Resume from April 26, 2024 PRO

Тетяна

Менеджер-адміністратор ресторану, кавʼярні, пекарні, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор ресторану

from 07.2023 to 04.2024 (9 months)
Реберня "На Вогні" Черкаси, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

from 04.2018 to 04.2019 (1 year)
ГРК «Апельсин», Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)

Адміністратор

from 05.2016 to 01.2017 (8 months)
Ресторан Форест, Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)

Адміністратор ресторану

from 05.2014 to 03.2015 (10 months)
сеть ресторанов Наша карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

from 09.2012 to 12.2015 (3 years 3 months)
ГРК Апельсин, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

from 02.2010 to 08.2011 (1 year 6 months)
Р-н Ришелье Наша Карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший офіціант

from 12.2004 to 12.2009 (5 years)
Р- н Велес, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

ЧДТУ

Международная экономика, Черкассы
Higher, from 2004 to 2010 (5 years 10 months)

Knowledge and skills

Знання своєї справи. Комунікабельність

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent

Additional information

-Проведення співбесід та стажування працівників;
-збір документів працівника для оформлення (паспорт, ІПН, медична книжка, трудова книжка);
-Оцінка ефективності та роботи працівників;
-Нарахування заробітної плати працівникам відповідно до відпрацьованих годин.
-Контроль роботи закладу;
-Контроль за дотриманням рецептури заготовок;
-Дотримання рецептури кінцевого продукту згідно технологічної карти;
-Контроль за списанням/втратами продукції під час виробництва.
-Замовлення та контроль продукції:
-Своєчасна подача заявки на замовлення товару через постачальника чи закупщику;
-Прийом товару в заклад перевірка якості, термінів придатності, якість пакування, тощо;
-Проведення вибіркових та повних інвентаризацій. Складання акту інвентаризації.
-Управління та контроль:
-Створення та контроль графіку роботи для працівників закладу;
-Виконання поставлених планів продажів та КРІ;
-Контроль за досягненням «критичного» рівня залишків товарних запасів на складі;
-Відсутність негативних залишків товарних запасів в системі обліку;
Контроль за наявністю та якістю готової продукції на видачі;
-Прийом/передача зміни між працівниками, касовий контроль.
-Дотримання стандартів роботи ресторану;
-Відсутність простою роботи ресторану;
-Своєчасність виявлення та повідомлення технічних проблем із обладнанням в закладі;
-Ввічливість та етикет працівників у роботі із покупцями;
-Контроль за зовнішнім виглядом працівника.
-Контроль та дотримання співробітниками санітарних вимог:
-Контроль за зберіганням готової продукції та товарних запасів на складі: термін придатності, наявність стікерів тощо;
-Чистота ресторану: зал, бар, туалет тощо.
-Аналіз та оцінка відгуків відвідувачів.
-Прийняття необхідних дій та заходів для усунення причини негативних відгуків.
Безпосередньо не була керівником в закладі , але маю великий досвід і виконувала не тільки обовʼязки адміністратора, тому буду впевненим і цілеспрямованим керівником будь-якого закладу.
Вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: