Resume from February 23, 2021 PRO

Анастасія

Менеджер, адміністратор ресторану, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 02.2020 to now (4 years 3 months)
Тратторія Mario's, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- відкриття та закриття закладу;
- оптимізація використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів в умовахи кризи;
- нарахування заробітної плати працівників;
- контроль за об'ємом використання комунальних послуг;
- організація здійснення доставки замовлень;
- пошук нових постачальників і взаємодія з ними;
- контроль за станом матеріальних цінностей;
- планування фінансових затрат на тиждень\ місяць;
- контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів у їх взаємодії (зал, бар, кухня, каса);
- контроль виконання планів ТО, рівня середнього чека;
- контроль і закупка достатніх залишків барної продукції, господарчих товарів.
- мотивація перосналу, його підбір, навчання та адаптація;
- відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки;
- створення графіків роботи персоналу ( адміністратори, офіціанти, бармени, прибиральниці);
- проведення інвентаризації посуду, барної продукції, господарчих товарів, аналіз їх результатів;
- попередження\вирішення конфліктих ситуацій.

Адміністратор

from 10.2019 to 02.2020 (4 months)
Кухня Полі, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація банкетів, святкувань днів народження, корпоративів, майстер-класів, анімаційних програм (від 10 до 100 людей);
- контроль і закупка достатніх залишків барної продукції, господарчих товарів.
- відкриття та закриття закладу;
- контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів у їх взаємодії (зал, бар, кухня, каса);
- контроль виконання планів ТО, рівня середнього чека;
- мотивація перосналу, його підбір, навчання та адаптація;
- відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки;
- створення графіків роботи персоналу ( адміністратори, офіціанти, бармени, прибиральниці);
- проведення інвентаризації посуду, барної продукції, господарчих товарів, аналіз їх результатів;
- попередження\вирішення конфліктих ситуацій.

Адміністратор

from 05.2019 to 10.2019 (5 months)
Жовток, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- відкриття та закриття закладу;
- контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів у їх взаємодії (зал, бар, кухня, каса);
- контроль виконання планів ТО, рівня середнього чека;
- мотивація перосналу, його підбір, навчання та адаптація;
- відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки;
- створення графіків роботи персоналу ( адміністратори, офіціанти, бармени, прибиральниці);
- проведення інвентаризації посуду, барної продукції, господарчих товарів, аналіз їх результатів;
- попередження\вирішення конфліктих ситуацій.

Адміністратор кафе

from 08.2018 to 05.2019 (9 months)
Studio Cafe, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

* Підбір персоналу, його навчання та адаптація
* Контроль функціонування та дотримання стандартів роботи усіх процесів (зал, бар, кухня, каса, доставка)
* Ведення звітності (касова, облікова, фінансова)
* Створення графіків роботи персоналу
* Формування, здійснення, прийом та облік заявок на господарчі товари, барну продукцію, десерти
* Виконання обов'язків касира ( відкриття/закриття касової зміни, закриття рахунків, ведення книги РРО, інкасація готівки)
* Здійснення систематичної інвентаризації посуду, господарчих товарів, десертної продукції
* Організація банкетів, святкувань днів народження, корпоративів, майстер-класів, анімаційних програм
* Спілкування з гостями, отримання зворотнього зв'язку
* Формування бази постійних гостей, інформування про актуальні акції, пропозиції
* Попередження\вирішення конфліктих ситуацій

Адміністратор ресторану

from 07.2017 to 07.2018 (1 year)
Murakami, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

* Управління персоналом
* Підбір персоналу
* Контроль функціонування всіх процесів(зала, бар, кухня, каса)
* Ведення звітності
* Створення графіків роботи персоналу
* Формування, прийом та облік поставок
* Виконання обов'язків бармена
* Здійснення систематичної інвентаризації

Офіціант

from 07.2016 to 07.2017 (1 year)
Murakami, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- зустріч та розміщення гостей;
- прийом замовлення;
- ведення столу;
- виконання планів продажів;
- підвищення лояльності гостей до закладу;
- продажі страв\напоїв відповідно до хот-листа.

Адміністратор залу

from 07.2015 to 05.2016 (10 months)
ТОВ "Сушия", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- зустріч та розміщення гостей;
- прийом замовлення на напої, передача їх офіціанту;
- підтримання чистоти залу.

Education

КНТЕУ

Публічне управління та адміністрування, Київ
Higher, from 2016 to 2018 (1 year 4 months)

КНТЕУ

Менеджмент організації торгівлі, Київ
Higher, from 2012 to 2016 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Knowledge and skills

MS Office R-Keeper iiko Profit Google Google Drive SmartTouch

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Russian — fluent

Additional information

- Позитивне мислення;
- Здатність швидко навчатися;
- Старанність;
- Ініціативність;
- Відповідальність;
- Активна життєва позиція;
- Цілеспрямованість;
- Пунктуальність;
- Наполегливість;
- Комунікабельність;
- Бажання працювати з людьми;
- Грамотна мова.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: