Resume from May 20, 2018

Сергей

Заместитель директора, управляющего, руководитель отдела, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник отдела сервиса и гарантии

from 09.2014 to now (9 years 8 months)
ПАТ "Закарпаття-АВТО", Ужгород (СТО ( продажа и обслуживание автомобилей))

Additional education and certificates

Курс "Організація системи охорони праці на підприємстві"

2015,2017

Курс " Стандарты обслуживания клиентов сервиса. Клиентоориетированность. Работа с возражениями и конфликтами"

2015

Additional information

РЕЗЮМЕ
Машкаринець Сергій Ілліч

Дата народження:28.10.1974р.
Контактні телефони:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
2003рМАУП(Міжрегіональна Академія управління персоналом )магістратура з відзнакою. Спеціальність «Менеджмент організацій». Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

2001р. МАУП бакалаврат з відзнакою. Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

1998р.МАУП коледж з відзнакою .
Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

Досвід роботи:

З 09.09.14 ПАТ "Закарпаття-АВТО"
Начальник отдела сервиса и гарантии

З 26.04.13
ПП Мишак Р.Ф. на посаді комерційного директора


05.11.12 -25.04.13
КП «Ужгородпарквідео» Ужгородської міської ради, посада директора.

2005-2012ПП Мишак Р.Ф. на посаді комерційного директора ( роздрібно-оптова торгівля продовольчими та непродовольчими товарами, алкогольно-тютюновий відділ, надання послуг).

2001-2005ТОВ «Нива»- економіст з матеріально-технічного забезпечення .
1998-2001
ТОВ «Нива»-складника(комірника)
1992-1998ЗАТ “ЗакарпаттяЛада» - оператор ЕОМ
Професійні навички:

- приймання та документальний супровід приватного та державного автотранспорту для ремонту;
- ведення документального обліку та звітності товарного складу, виписка прибутково-видаткових накладних;
- документальне приймання-видача запчастин та паливно-мастильних матеріалів;
- звітність(денна, місячна, товарна);
- матеріально-технічне забезпечення діяльності ТОВ «Нива»;
- замовлення, прийняття, облік, видача на торговий підрозділ товарів продуктової та промислової груп;
- ведення складського обліку та обліку по підрозділам;
- забезпечення організації діяльності підприємства (матеріально-технічне)
- забезпечення кадрами ( прийняття та звільнення) підприємства;
- забезпечення товаром алкогольно-тютюнової, продуктової та промислової груп ( замовлення, контроль приймання та документальній супровід руху товарів по торговим підрозділам );
- контроль за залишками товарів ( кількість, якість, терміни придатності );
- контроль своєчасної сплати рахунків, накладних;
- контроль своєчасної сплати податків та зборів;
- вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
- контроль за рухом готівки на підприємстві;
- ведення переговорів з постачальниками продукції ( керівниками, супервайзерами, торговими агентами ).
Великий досвід спілкування з людьми різних соціальних груп. Досвід ведення та укладання договорів,підготовки , ведення обліку та звітності ( у тому числі частини бухгалтерського). Досвід роботи з програмами.
Управління персоналом до 20-ти чоловік.

Знання мов:Англійська-шкільний рівень,російська -досконало.
Додаткові відомості Володіння ПК,1С Бухгалтерія, MS Office, Склад.
Посвідчення водія АВС-категорій

Особисті якості :Комунікабельність,чесність,відповідальність, пунктуальність, здатність до навчання, прагнення професійного зросту, вміння працювати як самостійно, так і в команді.


м.Ужгород

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: