Resume from March 20, 2024 PRO

Nataliia

Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of Education Academy

from 01.2024 to now (5 months)
Introduct Group, Київ (IT)

People partner Agile команд

from 04.2023 to 01.2024 (9 months)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

На посаді People partner Agile команд маю наступні зони діяльності:
-проведення 1:1 та підтримка
-процес адаптації
-участь у розробці та впровадженні мотиваційних програм
-розробка IDP та надання фідбеку
-організація заходів та teambuilding
-ведення обліку та статистики, аналіз показників діяльності команд
-бухгалтерське супроводження учасників

Старший фахівець Відділу навчання та розвитку персоналу

from 05.2018 to 04.2023 (4 years 11 months)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

У Відділі навчання та розвитку персоналу на позиції Старшого експерта, обов’язки полягають в наступному:
-Написання сценаріїв та створення електронних курсів в продуктиві (більше 60 е‐курсів)
-Призначення та контроль проходження електронних курсів
-Ведення статистики навчання співробітників (більше 2000 співробітників)
-Оплата заходів пов'язаних з навчанням і розвитком персоналу (тренінги,
семінари, вебінари, конференції)
-Пошук провайдерів та оргназація заходів
-Створення та проведення внутрішніх тренінгів/вебінарів
-Створення та супровід проектів
-Написання та вичитка комунікацій (дайджест, новинний ряд)
-Управління корпоративним порталом та порталом дистанційного навчання
-Працювала в наступних програмах: Articulate Storyline 2/3, Sharepoint, Siebel, B2, SAP, SUBA, LMS MOODLE/MOCO, і інші
-Виконуюча обов’язки Керівника Відділу навчання та розвитку

Старший експерт Відділу обслуговування клієнтів

from 06.2016 to 05.2018 (1 year 11 months)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Якісні консультації нових і діючих клієнтів Банку
-Відкриття рахунків та продуктів у системі (в т.ч видача кредитів, автокредитування, іпотечне кредитування)
-Допомога у вирішенні питань пов'язаних з банківською діяльністю
-Розрахунково‐касове обслуговування (прийом та видача готівки, валютообмін, перекази/свіфт‐перекази, та інше)
-Продаж банківських продуктів -Виконання планів продажу у відділенні

Старший експерт Відділу активних продажів та сервісу

from 05.2013 to 05.2016 (3 years)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

На посаді Старшого експерта (наставника) в Інформаційному центрі мала наступні обов’язки:
-Прийом вхідних дзвінків та здійснення "холодних дзвінків" клієнтам
-Написання скриптів продажів по телефону
-Навчання нових і діючих співробітників
-Проведення тестування та аналіз результатів
-Розподіл обов'язків в якості Наставника (команда до 10 осіб)
-Експертна допомога в питаннях
-Передача знань, накопичених в організації, і норм поведінки, прийнятих в компанії
-Проведення коучингів дзвінків (прослуховування і аналіз розмов) -Орієнтування на виконання планів
-Покращення якісних показників співробітників
-Мотивація в досягненні високих результатів для співробітників -Написання та проведення тренінгів на тематику "Процес продажів" та "Адаптація новачка" (відрядження по Україні)

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Київський індустріальний коледж

Оціночна діяльність, Київ
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (3 years)

Knowledge and skills

Цілеспрямованість Адаптивність MS Excel Уміння аналізувати Робота в команді Проведення презентацій Ведення переговорів Водійські права кат. B Стратегічне планування Проведення тренінгів Аналіз роботи персоналу

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Мій досвід роботи допоміг удосконалити навички та підсилити найкращі сторони моєї особистості:

Робота в Call Center - вміння вислухати, виявляти проблеми з мінімальною кількістю інформації, задавати правильні питання, структуровано і по суті надавати зворотній звʼязок та відповіді на запитання, швидко шукати інформацію, та працювати з запереченнями.
А в період Наставництва я відкрила в собі якості спікера, тренера, і лідера думки.

Робота у відділенні - це максимальна клієнтоорієнтованість, якісний сервіс, уважність до деталей (оскільки працювала з касою), вміння підбирати індивідуальний підхід до кожного для досягнення цілі - продажів, мультизадачність, та стресостійкість.

Робота у Відділі навчання та розвитку - я проявила свій хист будувати процеси з «0», організовувати процеси та впроваджувати проєкти, з структурованим та аналітичним підходом до реалізації.
Підсилила свою найкращу якість - наставництво та адаптація.
Розкрила свій творчий потенціал та проактивну життєву позицію.

В ролі People Partner для Agile команд, я турбувалась про мотивацію та задоволеність учасників і своїх колег, розробляла та впроваджувала мотиваційні програми та проєкти, організовувала та фасилітувала асестменти, супроводжувала весь життєвий шлях учасників команди в рамках робочої діяльності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: