Resume from May 8, 2024 PRO

Мирослава

Помічник керівника, офіс-менеджер, діловод

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 10.2022 to now (1 year 7 months)
Investpack, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Доручення керівника,телефоні дзвінки та кореспонденція.
Замовлення канцтоварів,квитків на літак ,поїзд,готелі( Україна і закордон). Допомога в кадрових питананнях,облік часу,документи.
Та багато інших доручень.
Робота різнобічна, оскільки я секретар, офіс менеджер, помічник керівника=)

Оператор комп‘ютерного набору

from 07.2022 to 10.2022 (3 months)
Tedis-Україна Тернопіль РСП, Тернопіль (Транспорт, логістика)

Робота в програмі SAP,EXel
Виписка рахунків, накладних, супроводжуючих транспортних документів, документи на відвантаження;
Повний контроль за відвантаженням товарів;
Звірка з менеджерами по замовленнях клієнтів.
Надання консультацій менеджерам;
Звірка з контрагентами;та інше

Помічник керівника,секретар,діловод

from 10.2014 to 02.2021 (6 years 4 months)
ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з документами, - прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;

прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
Організаційна робота

створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
організація презентацій і представницька діяльність;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
виконання особистих доручень.
прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
Також в обов'язки входили адміністративно-господарське забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур'єрів/водіїв/менеджерів, оформленням первинних бухгалтерських документів та багато іншого.
Та багато іншого.

Помічник бухгалтера та помічник керівника

from 10.2012 to 10.2014 (2 years)
ПАТ "Красненський КХП", Буск (Сільське господарство, агробізнес)

Вхідна і вихідна кореспонденція, первинні документи по бухгалтерському обліку. Вхідні та вихідні дзвінки. Робота з Банками ( отримання коштів та перерахунок коштів в програмі I-Fobs)

Ведення переговорів,підписання договорів щодо зберігання зерна на підприємстві,продажу-купівлі зерна,перевезення товару та доставку замовникам. Обов'язковою частиною роботи були відрядження, виконання доручень керівника, замовлення канцтоварів та всього необхідного для офісу . Робота диспетчером, логістика, по доставці загрузки-вигрузки та доставки товару ,пошук водіїв та багатотонних машин та ін.

Кредитний спеціаліст

from 03.2011 to 07.2012 (1 year 4 months)
ПАТ "Альфа Банк" (Фінанси, банки, страхування)

пошук клієнтів,робота уже з існуючою базою клієнтів банка,підготовка документів для видачі кредиту,спілкування з клієнтами,телефоні дзвінки по продажу та консультація щодо банківських послуг та ін..

Education

Європейський університет

Економіка і менеджемнт,фінанси, Львів
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

Робота з оргтехнікою Міні-АТС Комунікабельність Відповідальність Ведення документації Робота в команді Цілеспрямованість Старанність АТС Уважність Висока працездатність Акуратність

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

1.Активність: Участь у програмі Work and travel USA 2006 рік
Під час навчання проходила стажування в таких місцях як : страхова компанія "Київ Ре" ,банку "Приват Банк" 2008-2009 роки

2.Комп'ютерні навички Internet, Word,MS Exсel

3.Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна, працьовита, стресостійка, пунктуальна, вмію працювати в колективі, прагну вдосконалювати свої знання, легко навчаюсь.

4.Лідер по натурі

5.Водійське посвідчення категорії В ( але вчитися ще і вчитися)

6. Захоплення і інтереси Спорт, дієтолгія, книги з саморозвитку)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: