Ірина
Помічник керівника
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Radyvyliv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10648633
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
(Irina Granovska)
Дата народження: 22.04.1986
Місто: Радивилів
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади помічника керівника.
Освіта:
вересень 2003 р. – червень 2009 р., Львівський національний аграрний університет, спеціальність «Облік і аудит», диплом магістра (денна форма навчання).
Грудень 2010-грудень 2013 р. Мирогощанський аграрний коледж, спеціальність «Монтаж ,обслуговування та ремонт електротехнічних установок в агропромисловому комплексі»
Додаткова освіта:
Вересень 2022 – Бізнес тренінг «Експертні продажі» (бізнес-тренер Наталія Галицька) м. Львів
Досвід роботи:
Оператор з уведення баз даних
березень 2008 р. – липень 2016 р. Радивилівський РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго»– робота з документам і даними;
– введення оперативних даних в систему;
– формування помісячних та річних звітів
– виконання особистих доручень керівника.
Інженер 2 категоріі
Липень 2016 р. – жовтень 2021 р. Радивилівський РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго»
Функціональні обов’язки:
– формування місячних та річних планів робіт по капітальних ремонтах обладнання для експлуатаційних бригад;
– підготовка документаціі та видача технічних умов для приєднання споживачів до електричних мереж ;
– розробка проектно-кошторисноі документаціі;
– формування актів вивода та вводу обєктів після реконструкціі та ремонтів.
Територіальний менеджер в міжнародній ІТ школі Logika
Листопад 2021- жовтень 2022 р. – Рівненська та Волинська обл.
Функціональні обов’язки:
– пошук приміщень для функціонування ІТ шкіл в районних центрах Волинської та Рівненської областей ;
– робота з клієнтами;
– пошук персоналу та вміння проводити співбесіди;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
–– складання договорів по шаблонах;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
– облік роботи співробітників.
Листопад 2022р- співзасновниця Центру раннього розвитку «Мудрик» у м.Дубно
Професійні навички:
– уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Word) модуль програмного забезпечення SAP;
– знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
– Досвід підготовки та організація відряджень;
– навички забезпечення життєдіяльності офісу;
– знання іноземних мов: українська – рідна; англійська – рівень А2.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дві доньки, 8 та 14 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Similar candidates
Бизнес-ассистент руководителя
40000 UAH, Remote
Помічник керівника
Remote
Асистент керівника
Remote, Kyiv, Sofiivska Borshchahivka
Помічник керівника, управитель з адміністративної діяльності
Remote, Odesa
Перекладач англійської, особистий помічник керівника, власника бізнесу, проджект-менеджер
Remote, Kyiv
Бизнес-ассистент
Remote, Other countries