Resume from February 3, 2024 File

Євгенія

Менеджер з розвитку

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Музальова Євгенія

Cell: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)
Address: м. Київ, вул. Віфліємська 4
Date of birth: 04.03.1987
Nationality: Україна

Резюме
• Добре встановлюю контакти з людьми різного походження
• Комунікабельність і безконфліктність - основні риси
• Високо організована і орієнтована на деталі
• Багатозадачність не є проблемою
• Стресостійка, цілеспрямована та спрагла до саморозвитку.

Навички:
Languages: Англійська(B2), Українська (рідна), Російська (рідна), вивчала Іспанську та Німецьку
PC: Досвідчений користувач, знання MS Office (Excel, Word)
Досвід роботи з: R-keeper, 1C, Pulse, CRM, Bitrix.

Освіта

Заклад:
НПУ імені Драгоманова, (Київ, Україна)
Дата(и) відвідування:
Вересень 2004 - вересень 2009
Кваліфікація(и):
Диплом спеціаліста іноземної філології

Під час навчання відвідувала літню програму Work & Travel в США (2008)

Professional Experience

Компанія:
ROBOCODE, IT школа робототехніки та програмування
Тривалість:
2023-2024
Посада:
Менеджер з розвитку школи
Обов'язки:
• розвиток школи як зовнішньо так і внутрішньо, розміщення реклами, комунікація з усіма локаціями поруч, залучення учнів.
• комунікація з батьками та учнями протягом всього періоду навчання, особисто з кожним вирішення індивідуальних питань.
• комунікація з усіма департаментами компанії
• проведення івентів і міських таборів
• створення команди мрії у вигляді викладачів
• контроль роботи викладачів, надання зворотного зв'язку
• організація ефективних робочих процесів, вирішення проблем, що виникають в процесі роботи
• ведення CRM, робота через Bitrix

Компанія:
Domino’'s pizza
Тривалість:
2017 - 2023
Посада:
Оператор служби підтримки клієнтів, менеджер служби підтримки клієнтів, старший менеджер
Обов'язки:

• Контроль роботи операторів служби підтримки
• Надання зворотного зв'язку командам
• Організація ефективних робочих процесів, вирішення проблем, що виникають в процесі роботи
• Взаємодія з іншими департаментами компанії:
• Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів
• Підтримування постійного спілкування з клієнтами
Включаючи, але не обмежуючись цим:
• Прийом дзвінків (замовлення клієнтів по меню) та введення інформації в програму;
• Консультування клієнтів щодо товару, меню, зон доставки, акцій тощо;
• Обробка інтернет-замовлень, вихідних дзвінків (підтвердження замовлення та уточнення інформації)
• Дотримання стандартів роботи (включаючи наступні скрипти).

Компанія:
TGI Fridays, Positano, Рижий Олень
Тривалість:
2008 - 2017
Посада:
Офіціант, Бармен, Адміністратор( Менеджер)

Обов'язки:
• працювати безпосередньо з клієнтами шляхом обслуговування замовлень, переважно англомовної спільноти:
• перевірка вікових вимог
• знати, як готувати традиційні та вишукані напої,
• обробка платежів
• ведення запасів і постійне підтримання ідеального порядку на робочому місці
• контролювати процес роботи на всіх етапах і у всіх локаціях та процесах

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: