Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 февраля 2024 Файл

Оксана

Керівник (фінанси, банк)

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е

Лесіна Оксана Михайлівна
Контактний номер тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета

Досвід роботи
Отримання цікавої та гідно оплачуваної роботи, як у банківській сфері (тільки ГО) так і в інших фінансових установах, з можливістю застосування власного професійного досвіду та набуття нового. Активна участь у діяльності та розвитку компанії з можливістю подальшого професійного та кар’єрного росту.

З червня 2019 р. – червень 2023 р. ПП «Алві-Груп» м.Київ
Фінансовий директор
Обов‘язки:
• фінансовий аналіз проведених угод компанії;
• отримання кредитних коштів щодо забезпечення безперебійної роботи компанії;
• підготовка фінансової (управлінської) звітності;
• розрахунок управлінської заробітної плати підприємства;
• економічний аналіз продажів.

З серпня 2017 р. – червень 2019 р. АТ «Ощадбанк» у м. Києві
Головний економіст Мікро,- малого та середнього бізнесу
Обов’язки:
- повний супровід клієнтів МСБ з усіх операційних питань;
- залучення клієнтів на комплексне обслуговування;
- організація та проведення зустрічей;
- підготовка, аналіз та оформлення пакету документів юридичних осіб згідно вимог та інструкцій НБУ;
- відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків та організація роботи з клієнтами в рамках зарплатних проектів, що пов‘язані з випуском та використанням пластикових карт від 200шт.;
- оформлення депозитних, карткових та розрахунково-касових договорів;
- кредитування юридичних осіб;
- формування і оновлення юридичної справи (в разі зміни форми власності ЮО, зміни директора/керівника, введення ліквідатора, ребрединг ЮО, тощо);
- оформлення первинних сертифікатів, підключення та адаптація клієнта до системи «Клієнт Банк» та Corp Light.

З квітня 2012 р. – серпень 2016 р. АТ "Дельта Банк" Головний офіс у м. Києві
- Головний економіст Управління кредитування та обслуговування корпоративних клієнтів Департаменту продажів корпоративного бізнесу
Обов’язки: Повний супровід корпоративних клієнтів з усіх операційних питань (customer service):
- супроводження корпоративних клієнтів групи VIP з об'ємом виручки понад 1,0 млрд. грн.;
- підготовка та оформлення пакету документів юридичних осіб згідно вимог та інструкцій НБУ;
- відкриття поточних, депозитних та карткових рахунків;
- підготовка і оформлення депозитних, карткових та розрахунково-касових договорів;
- формування і оновлення юридичної справи;
- первинний контроль валютної документації, купівля/продаж іноземної валюти клієнтам, відправлення валютних платежів;
-підготовка довідок, виписок та ін. документів за запитом клієнта;
- заведення клієнта до системи «Клієнт Банк», оформлення первинних сертифікатів та видача їх клієнту на носії (token).

З червня 2006 р.- квітень 2012 – АТ "Дельта Банк" Головний офіс у м. Києві
- Головний економіст Управління розрахунків з персоналом по оплаті праці.
Обов’язки: Розрахунки по заробітній платі/лікарняних/відпускних/відряджень тощо з працівниками банку.

З вересня 2005 р. – червень 2006р. ВАТ "Український банк реконструкції та розвитку" Головний офіс у м. Києві
Провідний економіст Управління фінансового та податкового обліку.
Обов’язки:
• контроль і аналіз дебіторської / кредиторської заборгованості;
• здійснення розрахунків з дебіторами банку за господарськими операціями;
• складання реєстрів платежів;
• відправка платежів;
• інші завдання начальника управляння та головного бухгалтера, пов'язані з господарською діяльністю банку.

З вересня 2004 р. – вересень 2005р. ВАТ "Український банк реконструкції та розвитку" Головний офіс у м. Києві
Помічник Голови Правління Банку.

Обов’язки:
• Планування робочого дня керівника, організація бізнес-зустрічей і поїздок (квитки, готелі, таксі, бронювання тощо);
• Розподіл і координація усієї інформації (вхідні дзвінки, документообіг)
• Діловодство (ведення ділового листування, оформлення відряджень, лікарняних, відпусток);
• Виконання індивідуальних доручень керівника (пошук інформації, замовлення необхідної продукції).

Освіта:


Вища 2005-2007 р.р. Київський національний університет технологій та дизайну. Спеціальність – фінанси. Кваліфікація – економіст.
1998 – 2004 р.р. Київський національний університет технологій та дизайну.
Спеціальність – технолог. Кваліфікація – технології та дизайн тканин та трикотажу.

Особисті та ділові якості: порядність, ініціативність, цілеспрямованість, наполегливість в досягненні поставленої мети, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність до навчання.
Додаткові відомості: Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, Internet, спеціалізовані банківські програми: АБС Б2, Рro FIX, CS HRM, IBM Lotus Notes, БД «Юридичні особи», Outlook Express, BARS MMFO, Card Management.), 1С.
Украінська, російська мови – вільно, англійська - Beginner, Elementary (займаюсь з викладачем).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: