Resume from April 11, 2021 PRO

Анастасія

Адміністратор кафе, бару, ресторану, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Реєстратор медичний

from 03.2020 to now (4 years 3 months)
КП "ДОКОЛ", Дніпро (Здоров'я та краса)

-Отримання інформації від пацієнтів, встановлення термінів надання послуг у медичному закладі;
- Прийом дзвінків (запис та формування графіка прийому лікарів, Оn-line інформування та запис пацієнтів;
- Ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
- Ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури;
- Готівковий та безготівковий розрахунок з пацієнтами (касовий апарат та термінал).
ведення звітності (документації);
- Підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів, ведення звітності (документації);
- Надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі, а також в інших спеціалізованих медичних установах;
- Направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети;
- Співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
- Ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
- Організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища;
- Презентація послуг закладу;
- Впевнений користувач ПК;
- Забезпечення високого рівня сервісу в клініці (розуміння сервісу обслуговування пацієнтів);
- Відмінні комунікативні навички;

Реєстратор медичний

from 10.2018 to 03.2020 (1 year 5 months)
ТОВ "MEDICAL SYSTEM SOLUTIONS", Дніпро (Здоров'я та краса)

- Створення та розвиток Call-центру
- Отримання інформації від пацієнтів, встановлення термінів надання послуг у медичному закладі;
- Прийом дзвінків (запис та формування графіка прийому лікарів, Оn-line інформування та запис пацієнтів;
- Ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
- Ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури;
- Готівковий та безготівковий розрахунок з пацієнтами (касовий апарат та термінал).
ведення звітності (документації);
- Підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів, ведення звітності (документації);
- Надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі, а також в інших спеціалізованих медичних установах;
- Направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети;
- Співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
- Ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
- Організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища;
- Презентація послуг закладу;
- Впевнений користувач ПК;
- Забезпечення високого рівня сервісу в клініці (розуміння сервісу обслуговування пацієнтів);
- Відмінні комунікативні навички;

Адміністратор

from 12.2016 to 09.2018 (1 year 9 months)
Суши бар "Rich roll", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Контроль роботи ресторану та персоналу;
-Організація роботи;
-Інвeнтeрізація ;
-Замовлeння товару;
-Касова дисципліна;
-Робота з програмою R-keeper
-Консультування відвідувачів з питань надання послуг кафе, ознайомлення з меню
-Контроль та оформлення залу, створення рекламних буклетів
-Контроль за чистотою залу, правильне обслуговування офіціанта, контроль кухні та продовольчих приміщень
-Розрахунок клієнтів, контроль рахунків
-Закриття та відкриття зміни
-Аналіз затрат та прибутку при кінці дня, тижня

Адміністратор

from 07.2016 to 11.2016 (4 months)
Дамаск, Дніпро (сфера обслуговування)

-Підбір і навчання персоналу;
-Організація і проведення банкетів і заходів;
-Допомога персоналу в обслуговуванні гостей;
-Контроль залишків і проведень інвентаризацій продукції бару й кухні;
-Замовлення витратних матеріалів для роботи ресторану;
-Складання графіків роботи;
-Контроль робочого процесу;
-Контроль касової дисципліни та документації;
-Складання звітності по проведеним заходам;
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій;
-Складання закупівель.

Адміністратор

from 03.2016 to 07.2016 (4 months)
Франс.уа, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Контроль за роботою персоналу,
-Контроль за якістю блюд та напоїв які віддаються відвідувачам,
-Чистота закладу та відповідність нормам закладу
-Вирішення конфліктних ситуацій

Адміністратор

from 10.2015 to 03.2016 (5 months)
фітнес клуб "Feel good", Дніпро (Здоров'я та краса)

-Зустріч та вітання гостей;
-Роботи з вхідними дзвінками;
-Ведення та облік гостьовиї бази;
-Продаж косметики і послуг;
-Інформування про послуги, акції, турбота про гостей.
-Обслуговування клієнтів (зустріч, інформування, видача ключів);
-Робота з комп'ютерною базою даних;
-Забезпечення безперебійної роботи клубу.

Баріста

from 01.2013 to 03.2015 (2 years 2 months)
ООО "Friends time", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Приготування кави та напоїв на основі кави, приготування заготовок, опрацювання нових напоїв.
-Прийом товару, співпраця з постачальниками, контроль кількості і замовлення продуктів на барі
-Спілкування з гостями, допомога у виборі напоїв.
-Підтримка чистоти на барі і обладнання
-Проведення інвентаризації
-Підтримка дружньої атмосфери у кав’ярні

Адміністратор

from 06.2011 to 09.2014 (3 years 3 months)
ДОТ "Перлина", Євпаторія (Готельно-ресторанний бізнес)

-Надання інформації гостям про послуги бази відпочинку;
-Робота з програмами бронювання;
-Прийом та заселення гостей;
-Розрахунок за проживання та інші послуги бази відпочинку;
-Нагляд за своєчасністю оплати за проживання у базі відпочинку і та за послуги;
-Нагляд за своєчасною підготовкою номерів для заселення;
-Контроль за наданням додаткових послуг;
-Організація трансферу та екскурсій для гостей;
-Робота з агентствами;
-Робота з документами;
-Робота з персоналом бази відпочинку;
-Кадрова робота.

Education

КНУКіМ

Готельно-ресторана справа, Дніпропетровськ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Additional education and certificates

It школа "Hillel"

2018 4 місяці

Онлайн курс "Папа бренда" від Андрія Федоріва

2017 рік 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Adobe Photoshop Email Internet Explorer MS Outlook Opera Mozilla Firefox MS Access R-Keeper Outlook Express Google Ads Google Analytics Google Chrome Графічні редактори WordPad Adobe Lightroom Google Docs Веб-браузери Уміння аналізувати Snapseed Google Gmail YouTube Google AdSense Express Google Карти Скеровування колектив на спільну мету Збільшення об'ємів продажу

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Досягнення: - зростання кількості постійних клієнтів.
Професійні навички: знання ресторанного бізнесу, навички спілкування з клієнтами.
Особисті якості: стресостійкість, комунікабельність, грамотна мова, оптимізм, відповідальність, порядність, чесність, вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях, вміння працювати в колективі.
Наявність лідерських якостей, організаторських здібностей, чуйність і дружелюбність неодноразово допомагали мені ставати кращим бариста як в кав'ярні так і по всій мережі

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: