Resume from April 25, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2621806

Регіональний менеджер мережі ресторанів, 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ресторану

from 12.2023 to now (4 months)
Готельно-ресторанний бізнес

- Кортроль роботи персоналу, складання розкладу, конроль дотримання норм HACCP та норм безпеки труда.
- Бюджетування ресторану, контроль виконання бюджету. Аналітика продаж, середнього чека, списань та фонду оплати праці.
-Контроль якості та швидкості обслуговування гостей, обробка та вирішення скарг та зауважень.
- Контроль справності обладнання, технічного обслуговування. Контроль температурних режимів.
- Замовлення сировини, контроль якості продукціі, безпека продукції та сировини.
-Ведення звітності, проведення інвентаризацій та іх аналіз. Контроль касової дісципліни, інкасація.

Регіональний менеджер

from 12.2021 to 11.2023 (1 year 11 months)
ФОП Беньков А.А., Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Планування розвитку і роботи кафе.
-Контроль виконання плану продажів та оптимізація витрат.
-Аналіз ринку та конкурентів.
-Участь у створенні меню та формування планограми.
-Запровадження та аналіз маркетингових заходів.
-Аналіз результатів продажів, внесення пропозицій щодо виконання поставленої мети.
- Підбір та навчання персоналу.
-Участь у ціноутворенні, контроль рентабельності.
-Координація контролю якості сировини, полуфабрикатів та готових страв.
-Пошук та робота с посточальниками.

Керуюча закладом

from 05.2021 to 12.2021 (7 months)
А де шашлик?, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Планування фінансової та господарської діяльності;
-Планування бюджету, виконання планових показників;
-Організація та контроль успішної роботи кафе, спілкування з гостями.
-Збільшення продажів, прибутку, продуктивності;.
-Підбір, навчання та контроль персоналу.

Керуюча Піцерією

from 03.2017 to 04.2021 (4 years 1 month)
Піцерія, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу (офіціант, кухар, адміністратор). Якість видаваних страв, дотримання технологічних карт, заготівля та зберігання напівфабрикатів та сировини, дотримання санітарних норм. Пошук постачальників, закупівля сировини, посуду, техніки, меблів. Підбір та навчання персоналу. Формування меню, технологічних карт. Планування річного та щомісячного бюджету, планування та контроль прибутку, витрат. Аналіз продажів. Проведення інвентаризації сировини та основних засобів. Ведення табеля, формування ФОП. Досвід роботи з контролюючими органами

Керуюча

from 12.2015 to 07.2016 (7 months)
Кафе "Ситий папа", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу (офіціант, кухар, адміністратор). Якість видаваних страв, дотримання технологічних карт, заготівля та зберігання напівфабрикатів та сировини, дотримання санітарних норм Контроль за дотриманням стандартів компанії, закупівля сировини, посуду, техніки. Контроль прибутків та витрат. Підбір та навчання персоналу. Проведення атестації персоналу, підбір персонального навчання, проведення тренінгів. Участь у коригуванні меню, складанні нового меню, технологічних карт.

Керуюча рестораном

from 01.2015 to 11.2015 (10 months)
СРК "Ігроленд", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи кухні (якість видаваних страв, дотримання технологічних карт, заготівля та зберігання напівфабрикатів та сировини, дотримання санітарних норм). Контроль роботи офіціантів (робота в залі, обслуговування заходів, дотримання касової дисципліни, стандартів компанії). Ведення первинної документації (книга РРО, підготовка договорів з постачальниками, закупівля сировини та товарів, пошук постачальників, складання звіту з продажу, навчання персоналу, проведення сертифікації персоналу). Є досвід у складанні технологічних карт та їх оформленні відповідно до стандартів.

Керуюча кав'ярні

from 02.2009 to 01.2015 (5 years 11 months)
ООО "Кофе-Тайм", Мережа кав'ярень CoffeeLife, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

До обов'язків входить:
Підбір та навчання персоналу. Формування команди
Досвід в управлінні персоналом (до 25 осіб)
Керівництво операційною діяльністю кав'ярні (управління продажами, виконання плану продажу та товарообігу, робота з товаром, мерчендайзинг)
Контроль за дотриманням стандартів компанії, якістю обслуговування.
Планування та контроль фонду оплати праці.
Оформлення замовлень та контроль обороту.
Планування прибутку та оптимізація витрат.
Ведення первинної бухгалтерії.
Аналітичний аналіз та звітність.

Education

ДНУ ім. О.Гончара

Систем та засобів масової комунікації(спеціаліст), Дніпро
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Ряд внутрішніх тренінгів, що проводяться в рамках розвитку персоналу компанії:

Управління конфліктом
Професійний продаж
Техніка ефективного спілкування – фокус на клієнта
Приховані продажі
Техніка ефективного спілкування
Навички формування команди
Стресостійкість
Тайм менеджмент

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Користувач ПК MS Outlook Робота з оргтехнікою Робота з принтером

Language proficiencies

English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: