Resume from January 8, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1668185

Фахівець відділу кадрів (автоматизація)

Employment:
Part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 09.2013 to now (10 years 8 months)
IT

Автоматизація кадрових процесів (1C + ERP):

- Впровадження на ERP функціоналу, тестування
- написання ТЗ з розробки та впровадження шаблонів всіх можливих кадрових документів в 1С
- Автоматизація бухгалтерських документів для 1С
- Опис та впровадження бізнес-процесів по роботі з СПД

Облік, супровід персоналу:

- Кадрове адміністрування і саппортінг (більше 500 співробітників)
- Консультації персоналу за трудовим, податковим законодавством
- Вирішення проблемних кейсів
- Наповнення та супроводження корпоративного порталу
- Оптимізація роботи СПД і аутсорсингової компанії
- Оптимізація роботи СПД і менеджменту

Провідний бухгалтер аутсорсінгу

from 12.2010 to 01.2013 (2 years 1 month)
ТОВ «Рьодль Аутсорсінг» (партнер «Roedl & Partner»), Київ (Бухгалтерський аутсорсінг та аудит), Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Повний супровід 4-х компаній із різними напрямками діяльності:
- ТЗ, тестування, запуск та супровід зарплатного проекту
- Кадровий, бухгалтерський, податковий, зарплатний облік
- Вирішення кейсів клієнтів, консультації з податкового та трудового законодавства

Провідний бухгалтер

from 02.2010 to 12.2010 (10 months)
ТОВ «Кіноманія» (кінодистриб'ютор компанії Warner Bros.), Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- Кадровий, бухгалтерський, податковий, зарплатний облік
- Складання пакету звітності хедофісу компаній клієнтів

Консультант-бухгалтер з впровадженя ERP-системи

from 09.2008 to 12.2009 (1 year 3 months)
ТОВ «IT-Софт», Київ (IT)

- Впровадження та супровід ERP-системи на промислових підприємствах
- Переговори з клієнтами, консультування персоналу у процесі роботи

Головний бухгалтер

from 10.2007 to 08.2008 (10 months)
ТОВ «Капітал Таймс», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Комплексне ведення кадрового, бухгалтерського і податкового обліку
- Облік операцій з цінними паперами
- Складання управлінської звітності, пакету звітності

Бухгалтер

from 10.2005 to 10.2007 (2 years)
ТОВ «СТОР ЛТД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Комплексне ведення кадрового, бухгалтерського і податкового обліку
- Складання пакету звітності, відповідно до вимог українського законодавства

Головний бухгалтер

from 01.2003 to 10.2005 (2 years 9 months)
ТОВ «ЕРА», Київ (Машинобудування)

Комплексне ведення кадрового, бухгалтерського і податкового обліку

Бухгалтер-програміст

from 08.2001 to 01.2003 (1 year 5 months)
ДП «Киівська ЕРА», Київ (Машинобудування)

- Комплексне ведення кадрового, бухгалтерського і податкового обліку
- Впровадження та супровід ERP-системи

Education

«Межотраслевой Институт последипломного образования при НТТУ «КПИ»

Cпециальность – Экономика предприятия, Киев
Higher, from 2006 to 2008 (1 year 9 months)

Квалификация – экономист

«Киевский государственный техуниверситет строительства и архитектуры»

Специальность – Компьютерные системы проектирования, Киев
Higher, from 1990 to 1995 (4 years 9 months)

Квалификация – инженер – системотехник

Additional education and certificates

Спецкурс «English for accountants», школа иностранных языков “Manhattan School”

2009, 2 месяца

Курс разговорного английского, школа иностранных языков YAPPI CORPORATE.

2011, 2 месяца

Курсы менеджера по персоналу, учебный центр "Курсор", Киев

2013, 2 месяца

Knowledge and skills

MS Office MS PowerPoint Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer MS Project MS Visio M.E.Doc 1С ЗУП Комунікабельність ЛІГА:ЗАКОН КЗпП України Бест-Звіт Телефонные переговоры с клиентами Контроль документоооборота Знание бухгалтерского и налогового законодательства Украины Вміння оперувати великими об’ємами інформації Навички ділового спілкування Навички організації командної роботи Практика вирішення конфліктних ситуацій

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Маю досвід роботи в автоматизації документів та процесів.
Допоможу автоматизувати кадрові документи (форма друку під індивідуальний запит), якщо їх облік ведеться в 1С / 1С ЗУП.

Досвід налаштування і впровадження подібних та інших документів в компаніях маю суттєвий (написання ТЗ, тестування).
Головний результат після - ефективність подальшої роботи:

- писати від руки вже не доведеться
- copy-paste у word-документі вже не потрібно
- гарантована впевненість, що всі кадрові документи оформлюватимуться та зберігатимуться вчасно

У стандартному пакеті 1С документи надрукувати можливо, але не всі форми для друку є в наявності.

Завдання виконаю в обумовлені терміни за умови надання повної інформації / ресурсів / інструментів, необхідних для роботи.

Основні досягнення :

Автоматизація :

· Автоматизувала 13 кадрових процесів в 1С ЗУП
· Автоматизація бухгалтерських документів для 1С 8.2
· Участь у впровадженні та тестуванні тематичних функціоналів на ERP для подальшої інтеграції в 1С 8.2
· Впровадження ПЗ на 2-х великих підприємствах
· Запровадила та налаштувала 1С ЗУП, 1С 8.2 на аутсорсінгу

Оптимізація роботи :

· Розробила та запровадила 7 бізнес-процесів у рамках роботи
менеджмент vs СПД
· Налагодила комунікації, розрахунки між СПД та аутсорсинговою компанією

Документообіг :

· Провела аудит 5-ти та інвентаризацію 2-х великих компаній
· З нуля організовувала ділянки кадрового діловодства.
· Розробка кадрових та інших політик в рамках діяльності компанії
· Розробка документів для наповнення корпоративного порталу

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: