Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 апреля 2024 Файл

Віталій

Менеджер з продажу постачання, комерційний директор, супервайзер

Возраст:
38 лет
Город:
Калуш

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дата народження: 29.08.1985
Місто: Калуш
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Смірнов Віталій вадимович
Ціль: Заміщення вакантної посади мененджер
Освіта:вища,менеджмент організацій
Вересень 2002 р. – червень 2007 Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, факультет «управління галузевим та регіональним економічним розвитком, диплом бакалавра денна форма навчання
Досвід роботи:
Завідувач виробництвом 09.09 2007-05.10.2015 ТОВ «кафе Тістечко» Функціональні обов,язки : -Організація виробничих процесів по наданню послуг населенню -забезпечення оперативного обліку ходу підприємства -здійснення контролю над дотриманням правил і норм охорони праці,техніці безпеки,виробничої санітарії та пожежної безпеки,а також вимог санітарних органів які здійснюють технічний контроль -організацію навчання та підвищення кваліфікації працівників -управління персоналом,який задіяний в провадженні робіт по наданню послуг населенню
Комерційний директор -планування та координація роботи фінансово-господарської діяльності підприємства у сфері матеріально-технічного забезпечення,придбання та зберігання сировини,ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів підприємства,зниження їх витрат,прискорення обороту обігових коштів - здійснення заходів щодо своєчасного укладення договорів з постачальниками ,забезпечення виконання завдань та зобов’язань на поставку продукції,і її відповідність згідно договорів - організація роботи складського господарства - забезпечення своєчасного складання кошторисно-фінансових та інших розрахунків - поліпшення економічних показників роботи підприємства - підвищення рентабельності виробництва, зміцнення фінансової дисципліни і господарського розрахунку, запобігання утворенню наднормативних запасів товарно - матеріальних цінностей, а також перевитрат матеріальних ресурсів -контроль над дотриманням правил та умов охорони праці Представник торгівельний 05.2015-11.2022 « Прикарпатський торговий дім»
Функціональні обов,язки: - забезпечення виконання планових показників по обсягу збуту і клієнтській чисельності на ввіреній території -укладання від імені підприємства договорів на постачання продукції -здійснення марчендайзингу в торгових точках -аналіз показника дебіторської заборгованості -контроль поставки та відвантаження товару -консультування клієнтів з питань властивостей і якості товарів та їх правильного розміщення -створення позитивного іміджу компанії в очах працівників роздрібних мереж і кінцевих споживачів продукції -відвідування семінарів та тренінгів для вдосконалення професійних навичок
-налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на взаємовигідних умовах
-стрессостійкість,порядність,вічливість,вміння презентувати товар та долати заперечення! -За час роботи на даній посаді було зроблено приріст по збуту продукції на 300-400%,збільшення клієнтської бази на 100% Менеджер зі збуту 10.01.2024-28.02.2024 «Торговий будинок Імператив»
Функціональні обов,язки:
-Організація та координація збутової діяльності відповідно до замовлень та укладених договорів
-забезпечення постачання продукції споживачам у встановлені терміни
-обробка замовлень та формування первинних документів
-ведення CRM системи та обробки лідів
-робота з 1с
-холодний продаж продукції
-моніторинг ринку та аналіз конкурентів
Професійні навички: - володію комп’ютером (MS Office ,Excel , Word,1c), інтернет;
- досвід ведення переговорів;
- вміння працювати з документами;
- ведення СRM системи та обробки лідів
- досвід ведення та розширення клієнтської бази;
- власна клієнтська база;
- неконфліктність
- вміння розв,язувати проблеми та працювати в колективі
- Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень, - наявність водійського посвідчення кат. В С Е, стаж водіння20 років
Особисті якості:
Відповідальність, уважність до деталей, пунктуальність, багатозадачність, вміння працювати з великими обсягами інформації.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хоббі: спорт (плавання, теніс), автоспорт

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: