виконання реалізації магазину / менеджерів з продажу
- аналіз продажів за групами товару
- закупівля товару
- контроль своєчасної оплати постачальникам згідно з укладеними договорами
- контроль запасу товару
- організація приймання товару
- організація складського зберігання товару
- організація виїзного ярмарку
- організація своєчасного відвантаження товару замовникам
- відстеження діяльності конкурентів
- проведення інвентаризації
- мерчендайзинг за стандартами компанії
- управління персоналом магазину: підбір, адаптація, навчання (продавці, менеджери з продажу)
- контроль і координація діяльності продавців

01.04.2005 - 01.09.2008 директор магазину "Ельдорадо"
Посадові обов'язки:
- організація торгового процесу та забезпечення безперебійної роботи магазину
- здійснення контролю над усією процедурою роздрібного продажу
- стратегічне планування розвитку магазину
- контроль за виконанням всіх ключових показників (KPI) магазину
- аналіз продажів за групами товару
- замовлення товару
- управління персоналом магазину: підбір, адаптація, наставництво, навчання, формування кадрового резерву
- формування та затвердження штатного розкладу, оптимізація кадрового складу, складання графіків роботи співробітників магазину, проведення співбесід
- контроль за дисципліною, виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій
- вирішення виникаючих претензій і конфліктних ситуацій з покупцями відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів
- вирішення питань зі сторонніми організаціями, органами місцевого самоврядування, контролюючими та інспекційними органами
- перевірка касової дисципліни
- проведення інвентаризації, ведення документації, складання та надсилання звітів
- планування та проведення заходів щодо просування продукції
- відстеження діяльності конкурентів
- мерчендайзинг за стандартами компанії
- перевідкриття магазинів (ребрейдинг)

18.07.2003 - 01.04.2005 - супервайзер магазину "Ельдорадо"
Посадові обов'язки:
- контроль за виконанням усіх ключових показників (KPI) роботи магазину
- контроль і координація діяльності продавців згідно зі стандартами
- здійснювати роботу з організації ефективного і культурного обслуговування покупців
- управління персоналом магазину: підбір, адаптація, наставництво, навчання, формування кадрового резерву
- розв'язання виникаючих претензії та конфліктних ситуацій з покупцями, відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів
- вирішення питань зі сторонніми організаціями, органами місцевого самоврядування, контролюючими та інспекційними органами
- участь в інвентаризації товару
- відстеження цін конкурентів
- контроль над дотриманням трудової та виробничої дисципліни
- мерчендайзинг за стандартами компанії

19.06.2002-18.07.2003 - продавець-консультант магазину "Ельдорадо"
Посадові обов'язки:
- забезпечення безперебійної роботи товарного відділу
- здійснення попереджувального та ввічливого обслуговування покупців
- контроль за наявністю товару в торговому залі
- виконання план продажів за (KPI) показниками
- відповідати стандартам обслуговування
- брати участь в інвентаризації товару

ОСВІТА:
2002-2004 - Інститут післядипломної освіти при Київському національному університеті ім. Т. Г. Шевченка, здобула вищу освіту за спеціальністю "Фінанси" та отримала кваліфікацію економіста.
1995-2000 - Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського, здобуто вищу освіту за спеціальністю концертного виконавця, викладача, диригента оркестру народних інструментів.

ДОДАТКОВО:
Проходження тренінгів "Менеджмент" , "Управління персоналом" , "Навички продажів" , "Мотузковий тренінг" , лідерський тренінг "Прорив" у результатах:
-вивчення результативних технік організації підлеглих в єдину команду
-формування у керівників практичних навичок управління на кожному етапі від планування до оцінки персоналу
-освоєння найбільш ефективних прийомів поведінки в стресових і конфліктних ситуаціях
-навчання різних інструментів і методик, спрямованих на підвищення працездатності співробітників.
Домагатися від людей більшого ніж вони від себе очікують.

ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ:
- досвід ведення переговорів, підбір кадрів, формування команди однодумців.
- ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office, Internet, 1С);
- українська, російська, англійська - зі словником
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- відповідальність
- дисциплінованість
- цілеспрямованість
- комунікабельність
- стійкість у стресових ситуаціях
- легко навчаюся
- ініціативний
- рішучий
- організований

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: